heb ze al een mailtje gestuurd met de vraga of ze het kunnen toevoegenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zo te zien niet.
http://www.vandale.nl/opz(...)ekwoord=gedrieenlijk
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:58 schreef mschol het volgende:
[..]
heb ze al een mailtje gestuurd met de vraga of ze het kunnen toevoegen
dat moeten we dat gedrieenlijk gerbuikenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moeten we het wel veel gaan gebruiken. Dan vergroten we de kans dat het word toegevoegd.
Dat is een gedrieenlijk goed idee.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat moeten we dat gedrieenlijk gerbuiken
Dat is weer een beetje jammerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:03 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat we het niet gedrieenlijk kunnen gebruiken ale er geen 3de is
Goedenmiddag SHERMANquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:04 schreef SHERMAN het volgende:
ik ben er ook
en ms wat doe jij boven mij in die lijst?
Is het al middag?quote:
Van hetzelfdequote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:06 schreef Marty26 het volgende:
De beste wensen iedereen!!!
* Marty26 gaat uit brakken
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:04 schreef SHERMAN het volgende:
ik ben er ook
en ms wat doe jij boven mij in die lijst?
Dat ze die website nooit updatenquote:
Tsja, en ik dacht nog wel dat ik nooit iets met bio-informatics zou doenquote:the other for the development and implementation of improved heuristic search methods for optimal trees and/or Bayesian MCMC convergence diagnostics.
gezellig he dat ik er weer benquote:
1st place here i comequote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:10 schreef SHERMAN het volgende:
ik kan vandaag echt weinig posten
ik moet straks naar mijn opa en oma toe om sociaal te doen en daarna nog wat uurtjes werken dus dan ben ik pas rond 21.00 thuis ofzo
en dan kan ik pas actief gaan posten vrees ik
ik reken mezelf tijdelijk niet meer tot de vast SC crew. Hoewel ik heel af en toe nog wel wil F5-enquote:
of ik ga nu gewoon echt kei veel posten en vanavond ook weer....maar jij bent echt lekker bezig hequote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:13 schreef devzero het volgende:
[..]
ik reken mezelf tijdelijk niet meer tot de vast SC crew. Hoewel ik heel af en toe nog wel wil F5-en
ook leuk om jou weer te spreken hoorquote:
3quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
of ik ga nu gewoon echt kei veel posten en vanavond ook weer....maar jij bent echt lekker bezig he
jij bent echt overal te vinden nu en jij volgt ook nog is 2 slowchat topics
jij doet dat misschien niet meer, maar wij nog welquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:13 schreef devzero het volgende:
[..]
ik reken mezelf tijdelijk niet meer tot de vast SC crew. Hoewel ik heel af en toe nog wel wil F5-en
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ook leuk om jou weer te spreken hoor
ik dacht alleen dig en gcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |