Mijn max. is een halve minuut... dat wordt niets. En een foto maken terwijl ik aan werk ben lukt ook niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
lange sluitertijd, misschien knippert er 1 met haar ogen, of zwiept ze met haar staart
ik vind hem mooiquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind 'm niet scherp genoeg
[afbeelding]
mooie kleuren. Maare.. 'pas' als in .. *slik* *kuch*quote:
Heeeej die Ka heb ik ook:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ga een lege parkeerplek fotograferen: Ford Ka in beweging noem ik em dan. Alles stijlvol in retro zwart wit natuurlijk ....
Anderhalve week geledenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:43 schreef Shark.Bait het volgende:
mooie kleuren. Maare.. 'pas' als in .. *slik* *kuch*![]()
archiefwerk?
GAAAAAAAAAAF die is echt mooiquote:
Ja, vind je hem mooi?quote:
succes verzekerdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ga een lege parkeerplek fotograferen: Ford Ka in beweging noem ik em dan. Alles stijlvol in retro zwart wit natuurlijk ....
Hmmm... mijn idee jatten! durf je welquote:
Geinig ding.quote:Op woensdag 5 januari 2005 08:45 schreef Stephanie_l het volgende:
Kmoest meteen denken aan een foto die ik een jaar geleden heb gemaakt
[afbeelding]
Maar ik wil toch liever iets nieuws maken, *kijkt om zich heen op zoek naar inspiratie*
Als ik me niet vergis stond 'ie op 8.0. Verder gaat 'ie niet. als dat is wat je bedoelt tenminstequote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
Hij is idd best gaaf. Je moet je diafragma wat verder openzetten voor meer scherpte, Puckzzz (althans...denk ik
)
ik begin er helemaal bezeten van te raken, helemaal met mijn nieuwe camera Mijn vriend zei gisteren al: " je gaat toch niet elke avond met die camera in de weer he?"quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:09 schreef PdeHoog het volgende:
Dat bedoelde ik idd Puckzzz. 8 zou goed genoeg moeten zijn. En als je dit met bracketing gedaan hebt
Je hobbyt er al aardig op los zo te zien
Een ventilator erbij zou idd wel eens een mooi effect kunnen hebben. Je ziet dan waar de linten hun beweging vandaan halen.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik begin er helemaal bezeten van te raken, helemaal met mijn nieuwe camera Mijn vriend zei gisteren al: " je gaat toch niet elke avond met die camera in de weer he?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |