Sinds wanneer staat economie en veiligheid bij moslims boven de Islam?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:27 schreef jpzegthallo het volgende:
Economische redenen. Duh. Of om veiligheidsredenen.
Klopt als een bus. Dit is de reden waarom een miljoen moslims zich bevinden in Nederland, maar dat was al bekend toch?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:34 schreef Disorder het volgende:
Het is hier gemakkelijk aanslagen voorbereiden.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:35 schreef Meh7 het volgende:
Je antwoord zit al in de opsomming die je maakt! Zoveel zaken om recht te zetten, het is niet alsof we hier voor de lol zitten.
Ze komen niet hier naartoe omdat ze Moslims zijn, duh.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat economie en veiligheid bij moslims boven de Islam?
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:58 schreef Adnan het volgende:
Ik heb die vraag al 1000 x aan me ouders gevraagd...wat doen we in godsnaam in dit rot land...we hebben hier nix te zoeken...iniedergeval nu niet meer..
Als ik later groot ben dan rot ik hier op..dan mogen jullie je tering bende houden..
Wees een echte vent en rot NU alvast maar op.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:58 schreef Adnan het volgende:
Ik heb die vraag al 1000 x aan me ouders gevraagd...wat doen we in godsnaam in dit rot land...we hebben hier nix te zoeken...iniedergeval nu niet meer..
Als ik later groot ben dan rot ik hier op..dan mogen jullie je tering bende houden..
Als ik dit zo lees, kan ik er niet zo om rouwen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:58 schreef Adnan het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:57 schreef saban het volgende:
[..]
Waarom gaan zoveel Nederlanders naar Turkije ? Het is toch een Moslimland![]()
Ja, so what ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
vakantie is wat anders dan emigreren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |