heb al een titelquote:
hoezo datquote:
dat ik weer te veel vuurwerk had gekocht, en over het achterbuurmeisje dat het beste te omschrijven is als een olifantquote:
aaaajquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
En nog maals
Bij mij is het bijzonder tegen gevallen!
Proline pakket van 120 euro waarvan minstens 3 potten die schoten niet hoog kwamen, gevolg, levengevaarlijke situatie!
Auto's onder die rotzooi, die boekketen knallen uitelkaar en die verlichte dingen krijg je gewoon op je kop.
Heb na 1 pot al gauw een besluit genomen.
Op naar het open gebied zelfs daar waren ze erg laag.
1 pot knalde als een idioot uit elkaarben ik even blij dat ik naar een open ruimte ben gegaan, die knal was echt aanzienelijk!!!!
Daarin tegen was zelfs next generation wel aardig.
Ik zit te denken of ik dit jaar weer van proline zou doen, als ik dat doe dan is het geen pakket van 120 euro meer.
Voor de rest wel aardig gegaan.
engquote:
Euh?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
En nog maals
Bij mij is het bijzonder tegen gevallen!
Proline pakket van 120 euro waarvan minstens 3 potten die schoten niet hoog kwamen, gevolg, levengevaarlijke situatie!
Auto's onder die rotzooi, die boekketen knallen uitelkaar en die verlichte dingen krijg je gewoon op je kop.
Heb na 1 pot al gauw een besluit genomen.
Op naar het open gebied zelfs daar waren ze erg laag.
1 pot knalde als een idioot uit elkaarben ik even blij dat ik naar een open ruimte ben gegaan, die knal was echt aanzienelijk!!!!
Daarin tegen was zelfs next generation wel aardig.
Ik zit te denken of ik dit jaar weer van proline zou doen, als ik dat doe dan is het geen pakket van 120 euro meer.
Voor de rest wel aardig gegaan.
Roddelen :[wquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
dat ik weer te veel vuurwerk had gekocht, en over het achterbuurmeisje dat het beste te omschrijven is als een olifant
het is de waarheidquote:
ik deed "quote:
Jij bent nogal skinnyquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
het is de waarheid
dat mens heeft een reet waar ik 2 keer in kan
ik heb een normaal postuurquote:
oke....quote:
Tja maar of ik het wel wat terug krijg blijft maar de vraag.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh?
Ik zei al, mee terug gaan en vertellen, misschien krijg je wat terug, want het is niet heel fijn gegaan![]()
120 euro
Pakket van ons, á 40 euro was oke
1.83m en 58 kilo ofzoquote:
misschien iets, of klagen bij fabriekantquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja maar of ik het wel wat terug krijg blijft maar de vraag.
anders daar binnen even zo'n pot afstekenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja maar of ik het wel wat terug krijg blijft maar de vraag.
ik ben eigenlijk te licht jaquote:
dat maakt geen donder uitquote:
Ruilen?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
dat maakt geen donder uit
zo als nu met kerst? ik kom niet aan terwijl ik kei veel eet
neuh, vind het niet ergquote:
bied je lichaam te ruil aan in V&Aquote:
Niemand bied er opquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
bied je lichaam te ruil aan in V&A
hoe doe je dat danquote:
ik zeg toch ook te ruilquote:
Hmmm, mag zitten vanavond, ze zijn lekker aan het bieren beneden, mijn broer misselijk te zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:47 schreef mschol het volgende:
jullie hebben echt niks te doen he... ??
jij wel dan wil je zeggenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:47 schreef mschol het volgende:
jullie hebben echt niks te doen he... ??
quote:
hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |