Gelukkig nieuw jaar DoGquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond nog een fles mousserende bubbels staan van Bodega de Norton uit Argentinië, kan het gevecht aan met de betere champies![]()
Jij ook Sjors Boter!!!!!quote:
Nee dat niet, ik heb wel tot 7 uur s ochtends de hoofden van al de mooie dames in de kroegquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Jij ook Sjors Boter!!!!!
Nog de hort op geweest met ons aller Ype???
klinkt okee. Ik wist niet dat Argentijnen zoiets konden..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond nog een fles mousserende bubbels staan van Bodega de Norton uit Argentinië, kan het gevecht aan met de betere champies![]()
http://www.norton.com.ar/quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
klinkt okee. Ik wist niet dat Argentijnen zoiets konden..
Niet???? Ik ben geschokt!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:11 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Ik ben gewoon nu al dronken. Champagneontbijten zijn niet goed voor een mens.
Atoomaanslagen (huh ?)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:47 schreef Meki het volgende:
150.000 dat is erger dan Atoomaanslagen in Japan
van wie ben jij nou weer een clown cloon.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:30 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Wij hadden dus ook 2 loten.
Ik ga dit bij mijn plaatselijke SP-afdeling aankaarten. Hier is het wereldwijde kapitalisme aan het werk om mij, de arme burger, te dwarsbomen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
van wie ben jij nou weer een clown cloon.
Moslims gebruiken de Gregoriaanse kalender niet dus de nieuwjaarswens telt niet voor jou.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
van wie ben jij nou weer een clown cloon.
Toch is het waarquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Atoomaanslagen (huh ?).
Maar als je goed nadenkt : is het een woordspeling die eigenlijk wel treffend is (en voor meerdere interpretaties vatbaar is).
Zoiets als een antwoord die weer meer vragen oproept.
Gaat ook in Mekka en Medina gebeuren.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Toch is het waar
VS pleegde een aanslag met atoombommen in japan
![]()
Oow jahquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:40 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Gaat ook in Mekka en Medina gebeuren.
Go USA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |