Maar goed, dan kunnen ze haar toch wel apart leggen? Of is daar geen ruimte voor Sugar?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:12 schreef Lemijn het volgende:
Ik denk dat de leidsters er wel tegen kunnen dat Maria huilt, maar minder dat ze iedereen wekt
Met 7 weken kwamen ze idd ook door. Helaas zijn ze toen na een week of 2 weer onder het tandvlees verdwenen. Kwamen toen weer terug en weer weg. Dit al een paar keer. Maar nu lijkt het erop dat ze echt doorzetten.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:25 schreef snoopy het volgende:
Dachten jullie al niet eerder dat Djulian tandjes kreeg? Maar nog niks dus?
Hopelijk is hij inmiddels stil![]()
Sugar kan het niet zijn dat Maria de omgeving enorm interesant vind en daardoor misschien slecht drinkt?quote:Op zondag 9 januari 2005 14:07 schreef Sugar het volgende:
Mensen, dank voor alle reacties op mijn kinderdagverblijf-perikelen!
Allereerst: ze bieden de fles wel nog een keer aan, hoor! En soms lukt het ook wel om haar dan nog "genoeg" te laten drinken. Maar soms ook niet. Nu drinkt ze de afgelopen dagen ook bij ons slecht, dus wie weet is het gewoon ff niet anders en ligt het niet aan "daar".
Met Danyel gaat het prima. In het weekend is hij lekker even thuis geweest. We zijn verder giga-druk met gesprekken, gesprekken en nog eens gesprekken, i.v.m. zorg-regelingen etc.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:25 schreef poemojn het volgende:
Hee Phluphy, hoe gaat 't nu met jullie?
'k Las net ergens op een andere site over een baby die ook sondevoeding krijgt, sinds kort met een pomp. Voor die tijd moesten de ouders alles met de hand met een spuitje toedienen, duurde 45 minuten per voeding, ook 's nachts. Nu is ze 10 maanden en mag ze met een pomp gevoed worden. Hoe doen jullie dat? Kan/Mag Danyel wel (al) via een pomp gevoed worden? Sterkte..
ik heb een msngroups site en die is gewoon gratis en makkelijk. Kan je veel foto's op kwijt. Als je hem niet op gesloten neerzet kan je die foto's gewoon hier plaatsenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:28 schreef Suzanna het volgende:
Anitra, ik heb helaas (nog) geen website waar ik foto's op kan zetten, anders zou ik wel foto's spammen!!Mijn kleine meisje is zo schattig...
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:52 schreef Suzanna het volgende:
[afbeelding]
Ik heb een website gevondenDit is Noa (van vorige week)...
Eigenlijk horen ze inderdaad in het fototopic maar af en toe een fotootje ergens anders hebben we nooit zo'n probleem van gemaakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:02 schreef Suzanna het volgende:
Thnx Karin...ik snap niet waar ze de 'looks' vandaan heeft... Moeten foto's trouwens eigenlijk niet in het fototopic?
wij zijn vandaag ook geweest. Meneer sliep toen er geprikt werd en bleef slapen tot we thuis waren. Daarna was het mis helaas.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Thijs is vandaag naar het cb geweest, hij weegt nu 7 kilo en is 65,5 cm lang
hij heeft de laatste voorlopige prik gehad met het nieuwe vaccin en meneertje heeft nergens last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |