ok danquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:26 schreef Renesite het volgende:
Ik ga dus tv kijken
Zet de pc niet uit
Ik niet, maar veel succes er mee.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ja toch ??
* mschol] gaat starks ook vuurwerk afsteken[/me]
Ik heb geen eens een vaste periode om m'n kamer op te ruimen. Ik moet alleen wel eens van die tic afkomen om papiertjes te bewaren.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:43 schreef mschol het volgende:
[me=mschol heeft goed voornmenen verzonnen:
ga in 2005 1x in de 2weken m;nb kamer ipruimen i.p.v. 1x per 2 maanden
thnxquote:
ik ook niet echt maar gaat een beetje om het idee, ik ruim gewoon niet vaak genoeg m'n kamer op, er liht notabene nog een taai popquote:Ik heb geen eens een vaste periode om m'n kamer op te ruimen. Ik moet alleen wel eens van die tic afkomen om papiertjes te bewaren.
Heeft ie nog niet geprobeerd om te ontsnappen?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
thnxje hoort /zien het wel als er vingers afliggen
[..]
ik ook niet echt maar gaat een beetje om het idee, ik ruim gewoon niet vaak genoeg m'n kamer op, er liht notabene nog een taai pop
Altijd.quote:
nog niet, komt door de cd;s die erop liggenmquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heeft ie nog niet geprobeerd om te ontsnappen?
[..]
quote:
Jij ook alvast een gelukkig nieuwjaar.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:53 schreef Jo0Lz het volgende:
Jeeeeez dat vorige deel ging snelJueh voor de nieuwe danmaar
Iedereen alvast gelukkig nieuwjaar
jij dan ook maarquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:53 schreef Jo0Lz het volgende:
Jeeeeez dat vorige deel ging snelJueh voor de nieuwe danmaar
Iedereen alvast gelukkig nieuwjaar
begin van het einde???quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:00 schreef Jump het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaargh, men CRT scherm begint opeens zo te piepen. Staat al ganse dag aan en geen problemen, nu opeens wel. Verlaag ik hem van Hertz stopt het ff maar begint het erna terug
alles kanquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:04 schreef Jump het volgende:
scherm is anderhalf jaar oud. Zou wel vroeg zijn.
Mijn Iiyama van zo'n 2 jaar oud is ook dit jaar overleden. Dus het zou kunnen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:04 schreef Jump het volgende:
scherm is anderhalf jaar oud. Zou wel vroeg zijn.
nog nooit een beelscherm gehad die geen 5 jaar mee gingquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mijn Iiyama van zo'n 2 jaar oud is ook dit jaar overleden. Dus het zou kunnen.
Ik heb er één gehad die het nog steeds goed doet. Al zo'n 5 jaar. Is nu eigendom van een vriend van me.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
nog nooit een beelscherm gehad die geen 5 jaar mee ging
heb er hier ook nog 1 van 10 jaar die het perfect doet, kleurenscherm 14"
Hoi Elmquote:
Ja hoor, met jou?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:24 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hoi Elm
Alles goed?
Ben ff naar de wc
met mij ook hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |