Ik krijg de melding dat ik valsspeel. En dat terwijl ik nog helemaal niet gestemd heb!quote:
Of mijn katten heb ook wat gedaan...vreemd wat ik zit op mijn werkquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:35 schreef Oceanonix het volgende:
Mijn katten hebben dus niet gestemd maar er gaat blijkbaar wat mis......
De tussenstand is 0% op alle onderwerpenquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:53 schreef Rewimo het volgende:
We stemmen blind zoals gewoonlijk. Dat betekent dus: geen tussenstanden posten! [afbeelding]
Nee hoor, er heeft al een persoon gestemdquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De tussenstand is 0% op alle onderwerpen
Niet toen ik mijn bericht schreefquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Nee hoor, er heeft al een persoon gestemd![]()
aha..okeequote:
Zegquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:52 schreef Rewimo het volgende:
Vreemd, ik heb gewoon net als anders de code van pollserver gekopieerd en geplaktMaar goed, Sharkie heeft het opgelost
Maar Sharkie heeft het gedaan...dat is het belangrijkst van allemaalquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg
Ik heb als eerste de oplossing gegeven. Hebben we daar soms overheen gelezen?
Nee hoor maar gewoon genegeerdquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg
Ik heb als eerste de oplossing gegeven. Hebben we daar soms overheen gelezen?
quote:
ik niet hoorquote:Op zondag 2 januari 2005 12:26 schreef Oceanonix het volgende:
Het is hier sowiezo rustig. Is iedereen nog brak ofzo?![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 12:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
waar zijn dan toch al die andere mensen![]()
Ben toch wel eens benieuwd hoe je dat kan zienquote:Op zondag 2 januari 2005 13:37 schreef Subhuman het volgende:
Er hebben toch al heel wat mensen gestemd!
Het had vermoedelijk toch geen verschil gemaaktquote:
je weet maar nooit hequote:Op zondag 2 januari 2005 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het had vermoedelijk toch geen verschil gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |