Mensen, dank voor alle reacties op mijn kinderdagverblijf-perikelen!
Allereerst: ze bieden de fles wel nog een keer aan, hoor! En soms lukt het ook wel om haar dan nog "genoeg" te laten drinken. Maar soms ook niet. Nu drinkt ze de afgelopen dagen ook bij ons slecht, dus wie weet is het gewoon ff niet anders en ligt het niet aan "daar".
Ze hebben bij ons 2 slaapkamertjes met elk 5 bedjes ofzo. En ik snap best dat het vervelend is als Maria de boel wakker huilt en tuurlijk leggen ze haar dan ergens anders. Maar volgens mij probéren ze het nu niet; dat maakte ik op uit het verslag in het schriftje (dat we inderdaad hebben, mét alle eet- en slaaptijden erin vermeld) en van mijn vriend (die gaat haar altijd brengen en halen). Ze hadden gezegd dat ze het "volgende week vrijdag" gaan proberen, het in bed slapen.
Maar ik ben ook steeds een beetje bang dat ze haar een lastpakje vinden en dat kan mijn moederhart gewoon niet aan.
![]()
Hoop maar dat het dan wel snel goed gaat met slapen daar.
Eigen trappelzakje mee is een goed idee! Was ik nèt van plan, gaan we deze week proberen!!!!
Hier is het 's nachts (zie topic "Leren doorslapen") best vaak raak en ik was er gisteren echt helemaal kapot van. Maar ja, echt aanpakken kunnen we dat toch niet.
We proberen nu Forte als laatste fles te geven en kijken wat dat na een paar dagen aan slaapritme oplevert. Vannacht hebben we haar een héle tijd laten liggen en horen jengelen en huilen, nou, dáár werd niemand vrolijk van!
![]()
We will see.
M@x, fijn dat het zo goed helpt!!!!
Fluf, hoest nu met Danyel?