Mja, die viel mij ook al opquote:
Ik zit ook erg te wachten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:29 schreef T1andonly het volgende:
Ik zit echt te wachten op de nieuwe ceedee, ik hoop ze ook te aanschouwen op Rock Werchter dit jaar
ook maar een keer gaan doen danquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:18 schreef Brammie1 het volgende:
ook leuk: als ik Citizen Erased van de Hullabaloo liveDVD draai, dreunt mijn bureau mee met de basgitaarnog geen klachten gehad van m'n ganggenoten gelukkig
werktquote:
Aldus Tom Kirkquote:Last-minute news, have been just confirmed to us by Warner Music France and the management of the group: The first single of MUSE "Supermassive Black Hole" will be finally on sale as of May 9, 2006 (airdate on May 8) on all the paying platforms of remote loading on Internet and on mobile (instead of the date of June 12, envisaged initially), that is to say one day after the setting out of radio. The visual (artwork?) for this digital sale will be logo MUSE. The artwork of individual will be available only for the material sale out of case.
Helaas is het een stukje van een nummer van iemand's eigen bandje op het muse forumquote:Op zondag 7 mei 2006 01:06 schreef soul114 het volgende:
Nieuwe nummer zal 8 mei worden uitgezoden!
[..]
Aldus Tom Kirk
Ook leuk:
stukje nieuw nummer?
klinkt opzich wel als muse...
Ah, tijdje niet meer op muse forum gelezen, maar klinkt opzich wel goed.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:20 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Helaas is het een stukje van een nummer van iemand's eigen bandje op het muse forum, in ieder geval dat vertelde hij een dag nadat ie het had gepost. Het klinkt wel lekker trouwens, heb een hele dag geloofd dat het echt was. Nouja, wie weet.
Ben in ieder geval erg benieuwd naar de single, die idd binnen niet al te lange tijd vast ergens te horen zal zijn![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:28 schreef Innuendo het volgende:
Goed, de single net gehoord (museforum lalala), en eh.. 't is anders! Even wennen nog... nog maar paar keer luisteren voordat ik er meer over kan zeggen.
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:28 schreef Innuendo het volgende:
Goed, de single net gehoord (museforum lalala), en eh.. 't is anders! Even wennen nog... nog maar paar keer luisteren voordat ik er meer over kan zeggen.
Op welke site is hij te vinden dan? Heb hem nl. nog niet gehoordquote:Op zondag 7 mei 2006 18:33 schreef Innuendo het volgende:
Hij klinkt inderdaad anders. Beetje Prince op het eerste gehoor. Vind het niet mee en niet tegenvallen eigenlijk, beetje moeilijk te zeggen.
De topics over de nieuwe single zijn volgens mij weggehaald op Muse.mu, maar hij zwerft al rond over het internet.
Weet ik niet, maar het is wel érg rustig op mijn MSN.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:56 schreef CherryLips het volgende:
Waar...?
Idd ja. Als iemand me verteld zou hebben dat het een nummer van een of andere top 40 r&b act was, dan zou ik dat zo geloofd hebbenquote:Op zondag 7 mei 2006 19:54 schreef koenimex het volgende:
Ik heb 'm ook, het is even wennen idd. Ik ga bijna denken dat het niet echt is...
En na het volledige nummer ook niet... wat ís dit?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik hoor nu de eerste 20 seconden en ik ben niet enthousiast
Het schijnt Muse te zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En na het volledige nummer ook niet... wat ís dit?
Ja, ik zou het er in willen horen... maar neequote:
Inderdaad. Do Something van mevrouw Spears bedoel je denk ik.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:01 schreef CherryLips het volgende:
you've got meel
het begin lijkt op een britney spears nummer maar ik weet ff niet welke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |