quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:43 schreef stil het volgende:
Pea ik ben benieuwd naar een foto op de stoel overdag, hoe kom je er op.
quote:
Oooooooooooooooooooooooooooouwesok, of je Bowiefan even wilt helpenquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:00 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Oooooooooooooooooooooooooooouwesok, Bowiefan pest me
* Impry twijfeltquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:17 schreef Rewimo het volgende:
Dat kun je dan wel verklappen, Re. Ik denk niet dat we collectief naar NY vliegen om je idee te jatten
Jij begonquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Oooooooooooooooooooooooooooouwesok, Bowiefan pest me
Die van mij is mooier en scherperquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:57 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Jij begonze lijken wel veel op elkaar hè...
Ik heb nou pas door waar je om lachtquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:34 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
..
...
oepsss soory pea
leuk idee trouwens, hoewel ik wel ff moest zoeken naar de beweging, misschien inderdaad beter met dag licht (iets langzamer draaien?)
Vind de foto van Puczzz inderdaad meer beweging uitstralen nu
@DWB: heb je ook een foto met een hele korte sluitertijd van die domme no dingen ?
volgens mij is de beweging al duidlijk genoeg wanneer de stenen aan de ene kant van de foto al liggen terwijl ze aan de andere kant nog staan
@PdeHoog..... hij is niet scherp
Het was ook niet een serieuze inzendingquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:45 schreef pea4fun het volgende:
PdeHoog, ik vind hem wel aardig, maar niet woepie. Wil niet zeggen dat ie niet knap gemaakt is hoor. Ik heb bij de vliegshow van de zomer wel gemerkt dat het nog best tegenvalt.
Whaa een geestquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:42 schreef Impry het volgende:
Net nog even wat geprobeerd met de trapMaar ik denk dat het iets donkerder moet zijn omdat mooi uit te laten komen. Maar toch hier een voorbeeldje:
1.
[afbeelding]
2. De ZW-versie
[afbeelding]
Reacties/Commentaar?
De instellingen voor deze foto waren:quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Whaa een geest![]()
Leuk idee, misschien iets langzamer lopen en/of diafragma op een hoger cijfer ipv wachten tot het donkerder is?
F22? wow zover gaat mijn cam helemaal nietquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:58 schreef Impry het volgende:
[..]
De instellingen voor deze foto waren:
S - 1 sec.
A - F22
ISO - 400
Dus ik had de ISO naar beneden moeten gooien, dan had ik de sluitertijd nog iets langer kunnen maken. (zie ik nu pas)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |