quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:13 schreef Silentium het volgende:
Iedereen supergoed nieuwjaar!![]()
![]()
en nu hop allemaal aan de champagne bier![]()
styuk of 365hequote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:34 schreef CiQNiZ het volgende:
Nog maar een paar dagen, en dan is het alweer bijna 2006!
Gelukkig nieuw jaar CiQNiZquote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:34 schreef CiQNiZ het volgende:
Nog maar een paar dagen, en dan is het alweer bijna 2006!
idd...tijd gaat hard he in 2005!quote:
Inderdaad, 36 KANKERM<INUTEN!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:35 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
idd...tijd gaat hard he in 2005!
ik vond het wel een kutjaar dat 2005 trouwens...hopen maar dat 2006 beter gaat worden he!
bijna 37...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad, 36 KANKERM<INUTEN!!!!
AHHAHA
gooi eens naar m'n gmail. heiden6@, zeg maar/ ken hetproberenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:37 schreef AMD64 het volgende:
Heb vuurwerk gefilmd. Onze 150 klapper !!
Heeft iemand webspace? (10,3MB)
*KEIHARD SCHOPTquote:
En erbuiten1!!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
beetje leven in de brouwerij
JIJ OOK DM!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:12 schreef DaMook het volgende:
De beste wensen voor tweeduizendvijf allemaal
Jij ook een gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:12 schreef DaMook het volgende:
De beste wensen voor tweeduizendvijf allemaal
Ik wens jou een kutjaar toe, omdat je zo'n kutvent bent.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb de eer voor dit topic
Ben weer effe naar buiten
Conflictquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik wens jou een kutjaar toe, omdat je zo'n kutvent bent.
Sul!
Iedereen ligt al bezopen in bedquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:05 schreef AMD64 het volgende:
Nog nooit in een SC zo rustig gehad?
Happy New Yearquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:07 schreef hallo_mensen het volgende:
HOI MENSEN, Iedereen een gelukkig nieuwjaar enzo
![]()
Jij ook man.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:07 schreef hallo_mensen het volgende:
HOI MENSEN, Iedereen een gelukkig nieuwjaar enzo
![]()
Ik hou het rustig.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:09 schreef DaMook het volgende:
What doen jullie allemaal online zegIk ben aan het werk vandaar, maar volgens mij zijn jullie wel ongeveer allemaal vrij, dan moet je opstap zijn enzo
feesten
Werken op Nieuwjaarsdagquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:09 schreef DaMook het volgende:
What doen jullie allemaal online zegIk ben aan het werk vandaar, maar volgens mij zijn jullie wel ongeveer allemaal vrij, dan moet je opstap zijn enzo
feesten
Ik ben weer thuisquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:09 schreef DaMook het volgende:
feesten
Dan heb jij nogal een energie zegquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:11 schreef DaMook het volgende:
@Stu ja ik ben sinds 11 uur gisteren avond aan het werk en moet tot 6 uur deze ochtend. Beveiliging he, gaat gewoon door. Na het werk ga ik nog wel opstap trouwens
Ik ben echt exhausted nu, en zou echt niet nog zo laat kunnen stappenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:14 schreef DaMook het volgende:
Mwah die energie valt ook wel meeMaar soms moet je even wat langer door kunnen gaan
Slaap ik straks ook alleen maar beter als ik rond de middag thuis kom
.
Ik heb gisteren trouwens ook maar weinig geslapen overdag door al dat klote vuurwerk
Hoe later hoe beterquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben echt exhausted nu, en zou echt niet nog zo laat kunnen stappen![]()
Whehe dat is gaafquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:18 schreef DaMook het volgende:
Ik zit gewoon met het verleden te chattenEen meidje uit Amerika en daar is het nu 19:19
Dat is wel cool, je praat tegen iemand die nog leeft in 2004quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:18 schreef DaMook het volgende:
Ik zit gewoon met het verleden te chattenEen meidje uit Amerika en daar is het nu 19:19
Jij ook Klonkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:19 schreef Klonk het volgende:
een gezond 2005 en maak er allemaal een prachtjaar van
Smakelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:30 schreef DaMook het volgende:
* DaMook begint aan zijn lunchEen Mora Carerro Burger uit de microwave en een blikje energy drink
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:28 schreef DaMook het volgende:
* DaMook valt bijna van zijn stoel door de knal
How rewind, heb er een gevonden hier op een kantoortjequote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:39 schreef DaMook het volgende:
Ow ik ben trouwens binnen niet al te lang weg, want dan is mijn accu leeg en ben de adapter van mijn laptoppie vergeten![]()
Dusalvast
See ya DaMookquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:39 schreef DaMook het volgende:
Ow ik ben trouwens binnen niet al te lang weg, want dan is mijn accu leeg en ben de adapter van mijn laptoppie vergeten![]()
Dusalvast
Draadloos internet?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
How rewind, heb er een gevonden hier op een kantoortjeGaat dus waarschijnlijk niet offline voor 5 uur
Dat niet, voor de inet verbinding had ik al een kabeltje uit een pc hier gehaaldquote:
Hier is het helemaal niet traagquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:47 schreef petre86 het volgende:
traaaaaaa aaa aaaagik hou het hier voor gezien
Lol wat moet je nu eigenlijk doen op je werk ?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat niet, voor de inet verbinding had ik al een kabeltje uit een pc hier gehaaldWel een trage verbinding trouwens.
Rondjes lopenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:50 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Lol wat moet je nu eigenlijk doen op je werk ?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Rondjes lopeneens in de 15 a 20 minuten
Jij ook een gelukkig nieuwjaar hequote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:06 schreef m0nica het volgende:
gelukkig nieuwjaar allemaal!![]()
een beetje aan de late kant, maaragh, iedereen is naar huis enzo en alleen mn ouders zijn nog over, die staan buiten dronken te worden met de buren
Whehe dankjewelquote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:08 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Jij ook een gelukkig nieuwjaar he![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:16 schreef m0nica het volgende:
[..]
Whehe dankjewelmaar ga alsjeblieft niet beginnen over goeie voornemens
![]()
Doe er toch geen reet mee.. Nouja, vanavond (toen de weg hier al aardig zoek was) hebben een vriendin en ik besloten te minderen met alle slechte dingen in het levensquote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:23 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Nee hoor
daar hou ik zelf ook nie van
en wat zijn slechte dingen dan ?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:26 schreef m0nica het volgende:
[..]
Doe er toch geen reet mee.. Nouja, vanavond (toen de weg hier al aardig zoek was) hebben een vriendin en ik besloten te minderen met alle slechte dingen in het levens
Drinken, blowen en mannenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:28 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
en wat zijn slechte dingen dan ?
net op een feest ongeveer 100 mensenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nou komt het gezeik weer de komende weken. Iedereen die je tegenkomt moet je de beste wensen wensen
im still alivequote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Waarom niet? Jullie zijn er toch nog?
Mag ik langskomen?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:44 schreef m0nica het volgende:
Weltrustenik ga fijn finding Nemo kijken
Uiteraardquote:
Vast welquote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:54 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Sorry. Heb teveel gedronken.
Maar heb je wel cola?
Zelfde Goed nieuwjaar jijquote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:55 schreef Ablaze het volgende:
Iedereen hier, een gelukkig en voorspoedig nieuwjaar gewenst!
Trusten.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:01 schreef m0nica het volgende:
Ik gha lekker mn bed inrollee.. weltruste allemaal.. finding nemo gaanuit.
jamme van die alcohol, noj moet k het laten staan..
Succes!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:55 schreef m0nica het volgende:
[..]
Vast wel
Ik heb nog niet teveel gedronken, dus ik ga nog even verder![]()
Dank jequote:
Degene boven je.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:05 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Wie?????????????????????????????????????????????????![]()
Nee minder .quote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:05 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Dank je
Ben jij de gangmaker hier?
Zeker je goede voornemen, meer op Fok posten?
Zelfdequote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:40 schreef Bruce117 het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar voor alle fokkers in dit topic, en trouwens ook voor de fokkers buiten dit topic.![]()
![]()
![]()
Laat es wat van je horenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 05:31 schreef Catwoman1986 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar. Ben net thuis en zo zat als maar zijn kan
Ik was zat jaquote:
Mja ik was niet in staat tot. Ik kan me dit topic niet eens herinnerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |