we zullen zien hequote:
dan zijn we het daar over eensquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
als het eens zijn ben je normaal blij dus dit is ook wel een keertje leuk
oh helpquote:
vandaag is het nog niet zo vaak vorgekomen of wel?quote:
2x volgens mij...quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
vandaag is het nog niet zo vaak vorgekomen of wel?
er is dus al verbeteringquote:
tevaak met elkaar eens zijn word ook zo saaiquote:Op vrijdag 31 december 2004 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
of verslechtering..
ligt eraan hoe je d'r tegenaan kijkt
uiteindelijk wel jaquote:Op vrijdag 31 december 2004 22:02 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
tevaak met elkaar eens zijn word ook zo saai
dan krijg je geen rellen meer en dan word het saaaaaaiquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
dan krijg je geen rellen meer en dan word het saaaaaai
gefeliquote:Op vrijdag 31 december 2004 22:05 schreef mschol het volgende:
volgens mij heb ik de 300 wel gehaald vandaag
tot morgenquote:
Ik begrijp het.quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:48 schreef SHERMAN het volgende:
lang verhaal maar zal het even kort maken:
er is een meisje dat ik leuk vind, alleen zij heeft een vriend maar zze toont de laatste week erg veel intresse in mij, ze wilde vanavond langs komen maar ik heb haar verteld dat het niet kon, dat het niet mag, omdat ik haar te leuk vind, ik weet namelijk niet of ik me in zou kunnen houden en dat heb ik haar verteld, ze schijnt het alleen niet helemaal te snappen, nu denkt ze dat ik haar niet WIL zien maar dat wil ik juist wel en dat is het probleem, ik wil haar TE graag zien...
en mis ik wat...ik mis gewoon een gevoel deze avond...het voelt allemaal niet zo fijn aan gewoon
ja...ik hoop alleen dat ze het snapt...het kan gewoon niet...en ik wil haar te graag zien om een ontmoeting "normaal" te laten verlopenquote:Op vrijdag 31 december 2004 23:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik begrijp het.
Echt klote johmaar wel heel moedig van jou
![]()
Ik kan je maar 1 ding zeggen: Vergeet het allemaal geniet straks lekker van het vuurwerk![]()
Komt wel weer goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |