Dat dacht ik ook totdat ik in Centro kwamquote:Ik vind dat ze in Dld vaak wat oubollige kleding hebben al lukte t me gisteren in Bocholt toch om leuke dingen te vinden. In Arnhem slaag ik meestal wel, anders in Nijmegen.
Weet je dat veel duiste winkels vlakbij de grens, een ander assortiment hebben, speciaal voor de nederlanders?quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook totdat ik in Centro kwam.
Voor mij hebben ze er in ieder geval 'hippe' kleding. Gewoon eigenlijk zoals in Nederland.
quote:
Dat is andersom ookquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je dat veel duiste winkels vlakbij de grens, een ander assortiment hebben, speciaal voor de nederlanders?
Daar kwam ik een keer achter door een kennis van me, hij werkt in Dld bij een grote keten.
Dat is prijzig inderdaad !quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:08 schreef Fugie het volgende:
check, ik heb dit rubber eronder in de zomer:
Goodyear Eagle F1 GS-D2
205/45ZR16
Richtprijs van Goodyear: EUR 212,00
quote:
quote:
Leg uitquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zo. PeuRac is eten, dus ik kan nu veilig vertellen dat ik nog steeds koppijn heb...
damn... je gaat wel fun maken vanavond?quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zo. PeuRac is eten, dus ik kan nu veilig vertellen dat ik nog steeds koppijn heb...
quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:23 schreef BazzoS het volgende:
hugo, heb je je moeder een sok laten breien?![]()
Gisteren was ik in een eigenwijze bui... Ik had knallende koppijn (migraine zelfs) en toch weigerde ik m'n pc uit te zetten omdat ik iets wilde afmaken... Kreeg toen op m'n lazer van PeuRac... Die ging dreigen met dingen enzo...quote:
bij het stoplicht denk je wel anders hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:23 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
Deze stond zonet bij mij bij het werk in de buurt.
nee he, niet weer dat verhaal over dat swaffelen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kreeg toen op m'n lazer van PeuRac... Die ging dreigen met dingen enzo...
Stickers zijn geen peekaa'squote:Op vrijdag 31 december 2004 17:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bij het stoplicht denk je wel anders hoor![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:26 schreef ijsmeis het volgende:
Nou peoplez,
Ik ben weg, hapjes maken.
En daarna naar me schoonouders toe.
Dus ik wens hierbij iedereen alvast een heppie de peppie 2005.![]()
neequote:Op vrijdag 31 december 2004 17:23 schreef BazzoS het volgende:
hugo, heb je je moeder een sok laten breien?![]()
Lancia's moet je niet bestickerenquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
niet?? heb ik mijn wagen voor jan lul zitten te bestickeren?
of de lancia'squote:Op vrijdag 31 december 2004 17:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Lancia's moet je niet bestickeren
De mensen die dat wel doen moeten ze ritueel laten stenigen
een 1.4 turbo uit een renault 5 welquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee he, niet weer dat verhaal over dat swaffelen.
Zit die erinquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een 1.4 turbo uit een renault 5 wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |