quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:48 schreef Renesite het volgende:
Zo, vanochtend om 10 uur wakker, ogen dichtgedaan, 11 uur wakker, ogen dicht gedaan, 10 over 12 wakker, ogen opengehouden omdat me ma vroeg als ik wel mijn bed uit wou gaan.
Oke, been there, done that, natuurlijk![]()
Boom hadden mijn ouders al bijna de deur uit getieft dus dat hoefde niet meer, en om 1 uur naar de nieuwjaarsduik in het dorp gegaan, alleen waren ze al begonnen dus halferwege weer rechtsomkeert.
Naar oma gereden, daar om half 2 tot uurtje of half 4 gezeten, naar een verjaardag (4 uur onderhand) en om kwart over 6 weer naar huis, en daar zit ik dan met de oogjes op stokjes![]()
Moe
ik noem me een belgquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:48 schreef mschol het volgende:
[..]
het is spammerds..![]()
en dat noemt zich nederlander...![]()
![]()
mag ik aan iedereen eens vragen om in het nieuwe topic de "toevoeging" aan de OP eens te lezen ? 
dankjequote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:37 schreef Jump het volgende:
Sherman: iets voor jou: http://www.stormeren.dk/rrc_projekt_5pics.html
ik zal hem lezen jaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:09 schreef Jump het volgende:
[afbeelding]mag ik aan iedereen eens vragen om in het nieuwe topic de "toevoeging" aan de OP eens te lezen ? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik zal hem lezen ja![]()
zodra het nieuwe deeltej er is
ditte???quote:Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG.
Humor hequote:
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Humor he
Ik heb niet zo heel veel gepost eigenlijk vandaag
En van de week ga ik dat ook niet meer doen
ik denk dat mijn top gister was, zal wel weer afzwakken...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Humor he
Ik heb niet zo heel veel gepost eigenlijk vandaag
En van de week ga ik dat ook niet meer doen
Omdat ik het ziek vind om zoveel te postenquote:
De lol is er voor mij ook wel weer af eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat mijn top gister was, zal wel weer afzwakken...
nee afbouwenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
De lol is er voor mij ook wel weer af eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |