Ik vind het ook een heerlijk nummer, maar op de een of andere manier heb ik het idee dat dit live niet echt gaat werken. Stel ze spelen dit nummer een beetje laat in de set, dan krijg je misschien:quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:55 schreef parselmouth het volgende:
Ik vind 'm echt steeds lekkerder worden.
Eerste keer was like "WTF?!?!?!", maar hij ligt gewoon heel goed in het gehoor en ik word er vrolijk van. Kan niet wachten tot Werchter en de release van het nieuwe album!
Muse zal Muse niet zijn als ze de nummers niet live kunnen spelenquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:34 schreef Spatel het volgende:
Grappig nummer, maar als Muse een heel album met dit soort nummers afleverd, ben ik bang dat we een goede live act kwijt zijn.
Ff opschrijven!quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:08 schreef Innuendo het volgende:
Klinkt interessant die tracklist.
DIt weekend ook live te horen via de BBC, Muse gaat een optreden van een half uurtje doen. Benieuwd of er nog wat nieuw materiaal bij zit.. Denk wel dat ze SMB gaan spelen toch?
http://www.bbc.co.uk/radio1/bigweekend06/saturdaymainstage/
quote:Matthew Bellamy zei over het nummer:
Het is het meest vreemde wat we tot nu toe hebben gedaan. We hadden enkele Belgische invloeden: Millionaire, dEUS, Evil Superstars, Soulwax... Deze groepen waren de eerste die R&B ritmes mixten met alternatieve gitaar. We voegden een beetje Prince en Kanye West toe. De drumbeat is niet rocky, met Rage Against The Machine eronder. We mixten veel dingen in dit nummer, met een beetje electronica; het is anders, langzaam en grappig.
Je hebt hem toch wel gerecorded hè?!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:46 schreef Rubber_Soul het volgende:
Ik heb net Knights of Cydonia live gehoord op de bbc radio...
En oh mijn neukende god!!!!!!! Een Muse-Meesterwerk!!!!!!
Ik zeek zowat in mn broek van genot![]()
Held.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:49 schreef Rubber_Soul het volgende:
nee jammer genoeg niet. was via real-player. weet niet of je dat kan recorden.
maar anyway, ken wat mensen die hem waarschijnlijk wel opgenomen hebben.
zo gauw ik iets weet, zal ik het proberen te linken.
Kun je het terugluisteren dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:52 schreef Rubber_Soul het volgende:
of iemand moet weten hoe ik het van de realplayer kan plukken?
Geef me die link anders ff, dan luister ik het daarquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:55 schreef Rubber_Soul het volgende:
ja
Probeer eens met Windows Media Encoder (Bureau assecoires) op te nemenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:59 schreef Rubber_Soul het volgende:
je kan het alleen terug luisteren als je het daadwerkelijk op dat moment luisterde via realplayer.
Maar als je naar de site van bbc radio 1 gaat, misschien zetten ze het daar later online ofzo. of misschien herhalen ze het nog.
Dat zou leuk zijn jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:49 schreef Rubber_Soul het volgende:
nee jammer genoeg niet. was via real-player. weet niet of je dat kan recorden.
maar anyway, ken wat mensen die hem waarschijnlijk wel opgenomen hebben.
zo gauw ik iets weet, zal ik het proberen te linken.
HELDquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:01 schreef Rubber_Soul het volgende:
hier is een opname van het optreden....enjoy!!!
http://beta.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=C17CBEBD75520204
Het laatste nr is knights of cydonia
Realplayerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |