abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 januari 2005 @ 11:25:59 #151
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24449345
Poemojn, ze is sowieso een beetje eenkennig nu al. Maar als we er niet zijn, gaat het verder wel, geloof ik. Maar idd, die fles zegt misschien wel wat... Wat doen we daar dan weer aan?

Ik weet niet precies wat hun beleid is, maar voor op schoot slapen is er soms gewoon geen tijd. Anders vinden ze dat wel oké, maar dus niet altijd.
Ik vind het gewoon zo raar dat ze blijkbaar niet opgewassen zijn tegen een baby die echt even flink huilt als ze in bed wordt gelegd. Ik dacht dat dat ook wel een beetje "gewoon" was.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:26:35 #152
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24453202
Jeetje Saskia, wat zie je er stoer uit achter die blokkenkar! Echt al een grote meid

Hoe gaat het nu met Daantje?

Bij Kai op de creche werkt het hetzelfde als bij Morris. Ze gaan ook mee in het ritme van de baby. Als ze merken dat hij moe is dan gaat hij even slapen en als hij zijn fles niet leegdrinkt dan proberen ze het later weer eens. Kai drinkt ook moeilijk op de creche, maar nu we hem zijn eigen fles hebben meegegeven gaat het een stuk beter (terwijl het dezelfde fles is als die ze daar gebruiken )

Vandaag heeft Kai zijn tweede prik gekregen (nieuw vaccin). Tot nu toe heeft hij helemaal nergens last van. Hij heeft zijn flesje lekker leegedronken en ligt nu in zijn mandje te knorren. Met het groeien gaat het ook goed. Hij is nu 61,5 cm en 6355 gram. Ze vonden hem erg snel qua lichamelijke ontwikkeling. Hij babbelt veel, schaterlacht, drukt zichzelf goed op, etc. Omdat hij zoveel spuugt moet ik nu Nutriton door zijn voeding gaan mengen. Hopelijk helpt het want hij heeft best veel last van het spugen en ik vind het zo zielig (en ik ben het zat om de hele dag door naar babyspuug te stinken )

Gisteren kwam meneerm@x er trouwens achter dat Kai al een beetje kan tijgeren. Hij lag plat op zijn buik en duwde zichzelf met zijn armpjes een stuk vooruit
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_24455703
Fijn hoor M@x dat alles zo lekker loopt
Hopelijk gaat het spugen snel over
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24456553
blij te horen/lezen dat het met Kai zo lekker gaat
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:12:29 #155
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_24457540
Sugar, over baby's die slapen in de slaapzaal van het kdv ik werk als invalkracht al jaren her en der:
Als er net een paar kinderen liggen te slapen en er moet iemand bij die heel hard huilt, dan leggen wie die ook wel eens ergens anders. In de grote ruimte in een box (die mandjes aan een veer mogen niet meer!), of bijv. in een slaapzaal van een andere groep die toevallig leeg is (wel vaak kijken dan natuurlijk). Het is gewoon heel lastig als ze elkaar echt wakker huilen. Je wil toch zoveel mogelijk hun eigen ritme aanhouden. Een alternatief is kinderen tegelijk op bed leggen (zoals bij peuters bijv. wel kan), maar dat gaat simpelweg niet bij baby's. De tijden/frequenties verschillen zo per leeftijd....

Ik denk dat de leidsters er wel tegen kunnen dat Maria huilt, maar minder dat ze iedereen wekt
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_24457867
removed

[ Bericht 94% gewijzigd door HocusPocus op 09-01-2005 12:19:00 (privacy) ]
pi_24461596
Het gaat lekker met Kai dus? Heb je al die nutriton geprobeerd? Zo ja hoe gaat dat?

HocusPocus wat een mooie meid, meer info mag hoor
pi_24462031
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 01:12 schreef Lemijn het volgende:

Ik denk dat de leidsters er wel tegen kunnen dat Maria huilt, maar minder dat ze iedereen wekt
Maar goed, dan kunnen ze haar toch wel apart leggen? Of is daar geen ruimte voor Sugar?
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:01:40 #159
62233 Jelief
ikke lief!
pi_24462491
Sugar, vervelend dat Maria niet zo ged slaapt op het kdv. Bij mij op de groep slapen de nieuwe baby's bijna allemaal de eerste tijd in een kinderwagen of in de box, of -als daar ruimte voor is- alleen in een slaapkamer (wij hebben twee slaapkamers met 8 en 7 bedjes). Zoals al eerder gezegd kun je een baby die moet slapen niet in een slaapkamer erbij leggen als de anderen al slapen. Zodra de baby's enigzins in het ritme mee kunnen gan ze bij ons wel gewoon mee in de slaapkamer. Even huilen voor het slapen is heel gewoon, als het te lang aanhoudt halen we de huiler wel uit de slaapkamer omdat de anderen dan niet kunnen slapen. slapen op schoot doen wij eigenlijk nooit omdat je dan verder niets meer kunt doen (en er zijn ook nog andere kindjes).
Het probleem is dat nieuwe kindjes vaak erg moeten wennen aan de geluiden op het kdv. Mijn ervaring is dat ze er na een maand of twee toch wel goed aan gewend zijn.

Heb je al geprobeerd om een doekje of kledingstuk met jouw lichaamsgeur eraan mee te geven? Of een slaapzak van thuis? succes ermee, en vraag gerust aan de leidsters wat je wilt weten!!!!!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_24462795
Sugar, wat lastig! Geen oplossingen hier..geen idee.

Hier was het gisteren ineens weer helemaal goed!! Onze Danielle was weer helemala de oude en het was net alsof deze hele week er neit geweest was..zo gek met die kinders he! Zo liggen ze nog een beetje raar in je armen en zo tijgeren ze rond in huis. Heul gek. Moeders blij maar wat was ik moe gisteren!! Alle spanning kwam er uit. Maar relaxed was het ook weer, heb de hele dag zitten spelen met de kleine meid . (en de exceemvlekken zijn ook ineens een stuk minder, duidelijk een verband tussen ziekzijn en die vlekken)

Vanochtend heeft daan voor het eerst geschommeld ze vond het heerlijk!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_24462808
Wat ze bij Jadey op het kdv wel deden is op schoot in slaap laten vallen en dan voorzichtig in een wagenbak of bedje leggen. Heb je ook een schriftje liggen bij het kdv Sugar? Bieden ze hat drinken echt niet opnieuw aan bij Maria, kan me het haast niet voorstellen. Mijn kleine neefje gaat ook naar zo'n debiel kdv, daar zijn ze tot 2 keer aan toe helemaal vergeten om hem een flesje te geven, hij was zo rustig zeiden ze, grmbl#@)*# Mijn schoonzus was erachter gekomen omdat ze nog voeding over had (zij moeten hun eigen voeding meenemen daar) Erg hè!
pi_24462844
Wat lekker dat Danielle weer zichzelf is
Catoot niet gek hoor die moeheid, je hebt zo enorm in spanning gezeten, je bent zo rot behandeld door de arts en dan ook nog eens 24 uur per dag een ziek kind. Dat vergt veel van je hoor. Dus laat het er maar lekker uit komen
pi_24463249
(tnx anitra)

Danosa, wat een rotverhaal, ik ken een verhaal van iemand die eens onverwachts vroeg haar kind kwam ophalen en die bleek in de schuur gereden te zijn met kinderwagen en al...ja want 'hij huilde zoveel' ...(gebeurt niet met jouw kindje hoor Sugar!!! Ik moes tineens denken aan dit verhaal maar dat kdv zit niet eens bij jouw in de buurt...) Het enige wat ik bedenken akn is idd een kledingstuk of favo speeltje mee..
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:50:26 #164
62233 Jelief
ikke lief!
pi_24463305
ow sugar ik bedenk mij ineens nog wat, slaapt maria thuis in een ledikantje of een wiegje?
Sommige kindjes bij ons hebben ook moeite met het slapen in een bedje dat andere formaten heeft dan thuis. Dus meestal als ze thuis in (nog) in een wiegej liggen en dan bij ons in een ledikantformaat bedje slapen. Dan is en kinderwagen echt een uitkomst!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_24463428
in de schuur

Bij ons houden ze precies op een whiteboard bij hoe laat en wat het kind gegeten heeft en hoe lang en wanneer het kind heeft geslapen. Als je je kindje ophaalt kan ja=e dat bekijken zodat je weet hoe laat je kind thuis weer moet eten.

Catootje, fijn dat Daniëlle weer de oude is
  zondag 9 januari 2005 @ 12:56:00 #166
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24482413
Bij ons hebben ze een vel papier waar van alle kinderen de eet- en slaaptijden en de vieze luiers worden bijgehouden.

De nutriton werkt overigens geweldig. Het spugen is zo goed als over en Kai is een stuk rustiger geworden. Kennelijk had hij er dus best veel last van.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 9 januari 2005 @ 14:07:02 #167
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24483515
Mensen, dank voor alle reacties op mijn kinderdagverblijf-perikelen!

Allereerst: ze bieden de fles wel nog een keer aan, hoor! En soms lukt het ook wel om haar dan nog "genoeg" te laten drinken. Maar soms ook niet. Nu drinkt ze de afgelopen dagen ook bij ons slecht, dus wie weet is het gewoon ff niet anders en ligt het niet aan "daar".

Ze hebben bij ons 2 slaapkamertjes met elk 5 bedjes ofzo. En ik snap best dat het vervelend is als Maria de boel wakker huilt en tuurlijk leggen ze haar dan ergens anders. Maar volgens mij probéren ze het nu niet; dat maakte ik op uit het verslag in het schriftje (dat we inderdaad hebben, mét alle eet- en slaaptijden erin vermeld) en van mijn vriend (die gaat haar altijd brengen en halen). Ze hadden gezegd dat ze het "volgende week vrijdag" gaan proberen, het in bed slapen.

Maar ik ben ook steeds een beetje bang dat ze haar een lastpakje vinden en dat kan mijn moederhart gewoon niet aan. Hoop maar dat het dan wel snel goed gaat met slapen daar.

Eigen trappelzakje mee is een goed idee! Was ik nèt van plan, gaan we deze week proberen!!!!

Hier is het 's nachts (zie topic "Leren doorslapen") best vaak raak en ik was er gisteren echt helemaal kapot van. Maar ja, echt aanpakken kunnen we dat toch niet.
We proberen nu Forte als laatste fles te geven en kijken wat dat na een paar dagen aan slaapritme oplevert. Vannacht hebben we haar een héle tijd laten liggen en horen jengelen en huilen, nou, dáár werd niemand vrolijk van! We will see.

M@x, fijn dat het zo goed helpt!!!!

Fluf, hoest nu met Danyel?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 10 januari 2005 @ 07:11:17 #168
24188 Belana
kloon van belana
pi_24497275
Liam moet morgen voor zijn 4e prik en ik geloof dat ie nu eindelijk een "nieuwe" gaat krijgen!
stormy waters...
sailin'
pi_24501278
Benieuwd hoe hij er nu op reageert Belana.

Hier is het een verschrikking. Djulian ligt al vanaf 10 uur te krijssen. We denken dat het zijn tandjes zijn. Maar door het huilen voel ik nu hoe zijn longen zijn. Je voelt echt dat hij dus weinig adem kan halen. Heel raar gevoel.
pi_24501427
Dachten jullie al niet eerder dat Djulian tandjes kreeg? Maar nog niks dus?
Hopelijk is hij inmiddels stil
pi_24501478
Hier is de pukkeleritus toegeslagen in Benthe haar gezichtje. Gaat dit nou vanzelf over????

Overigens moet ze 24 jan. voor haar eerste prikje. Nu had een buurvrouw tegen mij gezegd dat je ook een zetpilletje prefentief kan geven. Iemand dit gedaan???
  maandag 10 januari 2005 @ 13:39:07 #172
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24501684
Stiekemurd, de kinderarts (vriendin van mijn schoonzus) die bij Léons bevalling was deed dit ook bij haar dochtertje. Dus als de kinderarts het zelf al doet, kan het geen kwaad lijkt mij. Heb het zelf echter nooit gedaan.

Sugar, voel je niet bezwaard naar de leidsters toe. Die hebben echt wel voor hetere vuren gestaan hoor.

Daantje, grote meid! Ben blij dat je er weer overheen bent.

Vanmorgen met Léon naar het cb geweest. Compleet nieuw voedingsschema meegekregen, we gaan dit weekend wel kijken wat we hiervan doorvoeren. Ze wilden nl. dat we toch die laatste fles weer gingen afbouwen en ik sta daar zelf nog niet echt achter. We hebben 'm net weer ingevoerd, omdat hij de nachten niet doorkwam, dus om nu al weer af te gaan bouwen. Denk het niet.
Léon weegt nu 8210 gram en is 70.5 cm lang. Hij is dus wel gegroeid.
We hadden er nl. niet veel van verwacht, omdat hij ziek is geweest en zo heeft lopen klieren met zijn voedingen (nog steeds soms). Maar hij was toch wel gegroeid gelukkig. Niet dat we gelijk een stilstand hadden verwacht, maar je probeert jezelf toch een beetje te hoeden voor een teleurstelling.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24501752
quote:
Op maandag 10 januari 2005 13:25 schreef snoopy het volgende:
Dachten jullie al niet eerder dat Djulian tandjes kreeg? Maar nog niks dus?
Hopelijk is hij inmiddels stil
Met 7 weken kwamen ze idd ook door. Helaas zijn ze toen na een week of 2 weer onder het tandvlees verdwenen. Kwamen toen weer terug en weer weg. Dit al een paar keer. Maar nu lijkt het erop dat ze echt doorzetten.
Overigens ligt hij nu boven te huileneven onze oren rust geven
  maandag 10 januari 2005 @ 15:06:45 #174
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24502123
Ik heb vanmiddag eindelijk Noah laten wegen. Zijn startgewicht was 3290, daarna is ie afgevallen tot 3090, en vandaag woog ie 3860!!!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_24502437
Oh das heel netjes Tex!!!!
pi_24502510
Netjes hoor Tex!!! Lekker gevoel geeft dat he
  maandag 10 januari 2005 @ 15:40:10 #177
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_24502598
He Stiekemurd, jouw meisje ook last van pukkels. Bij Stella wordt het iets minder, maar is ook nog steeds aanwezig. Wacht rustig af, want op het consultatiebureau verzekerde ze mij ook dat het weg zou gaan.

En mooi hoor, Tex, dat Noah lekker aangekomen is. Een teken dat het goed gaat.

Ik denk dat Stella vandaag een beetje last heeft van een regeldag. Ze is een beetje huilierig en valt direct in slaap tegen mij aan. Vind ik helemaal niet erg, want ik heb zelf wel veel zin in knuffelen.
pi_24506238
Hee Phluphy, hoe gaat 't nu met jullie?
'k Las net ergens op een andere site over een baby die ook sondevoeding krijgt, sinds kort met een pomp. Voor die tijd moesten de ouders alles met de hand met een spuitje toedienen, duurde 45 minuten per voeding, ook 's nachts. Nu is ze 10 maanden en mag ze met een pomp gevoed worden. Hoe doen jullie dat? Kan/Mag Danyel wel (al) via een pomp gevoed worden? Sterkte..

[ Bericht 11% gewijzigd door poemojn op 10-01-2005 21:11:47 ]
pi_24506270
Poemonj heb je me mail gekregen?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24509187
quote:
Op zondag 9 januari 2005 14:07 schreef Sugar het volgende:
Mensen, dank voor alle reacties op mijn kinderdagverblijf-perikelen!

Allereerst: ze bieden de fles wel nog een keer aan, hoor! En soms lukt het ook wel om haar dan nog "genoeg" te laten drinken. Maar soms ook niet. Nu drinkt ze de afgelopen dagen ook bij ons slecht, dus wie weet is het gewoon ff niet anders en ligt het niet aan "daar".
Sugar kan het niet zijn dat Maria de omgeving enorm interesant vind en daardoor misschien slecht drinkt?
Ik heb hier met Thijs de afgelopen 2 weken ook lopen sukkelen, en het is nog steeds niet helemaal okay.
S6 ermee
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  dinsdag 11 januari 2005 @ 07:48:42 #181
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24512970
quote:
Op maandag 10 januari 2005 20:25 schreef poemojn het volgende:
Hee Phluphy, hoe gaat 't nu met jullie?
'k Las net ergens op een andere site over een baby die ook sondevoeding krijgt, sinds kort met een pomp. Voor die tijd moesten de ouders alles met de hand met een spuitje toedienen, duurde 45 minuten per voeding, ook 's nachts. Nu is ze 10 maanden en mag ze met een pomp gevoed worden. Hoe doen jullie dat? Kan/Mag Danyel wel (al) via een pomp gevoed worden? Sterkte..
Met Danyel gaat het prima. In het weekend is hij lekker even thuis geweest. We zijn verder giga-druk met gesprekken, gesprekken en nog eens gesprekken, i.v.m. zorg-regelingen etc.
Wat pompvoeding betreft: dat kan in principe vanaf dag 1. Bij ons gaat het niet op, omdat wij de voeding i.v.m. het spugen indikken met Nutriton. De voeding is dan te dik om door de pomp te kunnen dus blijven we op handmatig spuiten aangewezen.
... ♥ ik mis je ♥
pi_24514613
Fijn te horen Phluph
  dinsdag 11 januari 2005 @ 11:25:52 #183
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24515191
Noah en ik testen de draagzak:

Hij moest eventjes wennen, maar nu ligt ie lekker te snurken
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 13:05:10 #184
24188 Belana
kloon van belana
pi_24516601
Noah

Vandaag waren wij weer naar het cb, Liam is 5,5 cm gegroeid vanaf november hij is alleen bijna niks aangekomen, maargoed, dat hadden we ook niet verwacht. (Hij is altijd zo verschrikkelijk druk bezig) Hij is nu 78,5 cm (en daarmee lang voor zijn leeftijd) en 9100 gram.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 11 januari 2005 @ 14:59:43 #185
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24518149
Ziet er schattig uit, Tex...Het lijkt wel of hij even groot is als Noa .. ik ga morgen naar het consultatiebureau voor het onderzoek, dus dan wordt ze ook gewogen, ik ben benieuwd.

Bevalt de draagzak je wel tot nu toe?
  dinsdag 11 januari 2005 @ 15:08:08 #186
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24518234
Oh ja, nog even iets stoms:
Tot nu toe heb ik Noa bijna altijd in slaap gewiegd of is ze op schoot of bij ons in bed (na de voeding) in slaap gevallen en legde ik haar daarna pas in haar eigen bedje, maar ze zou toch ook zelf in slaap moeten kunnen komen als ik haar in haar bedje leg? Dat proberen we nu al een tijdje, maar dat lukt gewoon niet. Ze begint dan te huilen en dat gaat ook zo door tot we haar weer pakken en in slaap wiegen. Dan lukt het vaak wel om haar in bedje te laten slapen.
Is dat gewoon normaal en doen jullie dat meestal ook? Lijkt me namelijk niet?
pi_24519031
Tex heerlijk is dat he? als ze tegen je aan in slaap vallen. Het is wel een moppei hoor suzanne, anniebaby en stiekemurd er mag best meer gespammed worden hoor

Suzanna Djulian viel eerst ook alleen maar in slaap bij je. Nu gaat hij wel slapen als hij op bed ligt. Het heeft even zijn tijd nodig om te wennen denk ik.

Phluphy lekker dat Danyel van het weekend even thuis was.

Djulian is vandaag bij de kinderarts geweest. Zijn heupen zijn idd oke. Maar we waren nog niet binnen of ze zag al dat hij erg allergisch aan gelegd is. De kinderarts wil wel een allergie test doen, al is het alleen maar om vast aan te wijzen waar hij wel al op reageerd. Ook wil ze dat doen omdat hij die puf echt nodig heeft en ze wil graag weten wat dat veroorzaakt. Ze heeft nog even naar zijn longen geluisterd om te kijken hoe het nu is, maar het is nog niet goed. Mochten we van de huisarts geen verwijzing krijgen voor de test dan kunnen we gewoon bij haar een afspraak maken we hadden vandaag echt alleen een afspraak voor de heupen. Hij is ook nog gewogen 6930 gram is hij nu en 65,5 cm Dus hij doet het nog steeds goed. Hij is in 3 weken 300 gram aan gekomen en 1,5 cm gegroeid Maar ben heel blij dat de kinderarts achter ons staat en dat we haar altijd kunnen bellen.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 16:28:20 #188
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24519198
Anitra, ik heb helaas (nog) geen website waar ik foto's op kan zetten, anders zou ik wel foto's spammen!! Mijn kleine meisje is zo schattig...
  dinsdag 11 januari 2005 @ 16:33:43 #189
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24519280
De draagzak bevalt tot nu toe prima, maar heb hem alleen binnen eventjes om gehad. Ik ga morgen eventjes de stad in, dus ben benieuwd hoe het dan gaat. Wat is dan trouwens handiger? Hem met winterpak en al in de draagzak over mijn jas heen? Of gewoon in zn gewone kleertjes over mijn gewone kleren, en dan mijn jas over ons allebei heen? Het laatste lijkt me handiger, maar krijgt ie dan nog wel genoeg frisse lucht?

Suzanna, wat bij Noah nog wel wil helpen als ie in zn wiegje niet wil slapen, is hem wel gewoon laten liggen, maar hem dan een tijdje over z'n bolletje aaien. Als ie echt moe is valt dan vrij rap in slaap, maar wordt ie toch een beetje getroost zeg maar.
©Dumbo
pi_24519547
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 16:28 schreef Suzanna het volgende:
Anitra, ik heb helaas (nog) geen website waar ik foto's op kan zetten, anders zou ik wel foto's spammen!! Mijn kleine meisje is zo schattig...
ik heb een msngroups site en die is gewoon gratis en makkelijk. Kan je veel foto's op kwijt. Als je hem niet op gesloten neerzet kan je die foto's gewoon hier plaatsen
pi_24519685
suzanna, dat alleen in slaap kunnen vallen moeten de meeste babietjes eerst leren, dus het is niet gek dat dat niet meteen vanzelf gaat. wat tex doet werkte hier ook heel goed, af en toe even troosten in bed (dus door bijv. even je hand op 't bolletje te leggen) en er dan toch weer bij weglopen zodat je kindje langzamerhand wel wat oefent in het alleen in slaap vallen.

tex, heel voorzichtig zijn met je kind onder je jas te dragen hoor, dat kan behoorlijk gevaarlijk zijn ivm te weinig zuurstof inderdaad. ik zou als 't even kan voor de buiten-optie kiezen. dus met winterpak, maar dan niet onder jouw jas.

Liam, wow!
en de rest ook goed gegroeid zie ik, mooi zo!
  dinsdag 11 januari 2005 @ 20:52:15 #192
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24520925
Dubbel...sorry!

[ Bericht 96% gewijzigd door Suzanna op 11-01-2005 20:56:44 (Dubbel) ]
  dinsdag 11 januari 2005 @ 20:55:52 #193
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24520997

Ik heb een website gevonden Dit is Noa (van vorige week)...

Tex: dat over het bolletje aaien helpt wel als ze al slaperig is inderdaad...maar als ze nog niet eens echt slaperig is valt ze gewoon niet vanzelf in slaap. Natuurlijk wel logisch opzich...maar 's avonds is het soms moeilijk om haar moe te krijgen omdat ze wakker wordt tegen de tijd dat wij naar bed willen meestal :S ...

Ik draag Noa meestal wel onder mijn jas, maar alleen de jas over haar voetjes heen. Dat is vooral tegen de wind. Zo krijgt ze wel genoeg zuurstof (de jas zit maar tot de helft van de draagzak) maar het is wel lekker warm voor haar. Het is trouwens zowiezo moeiljik om een jas te vinden die groot genoeg is ;-)...

Bixister: je hebt wel gelijk inderdaad, dat ze het eerst moeten leren...ik denk dat ik het gewoon vermoeiend vind en daarom graag wil dat ze dat makkelijk doet, maar het is een leerproces! (zoals alles als je nog maar net geboren bent ;-) )
  FOK!fossiel dinsdag 11 januari 2005 @ 20:57:16 #194
2628 Karin
pi_24521023
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 20:52 schreef Suzanna het volgende:
[afbeelding]

Ik heb een website gevonden Dit is Noa (van vorige week)...
Wat een liefie
  dinsdag 11 januari 2005 @ 21:02:45 #195
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24521093
Thnx Karin...ik snap niet waar ze de 'looks' vandaan heeft ... Moeten foto's trouwens eigenlijk niet in het fototopic?
  FOK!fossiel dinsdag 11 januari 2005 @ 21:05:57 #196
2628 Karin
pi_24521158
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 21:02 schreef Suzanna het volgende:
Thnx Karin...ik snap niet waar ze de 'looks' vandaan heeft ... Moeten foto's trouwens eigenlijk niet in het fototopic?
Eigenlijk horen ze inderdaad in het fototopic maar af en toe een fotootje ergens anders hebben we nooit zo'n probleem van gemaakt.
pi_24523859
wat een prachtmeid suzanna! mooie haartjes!
pi_24532654
Thijs is vandaag naar het cb geweest, hij weegt nu 7 kilo en is 65,5 cm lang
hij heeft de laatste voorlopige prik gehad met het nieuwe vaccin en meneertje heeft nergens last van
  Admin woensdag 12 januari 2005 @ 16:12:42 #199
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_24533176
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Thijs is vandaag naar het cb geweest, hij weegt nu 7 kilo en is 65,5 cm lang
hij heeft de laatste voorlopige prik gehad met het nieuwe vaccin en meneertje heeft nergens last van
wij zijn vandaag ook geweest. Meneer sliep toen er geprikt werd en bleef slapen tot we thuis waren. Daarna was het mis helaas.

wij zijn aan kilo´s nu beland op de 6715 gr bij 62,3 cm
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 12 januari 2005 @ 17:26:05 #200
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24534144
Noa, mijn schoonmoeder en ik zijn vanmiddag ook naar het CB geweest, ze is een kilo gegroeid (weegt nu (als ik het goed heb) 4000 nog wat gram - ben het groeiboekje vergeten in m'n schoonmoeders tas en ze is al weg...
Maar Noa is dus goed gegroeid, ze is al 5 centimeter langer, dus nu 55 cm!! Echt leuk.
Ze ligt nu op de bank te slapen en was ineens écht aan het gillen - helemaal vanuit diepe slaap. Ik schrok wel even! Het was ook weer gelijk voorbij...is dat dan gewoon een 'enge droom' o.i.d???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')