hear hear!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Moge Moeder Natuur en Al-Queada ons beter gezind zijn in 2005!
V. van hetzelfde!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:41 schreef Verbal het volgende:
Ik wens alle Fok!'ers, ALLE Fok!'ers (dus zelfs alle randmongolen, puthufters, schuimfluimen, ongeletterden en klootzakken) een beter jaar dan mijn 2004!
Proost!
V.
Stomme vraag, dat kun je namelijk links van de OP zien.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:45 schreef Okkie_ het volgende:
Welke sukkel gaat nu om middernacht precies op het moment dat er een jaarwisseling is, als eerste willen posten op een forum als dit :S
Happy Yew Nearquote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:47 schreef capetonian het volgende:
HYN allemaal
Jij en Bluezz ook, uiteraard, al horen jullie zeer zeker niet tot de schuimfluimen csquote:
Oeh, ik moet kiezen? Nou vooruit.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:41 schreef Verbal het volgende:
Ik wens alle Fok!'ers, ALLE Fok!'ers (dus zelfs alle randmongolen, puthufters, schuimfluimen, ongeletterden en klootzakken) een beter jaar dan mijn 2004!
Proost!
V.
Neehee, MUUSje...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oeh, ik moet kiezen? Nou vooruit.
Ben ik een ehm... ehm... eeeeeeeeeeehm.... schuimfluim?
Hap.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Neehee, MUUSje...
Die 'ook'.
Fok!'ers als jij vanzelfsprekend
V.
Hartelijk zaterdagochtend, dan, Swets.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:57 schreef Swetsenegger het volgende:
een 'hartelijk' nieuw jaar?
Wat een tering wens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |