hear hear!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Moge Moeder Natuur en Al-Queada ons beter gezind zijn in 2005!
V. van hetzelfde!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:41 schreef Verbal het volgende:
Ik wens alle Fok!'ers, ALLE Fok!'ers (dus zelfs alle randmongolen, puthufters, schuimfluimen, ongeletterden en klootzakken) een beter jaar dan mijn 2004!
Proost!
V.
Stomme vraag, dat kun je namelijk links van de OP zien.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:45 schreef Okkie_ het volgende:
Welke sukkel gaat nu om middernacht precies op het moment dat er een jaarwisseling is, als eerste willen posten op een forum als dit :S
Happy Yew Nearquote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:47 schreef capetonian het volgende:
HYN allemaal
Jij en Bluezz ook, uiteraard, al horen jullie zeer zeker niet tot de schuimfluimen csquote:
Oeh, ik moet kiezen? Nou vooruit.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:41 schreef Verbal het volgende:
Ik wens alle Fok!'ers, ALLE Fok!'ers (dus zelfs alle randmongolen, puthufters, schuimfluimen, ongeletterden en klootzakken) een beter jaar dan mijn 2004!
Proost!
V.
Neehee, MUUSje...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oeh, ik moet kiezen? Nou vooruit.
Ben ik een ehm... ehm... eeeeeeeeeeehm.... schuimfluim?
Hap.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Neehee, MUUSje...
Die 'ook'.
Fok!'ers als jij vanzelfsprekend
V.
Hartelijk zaterdagochtend, dan, Swets.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:57 schreef Swetsenegger het volgende:
een 'hartelijk' nieuw jaar?
Wat een tering wens
Een ochtend of jaar is niet hartelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hartelijk zaterdagochtend, dan, Swets.
V.
Omgekeerde psychologie werkt alleen bij kinderenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:34 schreef Disorder het volgende:
Hoi. Val dood allemaal. Een ongelooflijk slecht 2005 toegewenst. Ik hoop dat er nog veel rampen, oorlogen, aanslagen en epidemieën volgen
Ikquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:41 schreef AMD64 het volgende:
Gelukkig nieuw jaar.
Wie heeft webspace voor mij van 10,3 MB
Heb mijn 150klapper (pijlen) gefilmd!
Ojaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijkt me handig als je ff zegt wat het is(offtopic)
Bij mij ook inderdaad, LOL!quote:Op zondag 17 april 2005 22:49 schreef AnnekeM het volgende:
dit topic zit opeens weer hoog bovenaan in My Active Topics![]()
Fok -> foutje?
Ik wilde nog niets zeggenquote:Op zondag 17 april 2005 22:49 schreef AnnekeM het volgende:
Fok -> foutje?
Ik had hem gekicked, maar mijn post is verwijderd...quote:Op zondag 17 april 2005 22:49 schreef AnnekeM het volgende:
Fok -> foutje?
quote:Op maandag 18 april 2005 00:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik had hem gekicked, maar mijn post is verwijderd...
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |