Nu jij er bent gaat het goed !quote:Op zaterdag 1 januari 2005 05:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Sexy
Hoe gaat het defender?
Slowchat is ook bagger
Ik was er wel blij mee hoor ! Dus ben blij dat je het gedaan hebtquote:Op zaterdag 1 januari 2005 05:58 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Mag ik het de mensen niet toewensen dan
Mooi zoquote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:05 schreef defender het volgende:
[..]
Ik was er wel blij mee hoor ! Dus ben blij dat je het gedaan hebt
Verwacht je ook iets terug ?quote:
Hehe, tyquote:
Dat vind ik niet hoorquote:
asdasfdsdasdquote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:08 schreef Jerruh het volgende:
bweegehhh buwhuhewohggfe
lq3bhelfqwef
weflknqwef
wref
';ljqwfbqwf
wef'lbwqf
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:08 schreef Jerruh het volgende:
bweegehhh buwhuhewohggfe
lq3bhelfqwef
weflknqwef
wref
';ljqwfbqwf
wef'lbwqf
Ik heb er genoeg, maar wat vind jij leuk ?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hehe, ty
Eigenlijk he, weet ik niet zo veel om te bagegr of om over te slowchatten
iemand ideeën?
ik ben niet eens aangeschoten sukkelquote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:09 schreef SanCoTec het volgende:
[..]heej je bent orgineel met dat dronken zijn
Owh die wartaal sla je altijd uitquote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben niet eens aangeschoten sukkel.
gezellig he!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:11 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Owh die wartaal sla je altijd uit
Ik kan het wel snappen hoor, hier kun je alles opzoekenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:09 schreef SanCoTec het volgende:
[..]heej je bent orgineel met dat dronken zijn
Begin maar, ik zeg wel of het leuk is.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:10 schreef defender het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg, maar wat vind jij leuk ?
Katie Holmes ?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Begin maar, ik zeg wel of het leuk is.
ik zit nog op simpon, een feest in groningen, en daar had je internet schermen en aangezien we nog op de trein moeten wachten, ben ik er maar ff achter gekropnequote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:16 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Dank je,
jij nog wat doen vandaag?
Owh das wel beter danquote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zit nog op simpon, een feest in groningen, en daar had je internet schermen en aangezien we nog op de trein moeten wachten, ben ik er maar ff achter gekropne.
Ik heb de foto's van het feest geupload hoor ! Hier de leukste !quote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zit nog op simpon, een feest in groningen, en daar had je internet schermen en aangezien we nog op de trein moeten wachten, ben ik er maar ff achter gekropne.
zeg, ik was niet op yvonne dr feestje heurquote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:22 schreef defender het volgende:
[..]
Ik heb de foto's van het feest geupload hoor ! Hier de leukste !
[afbeelding]
Dat is toch duidelijk, deze foto is van haar feest :quote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeg, ik was niet op yvonne dr feestje heur.
Hoi slariouxquote:
Heb er wel 1 van voor haar operaties :quote:
Ik krijg het vermoeden dat je dat doet om mij te stalken !quote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:09 schreef Zenith4ever het volgende:
Ik heb deze post uitgekozen om in te baggeren
Je begon zelf over klaarkomen, vind je het gek?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:10 schreef defender het volgende:
[..]
Ik krijg het vermoeden dat je dat doet om mij te stalken !![]()
Wist je dat een stier ongeveer 30 keer per dag kan spuiten, wat nog niets is vergeleken met een bruine rat, die tot vijfhonderd keer in zes uur kan klaarkomen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:10 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Je begon zelf over klaarkomen, vind je het gek?
En nu komt er achteraan: "Maar ik wil nog steeds een varken zijn", of iets in die richtingquote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:17 schreef defender het volgende:
[..]
Wist je dat een stier ongeveer 30 keer per dag kan spuiten, wat nog niets is vergeleken met een bruine rat, die tot vijfhonderd keer in zes uur kan klaarkomen.
30 keer is niet zo'n prestatiequote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:17 schreef defender het volgende:
[..]
Wist je dat een stier ongeveer 30 keer per dag kan spuiten, wat nog niets is vergeleken met een bruine rat, die tot vijfhonderd keer in zes uur kan klaarkomen.
Dat mag jij best eraan toevoegen hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En nu komt er achteraan: "Maar ik wil nog steeds een varken zijn", of iets in die richting
Ow god, jouw goede voornemen was vast niet "dit jaar doe ik wat aan mijn humor"?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:19 schreef defender het volgende:
[..]
Dat mag jij best eraan toevoegen hoorIk vind het wel dapper dat je dat toegeeft
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ow god, jouw goede voornemen was vast niet "dit jaar doe ik wat aan mijn humor"?
Dan was de jouwe vast niks dat met bloeddruk te maken heeftquote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ow god, jouw goede voornemen was vast niet "dit jaar doe ik wat aan mijn humor"?
Hoeveel weet ik niet, maar wel hoelang. Dertig minuten ! Dus slikken lijkt me een slecht planquote:
Gewoon doorzui(p/g)en meidquote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:30 schreef defender het volgende:
[..]
Hoeveel weet ik niet, maar wel hoelang. Dertig minuten ! Dus slikken lijkt me een slecht plan
quote:
Je hebt gelijk. Ik heb even een goed voorbeeld topic opgezocht, en zal me helemaal aanpassenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Geen oude koeien uit de sloot halenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:41 schreef defender het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb even een goed voorbeeld topic opgezocht, en zal me helemaal aanpassen
Ej weet je....
Jij hebt echt iets met dieren he ?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geen oude koeien uit de sloot halen
Ja, ik heb een hondquote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:48 schreef defender het volgende:
[..]
Jij hebt echt iets met dieren he ?
Dat dacht ik ook hoor, je bent meer een type die kiwi's photoshoptquote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hond
En nee, daar neuk ik niet mee
Hey, hoe weet jij datquote:Op zaterdag 1 januari 2005 08:01 schreef defender het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook hoor, je bent meer een type die kiwi's photoshopt
quote:
Ben je daar ook lid, of loop je gewoon mijn online geschiedenis door te spitten.quote:
So like some bloodlust hunterquote:Op zaterdag 1 januari 2005 08:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ben je daar ook lid, of loop je gewoon mijn online geschiedenis door te spitten.
Ik heb een stalker
OMG, nu ben ik toch wel benieuwd he, was je daar nou al lid, of heb je het echt helemaal opgezocht?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 08:42 schreef defender het volgende:
[..]
So like some bloodlust hunter
I stalk your footsteps
Paces behind you unseen
You turn to see a landscape
And me a dot, camouflage against it.
It has to be you
Hunter stalking hunter
Circling around one another
Maar jij bent een adje...En vast nog dronkenquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 08:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar jij bent een adje...En vast nog dronken
Je bent rood. Dat is van toepassing op beide reacties van mijquote:Op zaterdag 1 januari 2005 08:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie zegt dat
Ik ben er alleen maar uit voor wat paracetamol en wat water jah
Niet genoeg water gedronken voor je ging slapen?quote:
Halloquote:Op zaterdag 1 januari 2005 08:56 schreef EggsTC het volgende:
OMFG
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 08:56 schreef yvonne het volgende:
Ik heb water gedronken ja, alleen had het dezelfde kleur als mn wodka, en zal ik me wel in het glas vergist hebben
De paracetamols helpen zo wel
[baggermodus]Gunstige berichtenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 08:56 schreef yvonne het volgende:
Ik heb water gedronken ja, alleen had het dezelfde kleur als mn wodka, en zal ik me wel in het glas vergist hebben
De paracetamols helpen zo wel
damn, steek een peuk op lolquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:45 schreef DeeCruise het volgende:
Godverdomme, eindelijk een banwaardig topic en ik heb geen bagger inspiratie!
Nope....quote:
Nu kan het niet meer.quote:
Verdomme man tieft eens snel ff een end heen, ik word echt strondziek van je, waarom zit je overal die tyfesfoto's van jezelf te plaatsen, denk je dat je tof bent nu met je jodeneus,quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Verdomme man tieft eens snel ff een end heen, ik word echt strondziek van je, waarom zit je overal die tyfesfoto's van jezelf te plaatsen, denk je dat je tof bent nu met je jodeneus,![]()
Maar ik ben toch ook tof ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Verdomme man tieft eens snel ff een end heen, ik word echt strondziek van je, waarom zit je overal die tyfesfoto's van jezelf te plaatsen, denk je dat je tof bent nu met je jodeneus,![]()
amenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Aan dit soort gespuis doe ik niet meer mee![]()
Mooi gesnoerd!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zullen we vanavond fok compleet gaan verbaggeren ?![]()
pas op he Dribbel_!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zullen we vanavond fok compleet gaan verbaggeren ?![]()
Je vergeet mij.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:40 schreef paultjuhhh het volgende:
OMG iedereen is er weer hoor, stijgende ster, dribbel remlof, paultjuhhh, moemoe
msn!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:40 schreef paultjuhhh het volgende:
OMG iedereen is er weer hoor, stijgende ster, dribbel remlof, paultjuhhh, moemoe
Pff, en die paultjuhuhhuuhh met al zijn h's dan?quote:
3 stuks om precies te zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:58 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Pff, en die paultjuhuhhuuhh met al zijn h's dan?
ik heb in FB al aangegeven dat ze me gewoon de username Dribbel moeten geven zonder streepje, maar ze willen het niet hequote:
Wat een onrecht!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik heb in FB al aangegeven dat ze me gewoon de username Dribbel moeten geven zonder streepje, maar ze willen het niet he![]()
nee, dat kan ook niet: http://fotoboek.fok.nl/dribbelquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik heb in FB al aangegeven dat ze me gewoon de username Dribbel moeten geven zonder streepje, maar ze willen het niet he![]()
Jaahaaa, maar die user heeft nog nooit gepost en is na 2002 ofzo niet meer online geweest ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, dat kan ook niet: http://fotoboek.fok.nl/dribbel
alsook: http://fotoboek.fok.nl/Dribbel
Ik heb 2 punten:quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:11 schreef LOLBOY het volgende:
daar heb je een punt
Valt heel erg vies tegen hierquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:22 schreef guitarist.nl het volgende:
nah schiet niet echt op he met het nachtelijk gebagger!!
Welkequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Tyf dan toch ook op naar je eigen topic man!
Je grammatica is weer een waar kunstwerkje...quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:34 schreef guitarist.nl het volgende:
je post ff hier als je er 1 geopend hebt, ik heb geen zin elke keer op f5 te drukken
Mênnus ambiance toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
Is het weer zover..
#carequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je grammatica is weer een waar kunstwerkje...
ja dat doe ik niet, want dan verlies ik een krat bier aan yvonnequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als jij t beter kunt moet je d'r een openen..
Zeg gewoon dat je het verkeerd begrepen had.. dat je dacht dat er bierkrat stondquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja dat doe ik niet, want dan verlies ik een krat bier aan yvonne![]()
Moet je die witte klodders er even tussenuit schrapen, het helpt!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:37 schreef guitarist.nl het volgende:
gvd mijn f5 knop begint te slijten
TMFquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:35 schreef guitarist.nl het volgende:
jezus man pokke herrie op TMF
Een beerquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:39 schreef -Beer- het volgende:
Ik zei godverdomme 2 paginas geleden
"Hoi."
Reageer stelletje uitschot!![]()
Sterf.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:39 schreef -Beer- het volgende:
"Hoi."
*(late) reactie*quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:39 schreef -Beer- het volgende:
"Hoi."
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Sterf.
Hee, het ís een reactie
Eindelijk iemand die luistert naar mequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
*klik* uit scheelt weer paar KW's
o jammer anders had je wat gewonnenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nou eigenlijk viool, maar guitarist klinkt wel leuk![]()
Klinkt verdomd logisch kerl..quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nou eigenlijk viool, maar guitarist klinkt wel leuk![]()
gewonnenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:44 schreef -Beer- het volgende:
[..]
o jammer anders had je wat gewonnen![]()
Klonk? Leuk computerspelquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:45 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maar het klonk wel leuk zeker..
*FAP FAP FAP*quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:49 schreef guitarist.nl het volgende:
liggen alle nachtbaggers al te pitten ofzo, tis hier zo rustig!
nachtbaggeraar heeft zoiets...quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:49 schreef guitarist.nl het volgende:
liggen alle nachtbaggers al te pitten ofzo, tis hier zo rustig!
ja hallo ik ben nog maar paar weken lid, zo snel heb ik al die fok!nerd taal niet onder de knie, net zoals al die afkortingen zoals OP PIquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
FAP!
dude...
http://wiki.fok.nl/index.php/Fap
O, in dat geval...quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja hallo ik ben nog maar paar weken lid, zo snel heb ik al die fok!nerd taal niet onder de knie, net zoals al die afkortingen zoals OP PI
Wel goeie muziek op die site van jullie, beetje strokes achtigquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja hallo ik ben nog maar paar weken lid, zo snel heb ik al die fok!nerd taal niet onder de knie, net zoals al die afkortingen zoals OP PI
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:55 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Wel goeie muziek op die site van jullie, beetje strokes achtig
Er is nog altijd ruimte voor verbetering maar ik mag niks zeggen want onze band komt helemaal nog neit van de grondquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
* guitarist.nl loves compliments
ken heppenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:57 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Er is nog altijd ruimte voor verbetering maar ik mag niks zeggen want onze band komt helemaal nog neit van de grond![]()
Lachen, niet echt hier in de buurt maar wel tof. Wel leuk dat rock & roll weer een beetje opleeft!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ken heppenheb ik ook gehad met vorige bandjes
leuk dat dit bandje nog maar half jaar bestaat en nu al verder is dan mijn vorige bandjes, we gaan dit jaar mee doen met de drenthse popprijs en met een beetje geluk ook winnen
?? je moeder?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:01 schreef LOLBOY het volgende:
annemarie!
ik ga t downloadenquote:
Dat is echt geniaal met de flinstone stenenquote:
Dat is een vereiste op fok zowatquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:04 schreef guitarist.nl het volgende:
ik word prof f5'er!!
ze zouden bij het profiel eigenlijk ook ff bij moeten houden hoe vaak iedereen op f5 heeft gedruktquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:04 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat is een vereiste op fok zowat
Vooral met al die baggertopics
En als ik nu geen f5 druk maar appeltje r, houdt hij dat dan ook bij?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ze zouden bij het profiel eigenlijk ook ff bij moeten houden hoe vaak iedereen op f5 heeft gedrukt
appeltjequote:Op donderdag 5 januari 2006 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En als ik nu geen f5 druk maar appeltje r, houdt hij dat dan ook bij?
Een lamme F5 en een rotte appel... de humor!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En als ik nu geen f5 druk maar appeltje r, houdt hij dat dan ook bij?
Sloavink!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:08 schreef LudoSanders het volgende:
Peren, druiven, meloenen en tomaten..
De uitermate grappige situatie! man ik kom niet meer bij!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:09 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Edit: hij heeft het al veranderd
Edit: whehe ik zei edit en deed een quote lollerboy !
omoquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De uitermate grappige situatie! man ik kom niet meer bij!
helemaal de bomquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De uitermate grappige situatie! man ik kom niet meer bij!
gister een bagger topic tot de 300quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:12 schreef Intrepidity het volgende:
Trouwens, een baggertopic die het tot de 220 posts volhoudt, netjes
Is goed. Als ik het kon..quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:15 schreef augurkenkoning het volgende:
iemand een potje schaken?
is goed!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:15 schreef augurkenkoning het volgende:
iemand een potje schaken?
hihi ik snap 'mquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:17 schreef Bupatih het volgende:
Snel baggeren! Voordat de modjes eraan komen!!!!111
ahhh nah mod's vervelen zich toch ook wel es ?!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:17 schreef Bupatih het volgende:
De nieuwe leuke matige grap van fokquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:17 schreef Bupatih het volgende:
Ik moet wel vaker lachen om mijn geniale grapjes.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De nieuwe leuke matige grap van fok
Maar ergens diep van binnen moest ik wel glimjuichen van pret
En anders ik wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik moet wel vaker lachen om mijn geniale grapjes.
euh weet ik veel, www.zone.com ??quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:21 schreef augurkenkoning het volgende:
@guitarist: Waar?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ahhh nah mod's vervelen zich toch ook wel es ?!
neej als mods zich vervelen doen ze het tegenovergestelde, gaan ze juist leuke topics dichtgooienquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]. Echt niet! Ik ga dan in ieder geval geen baggertopics openen c.q. volposten.
Leuke topics dichtgooien? Wáár?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neej als mods zich vervelen doen ze het tegenovergestelde, gaan ze juist leuke topics dichtgooien![]()
Boh, nog nooit zo'n nat topic gezien man! bohbohboh!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:24 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook want kees gaat uit !
oh die, nu snap ik em, wheheheh!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:30 schreef -Beer- het volgende:
GER
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
oh die, nu snap ik em, wheheheh!![]()
:D;F D:D
Tsja ik weet hetquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik vind je naamtopics lijst wat leegjes... en die ene is nog wel van mij ook...
Ik zie hier wel een nieuwe reeks inquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:34 schreef guitarist.nl het volgende:
lukt al aardig om um vol te krijgen
Nee.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik zie hier wel een nieuwe reeks in![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
Iemand een biertje?
[afbeelding]
Kleine verbouwing, moet lukken.. ff dat gezicht bewerken enzo... tieten zijn wel acceptabelquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het bier dan hé, vrouwtje valt wat tegen helaas...
Dan past ie best in een NSB topic tochquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Baggeraar.Ik laat je bannen, hoor.
Wow, now I'am scaredquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Baggeraar.Ik laat je bannen, hoor.
Tssk. Zal ik KLB eens onder handen nemen met wat offtopic posts, ofzo?quote:
Beetje laat, hij is bijna vol.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:51 schreef -Wolf- het volgende:
BAGGERTVP
Beter laat dan ooit!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje laat, hij is bijna vol.
Een meer of minder valt toch niet zo opquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tssk. Zal ik KLB eens onder handen nemen met wat offtopic posts, ofzo?
Wat liev ja weerquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:51 schreef Intrepidity het volgende:
Onee, T_T we vinden je wel liev hoor, ergens diep van binnen
Je geeft toe dat je moderatiekwaliteiten te kort schieten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een meer of minder valt toch niet zo opEn mocht het echt te veel worden dan zijn die zo verwijderd
![]()
Goed voor m'n dagscore!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje laat, hij is bijna vol.
Zo'n reactie verwachte ik alquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je geeft toe dat je moderatiekwaliteiten te kort schieten?
Alsof posts in dit topic offtopic voor ONZ zijn!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tssk. Zal ik KLB eens onder handen nemen met wat offtopic posts, ofzo?
Sssst!! Hij trapte er bijna in.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Alsof posts in dit topic offtopic voor ONZ zijn!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |