alweerquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:38 schreef mschol het volgende:
* mschol is nu echt maffen tot morgen...
Voor je het weet is het straks afgelopen met SCquote:
krijgen we weer een relquote:
dit is gewoon een gesprekquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor je het weet is het straks afgelopen met SC
verleidelijk hequote:Op vrijdag 31 december 2004 01:39 schreef mschol het volgende:
[..]
altijd
wil wel maffen maar is te gezellig en Snelll...
had dat aan een SC'er gevraagd en zij zouden gillend wegrennen , discussie met mods over gehad..quote:
het gaat nu ook lekker hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Alles iedereen hier was dan zou deze topic binnen 30 sec vol zijn of nog niet eens
denk het ook idd..quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Alles iedereen hier was dan zou deze topic binnen 30 sec vol zijn of nog niet eens
Ja maar de modjes denken er altijd weer anders over, you know thatquote:
* SHERMAN krijgt nachtmerriesquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:40 schreef mschol het volgende:
[..]
had dat aan een SC'er gevraagd en zij zouden gillend wegrennen , discussie met mods over gehad..
dat kwam door msquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar de modjes denken er altijd weer anders over, you know that![]()
Stuk of 100 topics per dagquote:
's nachts posten overdag slapen?quote:
quote:
Gelukkig wel, alhoewel ik dit al aardig snel vindquote:
ontkenningsfasequote:
Het gaat erg lekker zo jaquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gelukkig wel, alhoewel ik dit al aardig snel vind
Ja oke maar dan nog, we posten wel gewoon onzinquote:
en onzin danquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja oke maar dan nog, we posten wel gewoon onzinmaar goed we zien wel hoe het gaat aflopen
tot over 10 secondequote:Op vrijdag 31 december 2004 01:42 schreef mschol het volgende:
[..]
is beter idd.. maar doe ik niet ga nu maffen...
nog 78 postsdat lukt zeker
Doe dat straks idd maar.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het gaat erg lekker zo ja
Ik kan zo weer een topic maken
Go SHERMAN GO!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
en onzin dan
dat is een en al puin
we houden het tenminste beperkt tot 1 topic
ik sta al 2 dagen boven aanquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doe dat straks idd maar.
Ach is ook wel even goed voor mijn posten hoor.
10 plaatsen omhoogomg hoever zal ik dit keer gaan komen
En je zou naar bed.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:42 schreef mschol het volgende:
[..]
is beter idd.. maar doe ik niet ga nu maffen...
nog 78 postsdat lukt zeker
watquote:
Welkom terugquote:
zal ook wel hoog komen ikquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doe dat straks idd maar.
Ach is ook wel even goed voor mijn posten hoor.
10 plaatsen omhoogomg hoever zal ik dit keer gaan komen
dat doen we toch?quote:
Jaaaa oke daar heb je wel weer een punt, maar aan de andere kant toch weer ongelijk, daar wordt juistem goed over geLULT en hier is het soms echt gewoon zooooooooo bagger dat het werkelijk gewoon echt nergens over gaat of zowquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
en onzin dan
dat is een en al puin
we houden het tenminste beperkt tot 1 topic
who gives a f*ck?quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En je zou naar bed.
Anyway gezellig dat je nog even blijft
Onzin is ook een en al bagger hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jaaaa oke daar heb je wel weer een punt, maar aan de andere kant toch weer ongelijk, daar wordt juistem goed over geLULT en hier is het soms echt gewoon zooooooooo bagger dat het werkelijk gewoon echt nergens over gaat of zow
Vast welquote:
zoals nu dus??quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jaaaa oke daar heb je wel weer een punt, maar aan de andere kant toch weer ongelijk, daar wordt juistem goed over geLULT en hier is het soms echt gewoon zooooooooo bagger dat het werkelijk gewoon echt nergens over gaat of zow
nee hoor, gun ons beetje tijd gekkie, we kunnen ook niet zo snelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |