Waarom? Het is gewoon een meesterlijk nummer. Zo simpelis het. Vanaf dat Veronica met de top 100 aller tijden begon was dat al zo... en de luisteraars van radio 2 waren het daar dus ook vanaf jaar 1 over eens.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij mij niet, bij velen blijkbaar wel. Het kan gewoonweg niet dat zo veel mensen op dat nummer stemmen, lijkt me. Er zit een soort morele verplichting achter, lijkt het.
Het is een complotquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij mij niet, bij velen blijkbaar wel. Het kan gewoonweg niet dat zo veel mensen op dat nummer stemmen, lijkt me. Er zit een soort morele verplichting achter, lijkt het.
Dat had ik geroepen als dat belachelijk "One" van Metallica op 1 had gestaan.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:04 schreef Zanderrr het volgende:
("gelukkig maar", hoor ik sommige mensen al denken).
Geweldig nummer idd!quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:11 schreef tong80 het volgende:
Over de Bokser met de bijnaam Huricane die ten onrechte de doodstraf kreeg.
ik ook niet, maar dat maakt ozzie nu weer goed voor mijquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:18 schreef pos het volgende:
ik vind dit niks
er is dacht ik ook een user die heet:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |