Deze heb je teruggefloten, zie ik, maar ben wel benieuwd naar het antwoord. En een gokje: Lofofora wellicht?quote:
Ja, die ken ik ook, maar niet echt van gezicht. Lofofora een beetje (heb ze wel 's live gezien), maar niet goed genoeg om het gokje niet te wagen. Hun muziek heeft wel wat weg van Fear Factory, vandaar ook. Die 2 albums van Treponem Pal heb ik trouwens ook (en nog eentje van daarvóór, Aggravation).quote:Op zondag 2 januari 2005 16:21 schreef bartrid het volgende:
GLO +1
En die andere is een band die Treponem Pal heet. Heb zelf 2 albums, Higher (door Sasha van KMFDM geproduceerd, industrial met reggae en dub invloeden en een erg leuke cover van funky town) en excess and overdrive dat door Franz Treichler van the young gods geproduceerd is, wat je ook erg goed kan horen.
quote:Op zondag 2 januari 2005 18:51 schreef bartrid het volgende:
jimmy smith is toch de naam van eminem in 8 mile?
quote:1 van de heren van chas en dave z'n echte naam is jimmy smith?
quote:Op zondag 2 januari 2005 20:54 schreef Berkery het volgende:
Die andere naam die we zoeken is de titel van dat nummer van Chas & Dave?
ik had tot deze vraag nog nooit van de heren gehoordquote:
En Rabbit it is.quote:Op zondag 2 januari 2005 22:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heette Eminem niet Rabbit in die film??????
Als ik extra punten uit kon delen zou ik het doenquote:Op zondag 2 januari 2005 23:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb heel die film nooit gezien, dus ik heb geen idee waarom ik dat wist......
Een rockabillybandje, gezien hun outfitquote:
Volgende keer een Black Sabbath-vraag stellen staat gelijk aan mij een extra punt gevenquote:Op zondag 2 januari 2005 23:17 schreef GLO het volgende:
[..]
Als ik extra punten uit kon delen zou ik het doen
quote:
Oei, laat je nieuwe landgenoten dat niet horen...quote:Op zondag 2 januari 2005 21:22 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik had tot deze vraag nog nooit van de heren gehoord![]()
Oja-erlebnis qua chas & davequote:
Ik ken Curiosity Killed The Cat niet, dus dat kan ik niet zeggen. Ze staan iig niet in elkaars simular artists bij AMG, maar hebben wel allebei Johnny Hates Jazz als simular artist....quote:Op zondag 2 januari 2005 23:26 schreef GLO het volgende:
Een Curiosity Killed The Cat-achtig bandje dan?
Curiosity Killed The Cat bijvoorbeeld?
Dat klopt dus.....quote:Op zondag 2 januari 2005 23:32 schreef Berkery het volgende:
En die foto is Wet wet wet
Rob viel in omdat Dio weigerde te spelen omdat Sabbath geprogrammeerd stond als openingsact voor Ozzy (solo). Afgelopen zomer viel ie ook in als zanger toen Ozzy vanwege keelproblemen niet kon spelen....quote:Op maandag 3 januari 2005 00:01 schreef GLO het volgende:
Je hebt niet gezegd hoe de band heet...
Nee hoor, je hebt je extra punt verdiend.Dat van Rob Halford wist ik niet eens. U bent geslaagd voor deze kleine test. Weet nu tenminste zeker dat je je nick met recht draagt. Hulde.
Sack_Blabbath +1
Hé, jij ging slapen !quote:
Aha.....quote:
Bij papa op de arm achter de comp is ze zo vertrokkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |