Dêm, je wilt dat topic toch niet serieus voordragen voor Thee Thee Thee hè?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
ONZSC - Het is dan weer zo ver!!
Zwaai/smileytopic/reeks.
Het liefst zou ik er met een Hummer over heen rijden, het met users en al met een shovel een gat inschuiven, dichtgooien en er een bloemstuk op leggen. Daarna er over heen pissen en de middelvinger opsteken naar de nabestaanden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
ONZSC - Het is dan weer zo ver!!
Zwaai/smileytopic/reeks.
Hoi !quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het liefst zou ik er met een Hummer over heen rijden, het met users en al met een shovel een gat inschuiven, dichtgooien en er een bloemstuk op leggen. Daarna er over heen pissen en de middelvinger opsteken naar de nabestaanden.
Maar helaas, het is het slowchat topic.
Dat mag.... helaas. Nog wel.
Hey DirkH.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het liefst zou ik er met een Hummer over heen rijden, het met users en al met een shovel een gat inschuiven, dichtgooien en er een bloemstuk op leggen. Daarna er over heen pissen en de middelvinger opsteken naar de nabestaanden.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent echt een goedwillend modjequote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent mijn favo modquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
leer nou eerst maar eens fietsen op je driewieler, kapotgeslagen ondergescheten en met sperma van je oudoom volgespoten kutkleuterquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het liefst zou ik er met een Hummer over heen rijden,
Nog welquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is humorloos, en past helemaal niet in onzin.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:44 schreef DeLeider het volgende:
Dirkh zeg nou eens eerlijk waarom je je zo ergert aan de SC midden in de nacht?
En ik snap nog steeds de reden niet waarom het wordt toegelaten, werkelijk niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is humorloos, en past helemaal niet in onzin.
Dat zal waarschijnlijk ook de reden zijn waarom het 's nachts wordt toegelaten en overdag in GC.
Kapot geslagen op een driewieler gaat nogal lastig laffer. De Hummer leek mij de beste oplossing.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:52 schreef laffer het volgende:
[..]
leer nou eerst maar eens fietsen op je driewieler, kapotgeslagen ondergescheten en met sperma van je oudoom volgespoten kutkleuter
Ik denk dat dat een miscommunicatie is tussen de onz mods. Tijd voor een kort overleg.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik snap nog steeds de reden niet waarom het wordt toegelaten, werkelijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |