Die komen vanavond pas. Den Haag Stuyvestantplein, bijna elk jaar raak. Alhoewel het de laatste twee jaar relatief rustig is geweest. Maar met een paar knallertjes van de fietsenmaker stel je hier echt niets voor. Lawinevuurpijlen daar zie je kinderen van 5 mee lopen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
staat er ook al een peloton ME klaar, klinkt alsof t nodig is
je hebt gewoon een goeie smaakquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:21 schreef golfer het volgende:
De nieuwe FA is gekozen!
Ik zal nog eens iemand overhalen om crew te worden.
ik zit ook al zo tequote:
Wij gaan zo ook het jongste Bluezzekind even wakker maken om met een sterretje voor het raam naar het vuurwerk te laten kijken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:26 schreef tong80 het volgende:
SCH slaapt en wordt zo wakker gemaakt om naar het vuurwerk te mogen kijken.
Wij gaan straks buiten met fles champagne ons even inkopen/kennismaken met onze nieuwe buren.quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:38 schreef just me het volgende:
Wij (Katja, Monno en ik) hebben besloten om dit jaar niet sociaal naar buiten te gaan maar asociaal boven mét champagne op het platte dak te gaan staan om zo naar het vuurwerk te kunnen kijken.
hoef ik niet die buren die het toch geen fuck interesseert gelukkig nieuwjaar te wensen
Doc, mate, heel veel geluk dit jaar samen met al jouw meiden.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:40 schreef Doc het volgende:
Met een gin-lime in m'n klauwe, Jools op de TV en de meiden gelukkig en blij tevreden in de kamer wens ik U en Uw dierbaren een heel gelukkig nieuwjaar!!!!
Ok, dit moest ik dus 4 keer overlezen om er iets zinnigs uit te maken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
tot zovr oudjaarsavon kan nie belle, voortan afspraak maak vanteoren
Ja, ik ben slim volgens de meeste mensen. Hoe lang denk je dan dat 'dommere' mensen er over doen?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
mar jij ben slim
Dat zijn er wel veel 10 keetjesquote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
mensen me mij IQ zon 10 keetjes
Ik ook ik ook ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:13 schreef SCH het volgende:
Ik weet het ikweet het ik weet het ik weet het
Waar naar toe?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:06 schreef Againzender het volgende:
Jah hools, de beste wensen voor 2005
Krijg nou wat, een trein
Naar Amsterdam Sloterdijk denk i, dacht dat ze de hele nacht niet redsen, maar zal ik wel fout gehad hebben.quote:
En ik dan ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:21 schreef golfer het volgende:
De nieuwe FA is gekozen!
Ik zal nog eens iemand overhalen om crew te worden.
Wachten totdat het door het 'betreffende geval' zelf gepost wordt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook ik ook ik ook
Maar we moetendoen
2005 is vast niet het antwoordquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:13 schreef SCH het volgende:
Ik weet het ikweet het ik weet het ik weet het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |