Volgens de Donald Duck is het een jongensnaamquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:28 schreef kikoooooo het volgende:
een meisje volgens mij
wtf ?!quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:30 schreef XiChico het volgende:
Ik ken iemand waarvan de kinderen Joop en Puk heten (2 meisjes)![]()
![]()
![]()
"Schop mij"quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:35 schreef Reloaded het volgende:
Ik haat dat ook zo!![]()
Een stel debielen die zich sinds kort mijn buren mogen noemen hebben zelfs het gore lef hun kind (jongen) let op:..... KICK te noemen![]()
Hoe Fok!king ego ben je dan!![]()
Klote voor die kinderen zeg.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:30 schreef XiChico het volgende:
![]()
![]()
Muck? Dat betekent "mest" of "vuiligheid" in het Engels.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:37 schreef SeLang het volgende:
Ik kende een meisje die heette Puck en ze had een zus die heette Muck
Meest gestelde vraag was natuurlijk of ze ook nog een zus had die Fuck heette maar dat was niet het geval.
Dit is trouwens 100% serieus
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:37 schreef SeLang het volgende:
Meest gestelde vraag was natuurlijk of ze ook nog een zus had die Fuck heette maar dat was niet het geval.
Ach, ik kende ook iemand die Cock heette...quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Muck? Dat betekent "mest" of "vuiligheid" in het Engels.![]()
Voor een meisje wel jaquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:40 schreef stay_fun het volgende:
Nee Boy getuigt van veel creativiteit......
quote:
Of Tineke Toeters, Jan Slettenhaar, Edwin Scheefhals etc.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:38 schreef SeLang het volgende:
Trouwens, wat te denken van Sybilla Uitdenbroek
De Cock nog wel.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ach, ik kende ook iemand die Cock heette...
WOOW!! je noemt je kinderen tog niet joop en puk!! whhahahahahahhahahahaha ..quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:30 schreef XiChico het volgende:
![]()
![]()
Het kan nog erger.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:38 schreef SeLang het volgende:
Trouwens, wat te denken van Sybilla Uitdenbroek
My preciousssss...quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:55 schreef fratsman het volgende:
Bij mijn vriendin op de stage school; Precious en BRing
the best of both worldsquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:58 schreef valek het volgende:
ik heb ooit gehoord van Befke Pijpers. Dit is dus ook echt waar.![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:58 schreef valek het volgende:
Een poosje geleden hadden we in OUD iemand die had zijn zoon Frodo genoemdquote:
Godsamme, ik ben ook een Tolkien-fan, maar geef je kind dan als 657e naam Luthien ofzo.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Een poosje geleden hadden we in OUD iemand die had zijn zoon Frodo genoemdEn tweede en derde naam waren ook hobbitnamen.
nee, niet echt... maar ik ken ouders die hun 2e zoon dan ok nog Roy noemen...quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:40 schreef stay_fun het volgende:
Nee Boy getuigt van veel creativiteit......
Ik ken ook iemand die Frodo heet.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Een poosje geleden hadden we in OUD iemand die had zijn zoon Frodo genoemdEn tweede en derde naam waren ook hobbitnamen.
Waarom?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:47 schreef speedfreakssj het volgende:
vind het erger als een nederlander zijn zoon achmed of hassan noemt.
is die jongen meteen in de hel geflikkerd.
Je ziet wat er van komt als mensen zicg met de Islam bemoeien.
de islam zal vast een heel mooi geloof zijn met al die diertjes en goden maar het is gewoon een heel bekrompen geloof, bekrompen in de zin van we zeggen HELEMAAL NIKS en IEDEREEN die enige vorm van kritiek heeft is een "vul scheldwoord in".
Soort ALDI en LIDL freaks dus.
Arm kind kan nooit op vakantie buiten Frieslandquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:42 schreef Shadowlyse het volgende:
Ook eens gehoord dat mensen uit Friesland hun kind ( meisje) fukje noemde, En der achternaam was moddervet. Fukje moddervet.....
Die mensen konden geen Engels
Nou vraag ik je .......![]()
Islam en diertjes en godenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:47 schreef speedfreakssj het volgende:
Kathryn kan nog wel ofzo maar B'ellana is al wat erger.
vind het erger als een nederlander zijn zoon achmed of hassan noemt.
is die jongen meteen in de hel geflikkerd.
Je ziet wat er van komt als mensen zicg met de Islam bemoeien.
de islam zal vast een heel mooi geloof zijn met al die diertjes en goden maar het is gewoon een heel bekrompen geloof, bekrompen in de zin van we zeggen HELEMAAL NIKS en IEDEREEN die enige vorm van kritiek heeft is een "vul scheldwoord in".
Soort ALDI en LIDL freaks dus.
het systeem zelf is vast heel goed in duitsland maar het is er gewoon gheel stil imgeen.
maar om ontopic te gaan: ik vind het zelf altijd wel vreemd hoe mensen kinderen die namen kunnen geven zonder na te denken.
Ik ben een helmjosti.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:53 schreef Devius het volgende:
[..]
Islam en diertjes en goden![]()
zeg dan niets..![]()
Of mensen die zo dom zijn dat ze een Engelse naam uitkiezen die ze zelf niet kunnen uitspreken. Zo ken ik een jongetje dat "Joey" heet, uitgesproken [yoo-wie], dus niet [djoo-wie] .Hier verderop in de straat woont een Brei-jun ("Brian"), op zijn Zwols uitgesproken. Maar de kroon op dit soort dommigheden vind ik wel het stel dat hun dochter "Maureen" noemde, op de Nederlandse manier uitgesproken [mauw-reen]quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:45 schreef stay_fun het volgende:
[..]
![]()
Net als overigens kansloze Nederlanders die hun kiddo een Amerikaanse compensatie naam geven, maar het dan het geheel wel helemaal op z'n "Nederlands" spellen.
Jeffrie
Brajun
Sjurlie
Eslin
Dat soort gelul....![]()
Alsof jij zo'n toffe dude bentquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik erger me trouwens ook aan mensen die Rik heten.
Ik heb bij een Luthien in de klas gezetenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:30 schreef yootje het volgende:
[..]
Godsamme, ik ben ook een Tolkien-fan, maar geef je kind dan als 657e naam Luthien ofzo.
In Zwolle werkt een kaakchirurg. Dr.....Koppendraaier!quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:45 schreef Reloaded het volgende:
[..]
Of Tineke Toeters, Jan Slettenhaar, Edwin Scheefhals etc.![]()
Bovengenoemde namen zijn niet verzonnen, maar werkelijk personen die ik ken
In mijn vorige straat woonde een tweeling: Bart-Jan en Pieter-Joostquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:06 schreef hefaistos het volgende:
Kampnamen zoals Kevin, Chico, Manita enzo
ALLE samengestelde namen, zoals Jan-Jaap, Kees-Piet, Pieter-Bart, Jan-Kees etc etc Noem jezelf dan Jan-Lul
Ik ben dus weer allergisch voor op -elle eindigende namen. Staat zo zeikerig.quote:Mooie namen voor 'n meisje vind ik Isabelle, Marielle etc. Jongens moeten nette, correcte namen hebben. Vinnik dan
Ik geloof dat het Fokje was, maar het idee blijft staan.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:42 schreef Shadowlyse het volgende:
Ook eens gehoord dat mensen uit Friesland hun kind ( meisje) fukje noemde, En der achternaam was moddervet. Fukje moddervet.....
Die mensen konden geen Engels
Nou vraag ik je .......![]()
Wat dacht je van "Goodenough" als voornaam? Was een Zuidafrikaanse bokser. Hij verloor...quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:11 schreef Marruk het volgende:
In zuid afrika hebben die negers allemaal domme namen.
Destiny
Sunshine
Angel
Laughy
En al dat soort apocalyptische shit, maar het is toch ook verschrikkelijk als kinderen nu nog van die belachelijke friese namen krijgen. Houkje, Douwe, Rintje etc. etc.
En als je dan vraagt hoe ze heten, antwoorden ze dan ook iets in de trant van: "ik ben Frodo, zoon van Drogo"?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb bij een Luthien in de klas gezetenen al haar broertjes en zusjes (stuk of 6) hadden ook LOTR-namen
Ach, zo lang je niet op de Petteflet woont.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:25 schreef kikoooooo het volgende:
mn broertje heeft iemand in de klas genaamd... PUK
godverdomme kut ouders! Ik snap echt niet dat je je kind zo noemt men.
ook zielig voor dat kind zelf.
Murkquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:41 schreef Tiemie het volgende:
ik ken ook een puck (meid) en muk (jongen)
en een murk ( jongen)
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:39 schreef Elin het volgende:
en mijn nicht heet Palestina Rainbow (roepnaam Tina)![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:38 schreef Djeez het volgende:
Wij wilden ons kindje i.o. ook een LOTR naam geven.
Ik ben zelf LOTR-liefhebber, maar zal mijn kind van z'n langzalzeleven geen LOTR-naam geven. De enige die dan enigzins kunnen zijn Merijn en Pepijn. (Merry en Pippin) Ik zou toch wel raar kijken als een kind Beren of Luthien, Frodo of Aragorn werdt genoemd.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:38 schreef Djeez het volgende:
Mijn vader heet Mense, mijn moeder heette Eisje. Triest...
Ohja, waarom zijn Tolkiennamen niet leuk ? Wij wilden ons kindje i.o. ook een LOTR naam geven.
En Suck?quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:37 schreef SeLang het volgende:
Nee dat waren hippies, mijn nicht moet nu ook al 30 zijn geloof ik. Ze was de oudste van de 8 kinderen, de jongste heet gewoon Emily..quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:50 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]!!!
WTF is dat voor naam? Zitten jouw oom en tante bij de Hezbollah of zo?
Mijn familie van vaderskant is Indo. Er zijn een stel neven die zo blauw zijn als het maar kan die Tjerk en Tjitse heten. Ook ken ik een Indo die Klaas-Jan heet.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:28 schreef Spindizzy het volgende:
In het kwartaaltijdschrift van Meiling (adoptievergunninghouder) staan achterin altijd aankomstkaartjes ("geboorte"kaartjes voor adoptiekinderen) en ik zie heel vaak dat ze kindertjes dan van die typisch hollandse namen geven. Ik vind een chinees meiske dat Nienke heet echt geen gezicht. Of een afrikaanse Tjeerd.
*verslikt in bier*quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:58 schreef valek het volgende:
Ik ben dan wel geen indo ... maar zo heet ik ook ...quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn familie van vaderskant is Indo. Er zijn een stel neven die zo blauw zijn als het maar kan die Tjerk en Tjitse heten. Ook ken ik een Indo die Klaas-Jan heet.
moet ik hier aan denkenquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:37 schreef SeLang het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |