Doe je snelquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol zoekt...
sorry heb ik niet...
Met GPSquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]
heb ik als pcnerd een systeem voor gebouwd...
ik ben er hoorquote:
Ik verveelde me, het is idd als mensen heel uitgebreid je code verbeteren. Serieus, zal het ook niet meer doenquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
![]()
wijsneus...
laat me lekker moeilijk doen..
vind ik leuk en het is dan mijn manier...
quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik verveelde me, het is idd als mensen heel uitgebreid je code verbeteren. Serieus, zal het ook niet meer doen
![]()
quote:
quote:
Ga bier drinkenquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik verveelde me, het is idd als mensen heel uitgebreid je code verbeteren. Serieus, zal het ook niet meer doen
![]()
ik ga nu alleen al weer wegquote:
das echt nasty , ram die gast in elkaarquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik ga nu alleen al weer weg
mijn broertje komt net thuis met een rode nek, hebben wat van die klote jong een vuurpijl gericht in zijn nek geschoten
en dat pik ik dus niet he![]()
Kick them fucking ass'esquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik ga nu alleen al weer weg
mijn broertje komt net thuis met een rode nek, hebben wat van die klote jong een vuurpijl gericht in zijn nek geschoten
en dat pik ik dus niet he![]()
een watte????quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:44 schreef Renesite het volgende:
Waren wel mensen die een bermuda driehoekje gooiden naar ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |