Dat dacht ik ook totdat ik in Centro kwamquote:Ik vind dat ze in Dld vaak wat oubollige kleding hebben al lukte t me gisteren in Bocholt toch om leuke dingen te vinden. In Arnhem slaag ik meestal wel, anders in Nijmegen.
Weet je dat veel duiste winkels vlakbij de grens, een ander assortiment hebben, speciaal voor de nederlanders?quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook totdat ik in Centro kwam.
Voor mij hebben ze er in ieder geval 'hippe' kleding. Gewoon eigenlijk zoals in Nederland.
quote:
Dat is andersom ookquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je dat veel duiste winkels vlakbij de grens, een ander assortiment hebben, speciaal voor de nederlanders?
Daar kwam ik een keer achter door een kennis van me, hij werkt in Dld bij een grote keten.
Dat is prijzig inderdaad !quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:08 schreef Fugie het volgende:
check, ik heb dit rubber eronder in de zomer:
Goodyear Eagle F1 GS-D2
205/45ZR16
Richtprijs van Goodyear: EUR 212,00
quote:
quote:
Leg uitquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zo. PeuRac is eten, dus ik kan nu veilig vertellen dat ik nog steeds koppijn heb...
damn... je gaat wel fun maken vanavond?quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zo. PeuRac is eten, dus ik kan nu veilig vertellen dat ik nog steeds koppijn heb...
quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:23 schreef BazzoS het volgende:
hugo, heb je je moeder een sok laten breien?![]()
Gisteren was ik in een eigenwijze bui... Ik had knallende koppijn (migraine zelfs) en toch weigerde ik m'n pc uit te zetten omdat ik iets wilde afmaken... Kreeg toen op m'n lazer van PeuRac... Die ging dreigen met dingen enzo...quote:
bij het stoplicht denk je wel anders hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:23 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
Deze stond zonet bij mij bij het werk in de buurt.
nee he, niet weer dat verhaal over dat swaffelen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kreeg toen op m'n lazer van PeuRac... Die ging dreigen met dingen enzo...
Stickers zijn geen peekaa'squote:Op vrijdag 31 december 2004 17:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bij het stoplicht denk je wel anders hoor![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:26 schreef ijsmeis het volgende:
Nou peoplez,
Ik ben weg, hapjes maken.
En daarna naar me schoonouders toe.
Dus ik wens hierbij iedereen alvast een heppie de peppie 2005.![]()
neequote:Op vrijdag 31 december 2004 17:23 schreef BazzoS het volgende:
hugo, heb je je moeder een sok laten breien?![]()
Lancia's moet je niet bestickerenquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
niet?? heb ik mijn wagen voor jan lul zitten te bestickeren?
of de lancia'squote:Op vrijdag 31 december 2004 17:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Lancia's moet je niet bestickeren
De mensen die dat wel doen moeten ze ritueel laten stenigen
een 1.4 turbo uit een renault 5 welquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee he, niet weer dat verhaal over dat swaffelen.
Zit die erinquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een 1.4 turbo uit een renault 5 wel![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:41 schreef hermandeperman het volgende:
mensen, ik ben zuipen, eten, zuipen, zuipen zuipen enzo...
ik zou zeggen... fijne jaarwisseling en kijk uit met vuurwerk
tot morgenmiddag/avond ofzo
quote:
quote:
hey jij ook een fijne avond kerel.quote:
ik ben er waarschijnlijk de hele avond nog.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:47 schreef D-Devil het volgende:
Ik ben er nog tot 19:30u
Heey jij ook nog, niet teveel zuipen hequote:Op vrijdag 31 december 2004 17:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hey jij ook een fijne avond kerel.
* Tjabbo gaat er nu echt vandoor. op de fiets wel te verstaan
Later dudes!
Wat ga jij doen dan vanavondquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben er waarschijnlijk de hele avond nog.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:03 schreef ThaFreak het volgende:IEDEREEN EEN GOED OUD EN NIEUW EN HET BESTE VOOR 2005 MET VEEL AUTO PLEZIER
zoow ben ik in een keer klaar
K dacht dat jij met je collega's A'dam in ging?quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
FA is een zware taakquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Neeh geen zin om vanuit het centrum naar zuid oost te kruipen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
K dacht dat jij met je collega's A'dam in ging?
ja had gekunt maar een leven als zwerver is niet voor mij weggelegd.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:24 schreef D-Devil het volgende:
Dan blijf je toch gewoon in het centrum.
eigenlijk is het ook een kansloos gebeuren......quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja had gekunt maar een leven als zwerver is niet voor mij weggelegd.
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin, kunnen we dat oud en nieuw gebeuren niet verzetten![]()
wat hij zegtquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:29 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb ook helemaal geen zin in oud en nieuwals ik t nou met een leuk meisje kon vieren
We kunnen met z,n 3en anders wel eens kijken of we wat kunnen versieren ergensquote:
De beste grap van 2004 zekerquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We kunnen met z,n 3en anders wel eens kijken of we wat kunnen versieren ergens
Waar in oost-gelderland?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:33 schreef Fugie het volgende:
ik kan het wel met een leuk meisje vieren, moet ik alleen naar oostgelderland, no way hose
ik ga zo lekker met me maatjes zuipe
quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We kunnen met z,n 3en anders wel eens kijken of we wat kunnen versieren ergens
nijmegen, maar houdt jij van halfbloedjes danquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar in oost-gelderland?
@ook_gek, dat is geen slecht idee
Er staat toch eenquote:
Ligt eraan waarvan, maar latijnse halfbloedjes zijn zekerquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
nijmegen, maar houdt jij van halfbloedjes dan
indochina, maar dies van mij dus vergeet het maarquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan waarvan, maar latijnse halfbloedjes zijn zeker
Ik ben niet thuisquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er staat toch een
Nee effe serieus he. BoJo, PeuRac en ik komen naar jou toe.
!meet bij D-Devil![]()
Naar Heerlen zeker !!quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er staat toch een
Nee effe serieus he. BoJo, PeuRac en ik komen naar jou toe.
!meet bij D-Devil![]()
zullen we even gaan driften met jouw gtv ergens ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti komt je dan gezelschap houden
voer ook geen moer uit namelijk![]()
Nijmegen zei je, he?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
indochina, maar dies van mij dus vergeet het maar![]()
andrijving voorquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
zullen we even gaan driften met jouw gtv ergens ?![]()
Ga je mee naar Heerlenquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:48 schreef vlad het volgende:
hallo![]()
Omdat ik met een harstikke gezellige maat hier in finland zit, kom ik maar even hier kijken![]()
hier nog wel beetje gezellig?![]()
Dude, je wilt niet weten waar ik meisjes heb gehadquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
jeps, in zon kampwijk, daar kom jij toch niet
bos? bios? achterin de/een auto? in je ouders bedquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, je wilt niet weten waar ik meisjes heb gehad![]()
nee ik wil het niet weten nee, eerst dat gebaf, wil peurac zijn sexleven nog even gaan vertellen ook zegquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:51 schreef vlad het volgende:
[..]
bos? bios? achterin de/een auto? in je ouders bed? in je schoonouders bed
? in de tuin
?
Dat gaat je niks aanquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:51 schreef vlad het volgende:
[..]
bos? bios? achterin de/een auto? in je ouders bed? in je schoonouders bed
? in de tuin
?
je hebt toch niets te doen vanavondquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:55 schreef BoJo het volgende:
Ik heb een coole mod gevonden maar voordat ik die er werkend in krijg ben ik een jaar bezig. (staat 30 min voor aangegeven)![]()
ik zit er wel aan te denkenquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
je hebt toch niets te doen vanavond
achterbuurt? spijkerbuurt? rosse buurt?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat gaat je niks aan
Ik bedoelde uit wat voor'n buurten
Die mod is een ad on voor je user profiel, zodat je info en specs over je auto kunt invullen en daarbovenop het ik nog een extra ad on gevonden om er ook een foto bij toe te voegen. Best aardig voor een auto forum.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:57 schreef Fugie het volgende:
GO BOJO![]()
en peu, makker, ga jij nou oliebolletjes eten met je pappa in de opel, komt allemaal wel goed jonge
Dat moet wel lukken denk ik, is vast dezelfde mod als www.opelgsiclub.nl gebruiktquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die mod is een ad on voor je user profiel, zodat je info en specs over je auto kunt invullen en daarbovenop het ik nog een extra ad on gevonden om er ook een foto bij toe te voegen. Best aardig voor een auto forum.
Maar het is zoveel tekst en haakjes en puntjes en komma's
ctrl + C => Ctrl + V ????quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die mod is een ad on voor je user profiel, zodat je info en specs over je auto kunt invullen en daarbovenop het ik nog een extra ad on gevonden om er ook een foto bij toe te voegen. Best aardig voor een auto forum.
Maar het is zoveel tekst en haakjes en puntjes en komma's
de geintjes beginnen nu wel binnen te stromenquote:
dat moet je aan niemand vragen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]heeft niemand wat te doen ofzo vanavndond?
Het is niet mijn autoquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:09 schreef vlad het volgende:
je bent wel een kei in filmpjes zoeken, maar handvat wil nog niet echt vlotten he?
je ondertitel... het is als ik had moeten zijnquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:09 schreef vlad het volgende:
je bent wel een kei in filmpjes zoeken, maar handvat wil nog niet echt vlotten he?
verraderquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:06 schreef BoJo het volgende:
Alfisti wil vuurwerk op de foto gaan nemen![]()
quote:
quote:U hebt gezocht op chagerijnig:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
ik wil helemaal niks weten van jouw moeders oliebollenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:11 schreef BoJo het volgende:
Net nu ik over de misselijkheid heen was van de oliebollen op het werk, ben ik misselijk geworden van mams d'r oliebollen![]()
na al die jaren ben je de eerste die dat opvaltquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je ondertitel... het is als ik had moeten zijn![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:13 schreef vlad het volgende:
[..]
na al die jaren ben je de eerste die dat opvalt![]()
je mag die gast echt hequote:Op vrijdag 31 december 2004 19:16 schreef vlad het volgende:
haha, ja...heb mijn accountje paar maandjes geleden maar weer eens uit het stof getrokken....
ik had voorheen nammelijk wel een leven, alleen ik ging naar finland met een doods figuur. dus dan moet je maar ergens anders je gezelligheid vinden
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:16 schreef vlad het volgende:
haha, ja...heb mijn accountje paar maandjes geleden maar weer eens uit het stof getrokken....
ik had voorheen namelijk wel een leven, alleen ik ging naar finland met een doods figuur. dus dan moet je maar ergens anders je gezelligheid vinden
Statiefje om de ietwat hogere sluitertijd op te vangen en veel geheugenkaartjesquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:13 schreef PeuRac het volgende:
Alfisti, ik vind t knap als t je lukt, vuurwerk op de foto zetten is niet echt makkelijk
ik kan echt goed nieuwe vriendjes makenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:19 schreef Fugie het volgende:
vlad, ik vind jou opmerking ietwat aan de beledigende kant, mijn 5 knokkels moeten eens met je gebit praten denk ik.
er moeten toch wel een paar leuke (internationale) clubs in de buurt zijn? Dan ga je daar toch heen?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:19 schreef vlad het volgende:
je moest eens weten wat het voor gast iszo'n verschrikkelijke streber... over de rug van een ander goed lijken... en van die achterbakse streken... en heel saai. zit niets bij die jongen. hij wil niet stappen, wil geen vuurwerk kopen, praat niet...doet en wil niets
dus ja, moet toch wat. vandaar de whisky en dat ik hier beetje ronddwaal![]()
Bulb hequote:Op vrijdag 31 december 2004 19:20 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Statiefje om de ietwat hogere sluitertijd op te vangen en veel geheugenkaartjes.
zuip zequote:Op vrijdag 31 december 2004 19:25 schreef Fugie het volgende:
he mietjes, ik ga zuipe
zalig uiteinde en tot volgend jaar
geef je sleutel maar. Dan let ik wel op je huisquote:
wat is er met je wilde plannen gebeurd?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
geef je sleutel maar. Dan let ik wel op je huis![]()
dat denk ik wel......... alleen wil ik eigenlijk ook een navigatiesysteem hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:25 schreef D-Devil het volgende:
Verkocht jij die EOS niet?
Let erop dat er geen gaten in de muur komenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
geef je sleutel maar. Dan let ik wel op je huis![]()
En die doetquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
hey die optie heb ik ook op mijn camera![]()
Dus je wilt ruilen bedoel je?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
dat denk ik wel......... alleen wil ik eigenlijk ook een navigatiesysteem hebben![]()
Nee, dat was BoJo, hij heeft teveel gadgetsquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:25 schreef D-Devil het volgende:
Verkocht jij die EOS niet?
oh wacht we hebben dezelfde cameraquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
hey die optie heb ik ook op mijn camera![]()
nee dat was OOK BoJoquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat was BoJo, hij heeft teveel gadgets
ik gebruik gewoon m'n haaima.comquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:28 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb nog 6 invites, voor diegene die wilt.
nog 4 en je bent de eerste met een andere rank op Baf!quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:29 schreef D-Devil het volgende:
Ik ben vandaag weer triest veel aan het posten.
Dan zie ik het verband niet met wat je eerder zei of ben je bang dat je zoveel verliest op die camera?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nuh want dan heb ik weer geen camera
Er is niemand meer online op BAF behalve wij 2quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog 4 en je bent de eerste met een andere rank op Baf!![]()
dat was ikquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:31 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dan zie ik het verband niet met wat je eerder zei of ben je bang dat je zoveel verliest op die camera?
Hij wil EN een andere camera EN een naviquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:31 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dan zie ik het verband niet met wat je eerder zei of ben je bang dat je zoveel verliest op die camera?
ik ben altijd online erop, Firefox tabbladenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:31 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Er is niemand meer online op BAF behalve wij 2.
ik rij en jij maakt picsquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:33 schreef PeuRac het volgende:
BoJo mag z'n camera niet weg doen, anders kan ik geen mooie pics meer knallen op vakantie
^^^ wat hij zegtquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij wil EN een andere camera EN een navi![]()
is goedquote:
vrijgezel@haaima.com??quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:42 schreef hermandeperman het volgende:
nog een uurtje en dan ga ik pleitos om te zuipen
Je hebt mailquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
die krijg ik ook nog binnen.
ikkrijgallesbinnenwatjeerookmaarvoorzet@haaima.com![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:49 schreef hermandeperman het volgende:
http://dudelog.web-log.nl/index.log?ID=1573736
Van't zelfde!! veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:51 schreef D-Devil het volgende:
Mensen, fijne jaarwisseling !! Ik ben ervandoor !.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:49 schreef hermandeperman het volgende:
http://dudelog.web-log.nl/index.log?ID=1573736
I know... Zoveel weet ik nog net van domeinen...quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
die krijg ik ook nog binnen.
ikkrijgallesbinnenwatjeerookmaarvoorzet@haaima.com![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
I know... Zoveel weet ik nog net van domeinen...
jajaja tief nou maar opquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:06 schreef hermandeperman het volgende:
mensen... ik ga nu echt offline... ff omkleden enzo en dan aan de zuip
Fijne jaarwisseling nogmaals
In de zomer is zoiets niet moeilijk, maar in de winter?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:08 schreef Alfisti het volgende:
krijg net SMS of ik na twaalven nog wat kom drinker verderop in de straat
Twee jaar geleden heb ik het licht zien worden toen ik weer naar huis liep kroop
als ik veel zuip kan ik me nooit herinneren hoe ik in godsnaam thuis ben gekomen. Ik haal huis wel altijd, maar vraag me niet hoequote:Op vrijdag 31 december 2004 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In de zomer is zoiets niet moeilijk, maar in de winter?
was redelijk laat vroeg zeg maar, kan me van nieuwjaarsdag verder weining meer herinneren.......quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In de zomer is zoiets niet moeilijk, maar in de winter?
wordt je de volgende dag wakker......quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ik veel zuip kan ik me nooit herinneren hoe ik in godsnaam thuis ben gekomen. Ik haal huis wel altijd, maar vraag me niet hoe![]()
Ik blijk weleens gewoon de bus te nemen, maar ik kan me dat nooit herinneren. Zal een lekker gezicht zijn in de bus danquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wordt je de volgende dag wakker......
hoe ben ik thuis gekomen, ben ik nog met iemand meegefietst?? hoe laat was ik thuis
herkenbaar is dat
* ThaFreak over and out......
doet rustig aan mensen en have fun![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik blijk weleens gewoon de bus te nemen, maar ik kan me dat nooit herinneren. Zal een lekker gezicht zijn in de bus dan![]()
Dat is voor je voordeur manquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:21 schreef Alfisti het volgende:
jawel!de prullenbak aan de overkant bij het bushuisje staat al in de fik!
vroegah deed ik dat altijd..........
ze proberen nu een ruit er uit te blazenquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:26 schreef PeuRac het volgende:
Er vanavond niet eens wat op de TVdit wordt echt een bout avond
stap in de auto, kom hier....quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:26 schreef PeuRac het volgende:
GTV in de garage ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ze proberen nu een ruit er uit te blazen![]()
iets met eerst een rode gloed en daarna een enorme dreun!
Anders mag je hem hier wel in de garage zetten, de buurman heeft geen auto dus je kan naast de mijnequote:Op vrijdag 31 december 2004 20:29 schreef Alfisti het volgende:
op veilige afstandze staan bij een zij ruit te klooien
Waar gaan we heen?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
stap in de auto, kom hier....
mag jij bobben!![]()
Zutphen... naar 'n vriendin van me (in totaal een man of 10 a 15)....quote:
*note 2 self*quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
Anders mag je hem hier wel in de garage zetten, de buurman heeft geen auto dus je kan naast de mijne![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zutphen... naar 'n vriendin van me (in totaal een man of 10 a 15)....
Alleen voor Alfa'squote:Op vrijdag 31 december 2004 20:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*note 2 self*
volgende keer dat ik vanaf schiphol op vakantie ga, auto bij Bo stallen
quote:
Weet niet of mn ouders t zo tof vinden als ik voor 0:00 pleitte ga, maar ik heb ook niet echt zin om 'gezellig' te doenquote:
na 0.00 dus. Ik verwacht de taxi je om 1.00 hierquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet niet of mn ouders t zo tof vinden als ik voor 0:00 pleitte ga, maar ik heb ook niet echt zin om 'gezellig' te doen
Je bent wel een hooligan zegquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:39 schreef Alfisti het volgende:
Tussenstand:
prullenbak > nog na-rokend
ramen > allemaal heel en opegegeven door de pindakaas-bende
bordje met vertrektijden > gesneuveld
* Alfisti kijkt alleen vanuit het zolderraam toequote:
Koefnoen, pikhoofdquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:26 schreef PeuRac het volgende:
Nitraat ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ze proberen nu een ruit er uit te blazen![]()
iets met eerst een rode gloed en daarna een enorme dreun!
vorig jaar of jaar ervoor was het bijna matten, kut kneuzen die vuurwerk onder de auto van me pa aan het gooien waren en aangezien me pa aardig gezopen had (en hij word aggresief als ie bezopen is) was het bijna mattenquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti kijkt alleen vanuit het zolderraam toe
de eerste die iets richting Alfa's gooit kan de rest van het vuurwerk bekijken vanuit de spoedeisende hulp bij het ziekenhuis.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
vorig jaar of jaar ervoor was het bijna matten, kut kneuzen die vuurwerk onder de auto van me pa aan het gooien waren en aangezien me pa aardig gezopen had (en hij word aggresief als ie bezopen is) was het bijna matten![]()
Goeie gast jouw vaderquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele foute pic van me pa maar die post ik niet![]()
Welk raam proberen ze er eigenlijk uit te krijgen ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Goeie gast jouw vader![]()
Zal ik ff uit het raam roepen dat ze die sterretjes weg moeten doen en met echt vuurwerk aan moeten komen om het raam er uit te krijgen?
jaquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Goeie gast jouw vader![]()
Zal ik ff uit het raam roepen dat ze die sterretjes weg moeten doen en met echt vuurwerk aan moeten komen om het raam er uit te krijgen?
quote:
Dat is eigenlijk best wel zielig...quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:08 schreef PeuRac het volgende:
Mn broertje ligt nu al ziek in bedBier en oliebollen gaan bij hem niet samen
Nee, dat is domquote:
Ok, goed puntquote:
Ehm...quote:
inderdaad!quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:18 schreef PeuRac het volgende:
Tering, dit topic gaat 2005 niet eens halen
AU !! vuile hondquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
inderdaad!
* Alfisti pokes JoJo in the eye
gassen Jaap!
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:18 schreef PeuRac het volgende:
Tering, dit topic gaat 2005 niet eens halen
quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:38 schreef BoJo het volgende:
Terinh net ruzie met m'n ma omdat ik in m'n huiskleding zat (trainingsbroek enzo) moest ik me nog netter aankleden ook![]()
Wat een gezeik.
Ja, dat ken ik...quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
het ergste is dat ze altijd wint, hoe oud je ook word![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:58 schreef Alfisti het volgende:
Mama JoJo heeft wel gelijk! Trainingsbroek is zoooooo jaren 90
quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:05 schreef Fwnk het volgende:
Trainingsbroeken zijn wel makkelijk maar zoooo passe
quote:Bo says:
ik verveelde me zo dat ik mijn pc omgetovert naar mac
>>Richard<< GTV staat voor de deur! says:
Bo says:
incl dat gekke ding onderaan het scherm en een appel als wallpaper
>>Richard<< GTV staat voor de deur! says:
OMFG!
Bo says: