Ja, ik vermoed daarom ook dat het hier om een kloon gaat.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:05 schreef Dagonet het volgende:
ik vind t oneerlijk dat ik al 2 keer nep behandeld word :(
*wijst naar TT van dit topic.
Ik wíst het!

En ik vind jou maar een debiel.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:07 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
ik vind t stomme regels....dat weet ik niet zeker,
want ik vind t zo stom dat ik ze niet ga lezen....
kut met peren...
groetjes
iljaaaaaa

O, was er maar een fiere ridder die mij zou kunnen bijstaan.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:21 schreef Dagonet het volgende:
Dag Crou! VAC Waeckt.

* geeft Dirkh een por tussen de schouderbladenquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:23 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
O, was er maar een fiere ridder die mij zou kunnen bijstaan.

Ik ben meer het debieltje in zijn donker rode elektrische wagentje.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
* Dagonet geeft Dirkh een por tussen de schouderbladen
Zie daar uw fiere ridder!

Ja hallo, ik heb wel wat beters te doen vanavond zodra ik klaar ben met werken. Heb niet voor niets een fles champagne en een fles wijn gekochtquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:27 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Fier ende ridderlijk!
Geen stalknecht!

Jij zit vanavond helemaal alleen achter je PCtje met je online vriendjes oud en nieuw te vieren, oh koene ridder?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb wel wat beters te doen vanavond zodra ik klaar ben met werken. Heb niet voor niets een fles champagne en een fles wijn gekocht

Pahrtay!quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:41 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij zit vanavond helemaal alleen achter je PCtje met je online vriendjes oud en nieuw te vieren, oh koene ridder?

Iets dat je op kunt blazen telt niet als 'vleesch en alcohol', Dagoquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:43 schreef Dagonet het volgende:
Offline dus. Unplugged.
Met echte mensen van vlees en alcohol.

Zeg jij dat maar tegen de eerste beste zelfmoordterrorist.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Iets dat je op kunt blazen telt niet als 'vleesch en alcohol', Dago

quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zeg jij dat maar tegen de eerste beste zelfmoordterrorist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |