Uit mijn icoon. Die sprintf was nodig omdat ik het opsla als unsigned int en php daar niet zo lekker mee kan omgaanquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm anders ga ik mysql erbij pakken
daarzal het me wel in lukken
1 2 3 4 5 6 7 | <?php $result = mysql_query(sprintf("SELECT * FROM address WHERE ipnr=%u",$ipnr), $dbid); if(!mysql_fetch_row($result)) mysql_query(sprintf("INSERT INTO address(ipnr, count) VALUES(%u, 1)",$ipnr), $dbid); else mysql_query(sprintf("UPDATE address SET count=count+1 WHERE ipnr=%u",$ipnr), $dbid); ?> |
vakantie??quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:37 schreef devzero het volgende:
Zijn er nou 2 slowchats[Slowchat Deeltje 63] CGX is coming to #DIG!!!!!!
Zo ik heb mijn visum binnen en over 11 dagen vertrek ikIk zal dus de komende weken nog minder actief op Fok! zijn dan ik de afgelopen week was
* Gelukkig nieuwjaar iedereen
Jij ook een gelukkig nieuwjaar devzero.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:37 schreef devzero het volgende:
Zijn er nou 2 slowchats[Slowchat Deeltje 63] CGX is coming to #DIG!!!!!!
Zo ik heb mijn visum binnen en over 11 dagen vertrek ikIk zal dus de komende weken nog minder actief op Fok! zijn dan ik de afgelopen week was
* Gelukkig nieuwjaar iedereen
Werkquote:
Maar dan moet mijn hele appartementje leeg en opgeleverd zijn.quote:maarja pas over elf dagen dan...
wauw... wat voor werk??quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Werk
[..]
Maar dan moet mijn hele appartementje leeg en opgeleverd zijn.
gaat altijd snel hier met SCquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:05 schreef Jo0Lz het volgende:
't gaat wel snel met de slowchat topics he
Leuk hoor dat gekakel over fipo's de hele tijd
Iedereen een leuke avond / nacht gehad
Damnzz wat ben ik brak...
Waar ga je wonen?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Werk
[..]
Maar dan moet mijn hele appartementje leeg en opgeleverd zijn.
ik sta er niet tussequote:Op zaterdag 1 januari 2005 10:44 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ze allemaal.
Goedemorgen overigens en nog een gelukkig nieuwjaar.
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:31 schreef mschol het volgende:
de vaste SC crew hier ligt waarschijnlijk nog te maffen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |