nadat ik The Ring had gezien zette ik mijn tv aan...........was er alleen maar ruis op de tvquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:20 schreef boyv het volgende:
Met The Ring heb ik geen goede ervaring [afbeelding]
Ik was die film op m'n pc aan het kijken, en ik zat echt aan het beeld gekluisterd. Ik ging naarmate de film verder ging steeds dichter op m'n beeld zitten. Komt ie opeens bij dat stukje waarin die freak uit die tv kruipt en naar die vriend van de hoofdpersoon loopt. Op het begin ging dat allemaal zo mooi langzaam, maar ineens kwamen er allemaal van die flashes en stond die freak ineens vlak voor me. M'n hoofd verstarde helemaal... ik ben nog nooit zo erg geschrokken [afbeelding]
Ben ik niet met je eens.. The Grudge vond ik juist enger dan Ringu (hele cyclus welteverstaan)quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nadat ik The Ring had gezien zette ik mijn tv aan...........was er alleen maar ruis op de tv![]()
had ik snel m'n tv weer uitgedaan en bleek dat de kabel eruit was gegaan toen ik de dvd speler aansloot.
oh en de mensen die The Grudge willen gaan zien omdat ze The Ring ook goed vonden: niet doen! the grudge is saai en niet half zo spannend als The Ring.
ik heb heel twin peaks gevolgd en vond de film echt matigjesquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Fire walk with me.
Maar dan moet je Twin Peaks wel volledig gevolgd hebben. Ik kan maar niet wennen aan die Bob, die heeft iets heel engs over zich.
okquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.. The Grudge vond ik juist enger dan Ringu (hele cyclus welteverstaan)
zullen we het maar op subjectiviteit / persoonlijke smaak houden?
Het zal wel enorm artistiek onverantwoord zijn maar ik vond "The Grudge" rommelig, saai en op sommige momenten zelfs lachwekkend. O, en ik vergeet traagquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ok![]()
maar van the grudge vond ik het verhaal slecht uitgelegd en het einde afgeraffeld.
ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het zal wel enorm artistiek onverantwoord zijn maar ik vond "The Grudge" rommelig, saai en op sommige momenten zelfs lachwekkend. O, en ik vergeet traag![]()
"The Ring" was veel spannender imho......zo je het al met elkaar kunt vergelijken natuurlijk.
De enige film in die reeks die enigzins de moeite waard is, is het heerlijk sleazy deel 2. De rest kun je ongezien doorspoelen. Inclusief het waardeloze origineel.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:29 schreef Karstman het volgende:
Amityville
[..]
De vervolgen zijn overigens niet veel soeps.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |