quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:56 schreef Beathoven het volgende:
Dat ze 'm volgend jaar van positie mogen wisselen met Child in Time
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Kunnen ze deze plaat niet wat sneller wegdraaien?
Echt niet. Nothing Else Matters komt ook nog. Dat vind ik toch wel één van de allerslechtste platen ooit.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:30 schreef scanman01 het volgende:
maar dat zal wel zo blijven totaan nummer 1
Na je opmerking over "Music" verbaast me deze opmerking ook niet.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt niet. Nothing Else Matters komt ook nog. Dat vind ik toch wel één van de allerslechtste platen ooit.
Dat zeg je over deze nummers?quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:31 schreef scanman01 het volgende:
Twee nummers die het vooral van de tekst moeten hebben.
We zijn het in ieder geval eens dat we het totaal oneens zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat zeg je over deze nummers?
Dat is juist het enige aan 'Music' dat nog enigszins goed is
Een maat van me speelde die laast op een gitaar. (akoestisch) Prachtig mooiquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt niet. Nothing Else Matters komt ook nog. Dat vind ik toch wel één van de allerslechtste platen ooit.
Heb je wel gelijk in Zanderrr.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:39 schreef Zanderrr het volgende:
Ach, tegen die tijd luistert er toch bijna niemand meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |