vonden wij ergens ook, jayden was nog geen 2 maand toen ie rijstebloem voorgeschreven kreeg en met 3 maanden alleen de spercieboon, dus tja je gaat dan makkelijk mee in 4 maand de rest. Maar nou is Jayden een geval apart en vreet ook als een bootwerkerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:20 schreef Rottdog het volgende:
vindt jullie erg snel hoor met 4 mnd al aan de potjesmaar dat is mijn mening
Ja maar ik krijg die eetlepel niet in de flesquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:07 schreef Jambo het volgende:
Anitra, ik hield gewoon het pak aan wat betreft de rijstebloem. Uit m'n hoofd 3 of 4 eetlepels met 200 cc melk. Met de gewone speen lukte het ook niet om het met de fles te geven dus heb ik een 3 standen speen gekocht en dat werkte goed.
maatschepje van de flesvoeding werkt ook uitstekendquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg die eetlepel niet in de flesIk zal vanavond eens proberen om het eerst in een andere fles klaar te maken.
Thomas (nu 4,5 maand) krijgt het volgende (tijden uiteraard bij benadering):quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:56 schreef Sugar het volgende:
Maar ehm, Anitra en anderen met kindjes op flesvoeding: wat geven jullie op een dag?
Oke vat ik maar doelde meer op een opmerking die deze week gemaakt is doorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:23 schreef Knorretje het volgende:
[..]
vonden wij ergens ook, jayden was nog geen 2 maand toen ie rijstebloem voorgeschreven kreeg en met 3 maanden alleen de spercieboon, dus tja je gaat dan makkelijk mee in 4 maand de rest. Maar nou is Jayden een geval apart en vreet ook als een bootwerker
Eerste hapje! er ging bijna niks in! Vandaag precies 4 maanden oud, daarom!quote:Op woensdag 5 januari 2005 08:21 schreef Sugar het volgende:
Was ik, Rottdog!![]()
Ik wilde graag eens een keer een potje geven, merkte dat Maria dingen uit mijn mond zit te kijken! Én hield "voor de grap" die 4-maanden-mijlpaal aan. Jammer dat jij dat zo debiel vindt.
Dat vind ik knap . . .quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
4 januari 2004: Maxim, zoon van Martineke
*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |