Wat is daar raar aan?quote:Op maandag 3 januari 2005 00:02 schreef apestartje het volgende:
nee mooi onderwerp beweging
gewoon met je camera schudden als je een lange sluitertijd hebt ingesteld.
Altijd succes
zegt de 29000+ persoonquote:Op zondag 2 januari 2005 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mèn! Jij en rewimo zijn professionele spammerts, tsssss. Jullie baggeren er toch wel op los met je 23000+ en 22600+
Gooi je kalender in de lucht en fotografeer hem in volle vluchtquote:Op maandag 3 januari 2005 10:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Als ik nu een foto maak van mijn kalender van 2004, kan ik zie ook insturen? 2004 was voor mij een bewogen jaar
quote:Op maandag 3 januari 2005 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Gooi je kalender in de lucht en fotografeer hem in volle vlucht
Ja, ik heb hem nog even laten staan, gisteren werkte het forum niet echt mee en zo kon iedereen nog even de uitslag bekijkenquote:Op maandag 3 januari 2005 11:34 schreef Shark.Bait het volgende:
Rewimo: Moet het stemtopic niet op slot en unsticky?
zo deed je dat toch altijd?
quote:Op maandag 3 januari 2005 11:18 schreef Robertje het volgende:
Ik had gehoopt op model/portret... Beweging, ik laat gewoon mijn zusje een foto maken. Die mislukken toch altijd
ik zat hier ook aan te denken, bij beweging.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Bij deze laat ik alvast mijn idee doorschemeren want ik moet een bepaald ding hebben waarvan ik niet weet of dat uberhaupt nog te koop is in de winkel. Ik ga er vanuit dat niemand hier zo lullig is om zelf met mijn idee er vandoor te gaan
Ik zoek zo'n rekje met daaraan een rij van chromen ballen aan kabeltjes. Als je dan de eerste bal naar buiten beweegt en loslaat blijft dat ding een hele tijd tegen die ballen aan ketsen. Soort van perpetuem mobile (OMG hoe spel je dat) MTV gebruikt het ook in een spotje. Weet iemand waar ik zo'n ding nog kan kopen????? Of heeft iemand toevallig eentje thuis liggen die ik mag gebruiken? Ik stuur 'm echt terug!
Ik heb er een heel leuk ideetje mee
![]()
Hee, deze post had ik gemistquote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Bij deze laat ik alvast mijn idee doorschemeren want ik moet een bepaald ding hebben waarvan ik niet weet of dat uberhaupt nog te koop is in de winkel. Ik ga er vanuit dat niemand hier zo lullig is om zelf met mijn idee er vandoor te gaan
Ik zoek zo'n rekje met daaraan een rij van chromen ballen aan kabeltjes. Als je dan de eerste bal naar buiten beweegt en loslaat blijft dat ding een hele tijd tegen die ballen aan ketsen. Soort van perpetuem mobile (OMG hoe spel je dat) MTV gebruikt het ook in een spotje. Weet iemand waar ik zo'n ding nog kan kopen????? Of heeft iemand toevallig eentje thuis liggen die ik mag gebruiken? Ik stuur 'm echt terug!
Ik heb er een heel leuk ideetje mee
![]()
Vooral als zij het ook isquote:
Maakt niet uit, ik heb er toch geen. Ik heb het plaatje gegoogledquote:Op maandag 3 januari 2005 15:36 schreef Puckzzz het volgende:
Hahaha Ja kinetische ballen. Dat is wat ik bedoel jah
heb ik gelukkig geen last van
Ik vind alleen het standertje niet mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |