abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24551021
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 14:20 schreef boyv het volgende:
Met The Ring heb ik geen goede ervaring [afbeelding]

Ik was die film op m'n pc aan het kijken, en ik zat echt aan het beeld gekluisterd. Ik ging naarmate de film verder ging steeds dichter op m'n beeld zitten. Komt ie opeens bij dat stukje waarin die freak uit die tv kruipt en naar die vriend van de hoofdpersoon loopt. Op het begin ging dat allemaal zo mooi langzaam, maar ineens kwamen er allemaal van die flashes en stond die freak ineens vlak voor me. M'n hoofd verstarde helemaal... ik ben nog nooit zo erg geschrokken [afbeelding]
nadat ik The Ring had gezien zette ik mijn tv aan...........was er alleen maar ruis op de tv
had ik snel m'n tv weer uitgedaan en bleek dat de kabel eruit was gegaan toen ik de dvd speler aansloot.

oh en de mensen die The Grudge willen gaan zien omdat ze The Ring ook goed vonden: niet doen! the grudge is saai en niet half zo spannend als The Ring.
pi_24551444
Ik vind de meeste films niet zo eng. The Ring en Blair Witch vielen me ietwat tegen zelfs. Maar ik heb nog steeds nactmerries van Poltergeist. Ik was een jaar of 10 toen ik er één van zag en ik heb heel lang telkens voorzichtig in de spiegel gekeken en overal lampen aangehouden...
We sure are cute for two ugly people.
pi_24551938
Eigenlijk vind ik heel veel enge films dood eng . Maar ik kijk ze wel altijd af (niet altijd met even veel plezier ).
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:41:01 #229
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_24560441
Blair Witch project & The Grudge vond ik redelijk spannend/eng.

Toen ik 8 jaar was heb ik ook een film gezien waar ik echt doodsbang van werd, geen idee hoe die titel heete maar was over z'on kabouter die mensen vermoorde.
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_24560484
Fire walk with me.

Maar dan moet je Twin Peaks wel volledig gevolgd hebben. Ik kan maar niet wennen aan die Bob, die heeft iets heel engs over zich.
The gum you like, is coming back in style.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:45:03 #231
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_24560524
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 19:49 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nadat ik The Ring had gezien zette ik mijn tv aan...........was er alleen maar ruis op de tv
had ik snel m'n tv weer uitgedaan en bleek dat de kabel eruit was gegaan toen ik de dvd speler aansloot.

oh en de mensen die The Grudge willen gaan zien omdat ze The Ring ook goed vonden: niet doen! the grudge is saai en niet half zo spannend als The Ring.
Ben ik niet met je eens.. The Grudge vond ik juist enger dan Ringu (hele cyclus welteverstaan)
zullen we het maar op subjectiviteit / persoonlijke smaak houden?
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_24560563
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Fire walk with me.

Maar dan moet je Twin Peaks wel volledig gevolgd hebben. Ik kan maar niet wennen aan die Bob, die heeft iets heel engs over zich.
ik heb heel twin peaks gevolgd en vond de film echt matigjes

maar wat betreft Bob heb je gelijk; wat een onzettende griezel van een man.
zoals ie in die camera kijkt; wat een waanzin in zijn ogen ...

toen ik vroeger twin peaks keek vond ik hem echt te eng
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24560807
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:45 schreef knokkels het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens.. The Grudge vond ik juist enger dan Ringu (hele cyclus welteverstaan)
zullen we het maar op subjectiviteit / persoonlijke smaak houden?
ok
maar van the grudge vond ik het verhaal slecht uitgelegd en het einde afgeraffeld.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 12:32:44 #234
84524 Morwen
I got life
pi_24561530
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:57 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ok
maar van the grudge vond ik het verhaal slecht uitgelegd en het einde afgeraffeld.
Het zal wel enorm artistiek onverantwoord zijn maar ik vond "The Grudge" rommelig, saai en op sommige momenten zelfs lachwekkend. O, en ik vergeet traag

"The Ring" was veel spannender imho......zo je het al met elkaar kunt vergelijken natuurlijk.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_24561870
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 12:32 schreef Morwen het volgende:

[..]

Het zal wel enorm artistiek onverantwoord zijn maar ik vond "The Grudge" rommelig, saai en op sommige momenten zelfs lachwekkend. O, en ik vergeet traag

"The Ring" was veel spannender imho......zo je het al met elkaar kunt vergelijken natuurlijk.
ben ik helemaal met je eens.
en ik vind wel dat je ze kan vergelijken, het zijn beide remakes van japanse horror films en in beiden speelt een jong iemand, en in beide is het haar eng. en in beide films speelt een blonde hoofdrolspeelster
  Moderator vrijdag 14 januari 2005 @ 12:59:59 #236
5428 crew  miss_sly
pi_24562106
The Thing, erg goed!
The Excorcist, uiteraard
Sowieso films waar geesten in voorkomen en die over bezetenheid gaan.

Toen ik jong was heb ik eens Orca the killerwhale gezien, en toen vond ik die echt heel eng! Vooral die close-ups van het oog van het beest en dan het bijbehorende muziekje....brrrr
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_24562287
- Candyman
- Alien
- The Ring
- It, maar als ik nu zie ben ik niet meer bang voor hem
enjoy life!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:22:34 #238
17431 pazuzu
verry, very drunk.
pi_24567165
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:29 schreef Karstman het volgende:
Amityville
[..]
De vervolgen zijn overigens niet veel soeps.
De enige film in die reeks die enigzins de moeite waard is, is het heerlijk sleazy deel 2. De rest kun je ongezien doorspoelen. Inclusief het waardeloze origineel.
"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."
  zaterdag 18 november 2006 @ 12:44:23 #239
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_43654014
kick

In the mouth of madness, heel macabere film.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_43680634
The ring
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')