Nu jij er bent gaat het goed !quote:Op zaterdag 1 januari 2005 05:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Sexy
Hoe gaat het defender?
Slowchat is ook bagger
Ik was er wel blij mee hoor ! Dus ben blij dat je het gedaan hebtquote:Op zaterdag 1 januari 2005 05:58 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Mag ik het de mensen niet toewensen dan
Mooi zoquote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:05 schreef defender het volgende:
[..]
Ik was er wel blij mee hoor ! Dus ben blij dat je het gedaan hebt
Verwacht je ook iets terug ?quote:
Hehe, tyquote:
Dat vind ik niet hoorquote:
asdasfdsdasdquote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:08 schreef Jerruh het volgende:
bweegehhh buwhuhewohggfe
lq3bhelfqwef
weflknqwef
wref
';ljqwfbqwf
wef'lbwqf
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:08 schreef Jerruh het volgende:
bweegehhh buwhuhewohggfe
lq3bhelfqwef
weflknqwef
wref
';ljqwfbqwf
wef'lbwqf
Ik heb er genoeg, maar wat vind jij leuk ?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hehe, ty
Eigenlijk he, weet ik niet zo veel om te bagegr of om over te slowchatten
iemand ideeën?
ik ben niet eens aangeschoten sukkelquote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:09 schreef SanCoTec het volgende:
[..]heej je bent orgineel met dat dronken zijn
Owh die wartaal sla je altijd uitquote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben niet eens aangeschoten sukkel.
gezellig he!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:11 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Owh die wartaal sla je altijd uit
Ik kan het wel snappen hoor, hier kun je alles opzoekenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:09 schreef SanCoTec het volgende:
[..]heej je bent orgineel met dat dronken zijn
Begin maar, ik zeg wel of het leuk is.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:10 schreef defender het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg, maar wat vind jij leuk ?
Katie Holmes ?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Begin maar, ik zeg wel of het leuk is.
ik zit nog op simpon, een feest in groningen, en daar had je internet schermen en aangezien we nog op de trein moeten wachten, ben ik er maar ff achter gekropnequote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:16 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
Dank je,
jij nog wat doen vandaag?
Owh das wel beter danquote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zit nog op simpon, een feest in groningen, en daar had je internet schermen en aangezien we nog op de trein moeten wachten, ben ik er maar ff achter gekropne.
Ik heb de foto's van het feest geupload hoor ! Hier de leukste !quote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zit nog op simpon, een feest in groningen, en daar had je internet schermen en aangezien we nog op de trein moeten wachten, ben ik er maar ff achter gekropne.
zeg, ik was niet op yvonne dr feestje heurquote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:22 schreef defender het volgende:
[..]
Ik heb de foto's van het feest geupload hoor ! Hier de leukste !
[afbeelding]
Dat is toch duidelijk, deze foto is van haar feest :quote:Op zaterdag 1 januari 2005 06:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeg, ik was niet op yvonne dr feestje heur.
Hoi slariouxquote:
Heb er wel 1 van voor haar operaties :quote:
Ik krijg het vermoeden dat je dat doet om mij te stalken !quote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:09 schreef Zenith4ever het volgende:
Ik heb deze post uitgekozen om in te baggeren
Je begon zelf over klaarkomen, vind je het gek?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:10 schreef defender het volgende:
[..]
Ik krijg het vermoeden dat je dat doet om mij te stalken !![]()
Wist je dat een stier ongeveer 30 keer per dag kan spuiten, wat nog niets is vergeleken met een bruine rat, die tot vijfhonderd keer in zes uur kan klaarkomen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:10 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Je begon zelf over klaarkomen, vind je het gek?
En nu komt er achteraan: "Maar ik wil nog steeds een varken zijn", of iets in die richtingquote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:17 schreef defender het volgende:
[..]
Wist je dat een stier ongeveer 30 keer per dag kan spuiten, wat nog niets is vergeleken met een bruine rat, die tot vijfhonderd keer in zes uur kan klaarkomen.
30 keer is niet zo'n prestatiequote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:17 schreef defender het volgende:
[..]
Wist je dat een stier ongeveer 30 keer per dag kan spuiten, wat nog niets is vergeleken met een bruine rat, die tot vijfhonderd keer in zes uur kan klaarkomen.
Dat mag jij best eraan toevoegen hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En nu komt er achteraan: "Maar ik wil nog steeds een varken zijn", of iets in die richting
Ow god, jouw goede voornemen was vast niet "dit jaar doe ik wat aan mijn humor"?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:19 schreef defender het volgende:
[..]
Dat mag jij best eraan toevoegen hoorIk vind het wel dapper dat je dat toegeeft
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ow god, jouw goede voornemen was vast niet "dit jaar doe ik wat aan mijn humor"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |