Boeruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh! Boeruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:57 schreef Vampier het volgende:
Geweldig topicVanuit Amerika vind ik jullie allemaal een stel onderontwikkelde boeren
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:48 schreef Dagonet het volgende:
Als je je maar inzet om het te verbeteren.
In Grunn was het ook feest zie ik netquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:28 schreef robh het volgende:
Kei-hard aan-pak-ken dat tuig! Zijn ze helemaal besodemieterd?
Altijd hetzelfde met die boerenquote:Brand treft acht huizen in Stad
Een brand heeft Nieuwjaarsnacht acht woningen in de J.H. Janssenstraat in Groningen zwaar beschadigd.
Twee woningen brandden volledig uit. De andere rijtjeshuizen liepen zware rook- en waterschade op. De brand ontstond op een zolderverdieping. Van daaruit verspreidde het vuur zich naar de naastgelegen woningen.
De oorzaak is waarschijnlijk een verdwaalde vuurpijl. Er vielen geen gewonden. Voor de getroffen bewoners is opvang geregeld.
Bron: De Telegraafquote:
WIJK EN AALBURG - De jaarwisseling in Veen (gemeente Aalburg), waar strenge maatregelen golden wegens de onrustige nieuwjaarsvieringen van de afgelopen jaren, is zonder grote ongeregeldheden verlopen. Dat hebben burgemeester F. Buijserd van Aalburg en de politie zaterdagmorgen tijdens een persconferentie meegedeeld. De politie hield 21 personen uit de omgeving aan. Zij zijn tussen de 14 en 40 jaar.
Het ging steeds om kleine vergrijpen als het niet voldoen aan een bevel van de politie, het in bezit hebben van illegaal vuurwerk en het vervoeren van een luchtdrukwapen in de auto. Er zijn nergens branden gesticht. Wel nam de politie twee autowrakken in beslag die kennelijk waren geprepareerd om in brand te worden gestoken.
Sinds een jaar of vijftien zorgde een aantal nieuwjaarsvierders in het 2400 inwoners tellende Veen voor problemen. Die namen steeds ernstiger vormen aan. Vorig jaar zette de politie de mobiele eenheid in. Er raakten toen enkele politie- en brandweermensen gewond.
Omdat hij de veiligheid van de inwoners van Veen niet meer kon garanderen, nam burgemeester Buijserd dit jaar strenge maatregelen. Zo werd het kruispunt waar elk jaar autowrakken in brand worden gestoken tijdens de jaarwisseling hermetisch afgesloten en mochten er geen auto's op de openbare weg rijden of staan.
Dat leidde de afgelopen week diverse keren tot ongeregeldheden. De brandweer moest een aantal keren uitrukken en de mobiele eenheid arresteerde in de nacht voor oudjaar twaalf verdachten. Negen van hen zaten tijdens de jaarwisseling nog vast. De politie vermoedt dat dit een positieve invloed heeft gehad op het verloop van de jaarwisseling dit jaar.
Burgemeester Buijserd zei te hopen dat de jaarwisseling van dit jaar een keerpunt betekent voor Veen. Hoewel de bevolking van Veen overlast heeft ondervonden door de belemmeringen is over het algemeen gebleken dat zij de aanwezigheid van de ME zeer op prijs heeft gesteld.
Zijn streven is om volgend jaar met een aantal burgers uit Veen te proberen een feestelijke oud- en nieuwviering van de grond te krijgen. De politie zette ongeveer tweehonderd mensen in om de jaarwisseling in goede banen te leiden. Uit voorzorg waren ook twee gepantserde shovels van de marechaussee ter plaatse.
Zou dat niet zijn omdat er in Brabant gewoon meer mensen,dus ook allochtonen wonen.Het meeste nieuws komt uit Brabant en de randstad.Waar zit jij eigenlijk?Het zal wel zo'n depressieve armoedige kale kleivlakte zijn ergens tegen de poolcirkel,als je dit soort praat in Eindhoven komt vertellen,zweer ik je dat je je EO familie en jullie neukkoe nooit meer terug zal zien.Nog een paar maandjes voor je uit staren en dan kan je weer kievitseieren gaan zoeken of slotenspringen in de elfdorpentocht,hoogtepunt van jouw leven en waarschijnlijk enige punt.Je bent uitgenodigd,neem een extra pak luiers mee,die zal je nodig hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:24 schreef gelly het volgende:
Het valt me gewoon op dat de meeste racisten (of idioten in het algemeen) uit Brabant komen. Kijk maar naar de aanslagen na de moord op van Gogh. Maar dat zullen die rechtse oogkleppers wel weer ontkennen.
Is daar iets mis mee dan? Altijd maar weer dat afschuiven en wijzen naar anderen. Het gaat hier om die Braboos. Die deugen niet. Ze deugen nog minder dan Limboos en dat ander crapuul. Het laagste van het laagste: dat zijn de Braboos.quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:02 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
En de limburgers/kampers/urkers etc. worden er hier weer buiten gehouden?![]()
Ik heb meer last van bijv. rotterdammers/limburgers gehad dan van brabo'squote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee dan? Altijd maar weer dat afschuiven en wijzen naar anderen. Het gaat hier om die Braboos. Die deugen niet. Ze deugen nog minder dan Limboos en dat ander crapuul. Het laagste van het laagste: dat zijn de Braboos.
Nep Braboquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:22 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik heb meer last van bijv. rotterdammers/limburgers gehad dan van brabo's
Nep belgquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nep Brabo
Je neemt dezelfde trekjes over hoor
En dan heb ik een crimineel kind
Dat was in m'n jeugdquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:28 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Jij bent zelf jaren brabo geweest
1 maar?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was in m'n jeugd
Iedereen heeft recht op 1 simpele jeugdzonde
1 Jahquote:
Dan heb ik het niet meer over jeugdzonden..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
1 Jah
Wil jij beweren dat ik er meer heb nepBrabo?
Wat weet jij dat ik niet weet?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:52 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dan heb ik het niet meer over jeugdzonden..
En als iemand zou zeggen dat de meeste idioten uit <land> komen is dat natuurlijk weer wel racisme, extreem-rechts, etc.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:24 schreef gelly het volgende:
Het valt me gewoon op dat de meeste racisten (of idioten in het algemeen) uit Brabant komen.
Wat nou,kleurstoffen?Zitten er tegenwoordig kleurstoffen in coca en bier?Ik ben 100%eindhoventuig,de enige waar jij ooit mee zal communiceren zonder een vlucht in de traumahelicopter achteraf.Hoe vieren ze nieuwjaar in Grunn eigenlijk;met een extra suikerbiet achter de computer?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:51 schreef robh het volgende:
In Roden staan geen flats. En zou je niet 's wat minderen met de kleurstoffen?
En ontzettend crimineel!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:55 schreef Monidique het volgende:
Brabanders zijn racisten.
Oh, ik dacht dat je last had van de kleurstoffen die ab-so-luut niet in cola zitten, maar je bent gewoon 100%eindhoventuig waar ik mee kan communiceren zonder een vlucht in de traumahelikopter achteraf.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:55 schreef livetothegoal het volgende:
Wat nou,kleurstoffen?Zitten er tegenwoordig kleurstoffen in coca en bier?Ik ben 100%eindhoventuig,de enige waar jij ooit mee zal communiceren zonder een vlucht in de traumahelicopter achteraf.Hoe vieren ze nieuwjaar in Grunn eigenlijk;met een extra suikerbiet achter de computer?
* Boerenquote:
Jep ik heb al 3 moordzaken op mijn naam staanquote:
Nee gij, kutwijf.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Boeren
* Vunzig
* Primitief
* Spreken geen fatsoenlijk Nederlands
* Lijken soms op Friezen en Drenthen !
* .....
Ho ho ho, m'n zoon woont voor een jaar in Brabantquote:
Hoi Karsten, ken je me nogquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:26 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Jep ik heb al 3 moordzaken op mijn naam staan![]()
Hamvraag is,quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Boeren
* Vunzig
* Primitief
* .....
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Boeren
* Vunzig
* Primitief
* ... Haarloos
Laat ons er even buiten jah!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Boeren
* Vunzig
* Primitief
* .....
Verkopen aan België voor 100 euro.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:54 schreef HarigeKerel het volgende:
Kunnen we Brabant niet ruilen met het Rif gebergte?![]()
Het lastigst zijn nog mensen uit Groningen en Drenthe. Die achterstandsgebieden kosten handenvol geld. Een grote parkeerplaats er van maken is nog het beste.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:22 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik heb meer last van bijv. rotterdammers/limburgers gehad dan van brabo's
Maar dan schenken we Frans Bauer aan Limburg, die willen de Belgen vast niet hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:59 schreef NorthernStar het volgende:
Verkopen aan België voor 100 euro.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:21 schreef Loedertje het volgende:
Jaja,grunn heeft het,zelfs cocaine weten ze niet eens wa da is,inteelt komt bij mij nie voor,ik heb kinderen in spanje,deurne en den haag,zou HEEL toevallig zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:12 schreef robh het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je last had van de kleurstoffen die ab-so-luut niet in cola zitten, maar je bent gewoon 100%eindhoventuig waar ik mee kan communiceren zonder een vlucht in de traumahelikopter achteraf.
Bedankt. Nu weet ik zeker dat inteelt gemeengoed is in Braboland.
Vlaaienneuker
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |