Stromend water. Rivier, uit een flesnee, niet uit Dr_Flash.. iets dergelijks.. Ik denk er nog over na.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:30 schreef Xilantof het volgende:
vloeistoffen en beweging?
hoe wil je dat gaan doen dan? wat heb je in gedachte?
Ik concludeer dat mijn retoriek jouw verbale vermogens dramatisch aantastquote:bla bla
Hij doet nooit mee omdat ie niets aankan met de topics... dus vandaar mijn ideequote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ooh Dokter Flits!!!!
En waarom moet hij een foto insturen?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:45 schreef exile0000 het volgende:
Ja... Of we houden een fotowedstrijd met als onderwerp "Foto"![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:01 schreef exile0000 het volgende:
Doorzoek de database voor je favoriete FOK!ker
<<hoop glaswerk>>
Hmmmmmmmm
Is alleen maar logisch als ze niet kunnen spellenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:En dat ik daar dus niet eens tussen sta
Hey waar denk je dat ik die bijnaam aan te danken heb?quote:
Doe dat maar in ONZ danquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:39 schreef exile0000 het volgende:
Hmmm, we kunnen zowat wel een Grappen en Woordspelingen met Dr_Flash' username-topic maken, ik stroom over van de inspiratie!
lange sluitertijd, misschien knippert er 1 met haar ogen, of zwiept ze met haar staartquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:56 schreef Robertje het volgende:
Ik probeer al een paar dagen achter mijn katten aan maar die blijven gewoon doorslapen
Mijn max. is een halve minuut... dat wordt niets. En een foto maken terwijl ik aan werk ben lukt ook niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
lange sluitertijd, misschien knippert er 1 met haar ogen, of zwiept ze met haar staart
ik vind hem mooiquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:34 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind 'm niet scherp genoeg
[afbeelding]
mooie kleuren. Maare.. 'pas' als in .. *slik* *kuch*quote:
Heeeej die Ka heb ik ook:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ga een lege parkeerplek fotograferen: Ford Ka in beweging noem ik em dan. Alles stijlvol in retro zwart wit natuurlijk ....
Anderhalve week geledenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:43 schreef Shark.Bait het volgende:
mooie kleuren. Maare.. 'pas' als in .. *slik* *kuch*![]()
archiefwerk?
GAAAAAAAAAAF die is echt mooiquote:
Ja, vind je hem mooi?quote:
succes verzekerdquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ga een lege parkeerplek fotograferen: Ford Ka in beweging noem ik em dan. Alles stijlvol in retro zwart wit natuurlijk ....
Hmmm... mijn idee jatten! durf je welquote:
Geinig ding.quote:Op woensdag 5 januari 2005 08:45 schreef Stephanie_l het volgende:
Kmoest meteen denken aan een foto die ik een jaar geleden heb gemaakt
[afbeelding]
Maar ik wil toch liever iets nieuws maken, *kijkt om zich heen op zoek naar inspiratie*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |