Frankenstijn!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:05 schreef longinus het volgende:
Ik ken een Frank, zijn achternaam is van stijn.....
3 maal raden hoe hij genoemd wordt......
Of Bernhard Leopold Frederik Everhard Julius Coert Karel Godfried Pieterquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:28 schreef AllesIsZinloos het volgende:
Je zou maar Mohammed genoemd worden. Zonder dat mensen je uberhaubt kennen denken ze meteen dat je een crimineel bent ofzo
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:53 schreef rena het volgende:
Sterre vind ik een mooie naam![]()
Namen als Shirley, Kimberley, Kayleigh, Kevin, Dennis, Ricardo enz vind ik echt om te kotsen. Zo 1982En ik associeer het ook echt bijna alleen maar met achterbuurtfiguren.
Ze toont iig berouw.quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:40 schreef ZOWIEE het volgende:
Mijn moeder zat ik de klas bij iemand die Be heette. B dus.
Verder had een lerares van mij 2 zoontje met rare namen: Boderick (dus niet Roderick) en Dito; Dito sloeg op 'idem dito' van 'het is weer een jongetje'
Zelf gaf ze toe ook wel een beetje spijt van de naam Dito te hebben
Ouders afschieten, echt waar.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb bij een Luthien in de klas gezetenen al haar broertjes en zusjes (stuk of 6) hadden ook LOTR-namen
Dat is dan wel weer grappigquote:Op vrijdag 31 december 2004 22:27 schreef Samcali het volgende:
Triest dieptepunt: Een meisje dat Pip heet, en haar broertje heet Zep![]()
Maar het is al te laat voor dat jongetjequote:
Dat is wel een beetje drastisch hequote:Op vrijdag 31 december 2004 22:31 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ouders afschieten, echt waar.
Minderwaardig volk
Doet me altijd aan rochel denken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
Een vriendin van m'n broer heet Rachel en hoe wordt haar naam uitgesproken... Ragel...
Of een Nigel die dus...Neikel heetquote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
Een vriendin van m'n broer heet Rachel en hoe wordt haar naam uitgesproken... Ragel...
mees vind ik ook zo'n verschikkelijke nichtennaamquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sterre is nog redelijk normaal (hoewel ik het afschuwelijk vind, maar das een kwestie van smaak.
Ik heb ook eens gehoord van een vrouw die haar kind "Meeuw" wou noemen, dat mocht ook niet. Waarom "Mees" en "Merel" dan wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |