abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 februari 2005 @ 20:07:36 #176
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_24958716
quote:
Bierbrouwer Duvel is rechts imago beu

De Belgische brouwerij Duvel Moortgat, bekend van onder andere de biermerken Duvel, Steendonk en Maredsous, heeft aangifte gedaan bij justitie wegens laster. De brouwer doet dit om de telkens terugkerende geruchten over vermeende steun aan de extreem-rechtse partij Vlaams Belang voor eens en voor altijd de kop in te drukken. Deze geruchten bestaan al vele jaren, maar worden al die tijd al met klem door de brouwer ontkend. De bekende druppel was een Franstalige e-mail die de laatste maanden op internet circuleerde, waarin andermaal gewag werd gemaakt van de vermeende politieke voorkeur van Duvel.

Directeur Michel Moortgat verklaarde gisteren tegenover dagblad De Morgen dat deze geruchten zeer schadelijk zijn voor de reputatie en de omzet van de brouwerij. Sommige consumenten boycotten hierom het bier van de brouwerij. Het e-mail bericht waar nu tegen wordt opgetreden wordt vooral verspreid in Wallonië en Brussel, maar heeft inmiddels ook Frankrijk, een belangrijke exportmarkt voor het bedrijf, bereikt.

Moortgat vermoedt dat de geruchten mogelijk terug te voeren zijn op het feit dat de brouwerij vlak bij Breendonk ligt, een vroeger doorgangskamp in de Tweede Wereldoorlog. Daarbij was de broer van de grootvader van de huidige directeur in die tijd burgemeester van deze plaats.
Owke wat hebben we nu ?

• Lonsdale kleding.
  • Een sporttas met een Nederlands vlaggetje.
  • Een Duvel biertje

Lijkt wel opsporing verzocht. Wie voldoet aan bovenstaand signalement. ?
  •   zondag 6 februari 2005 @ 20:10:28 #177
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_24958757
    psst! drugshond, dit is het feedbacktopic, niet het slowchattopic.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
      zondag 6 februari 2005 @ 20:21:46 #178
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_24965699
    Hoogervorst [volksgezondheid] verkondigt dat vrouwenbesnijdenis voor de wet strafbaar is.
    Strafbaar zijn: degene die de operatie [illegaal] uitvoert. Ouders, familieleden en andere betrokkenen. Het slachtoffer uiteraard niet. Het gelijk van Ayaan Hirsi Ali ondersteunt.
    iedere engel heeft een duivelse kant.
      maandag 7 februari 2005 @ 14:59:08 #180
    52589 sjun
    uit solidariteit
    pi_24971509
    quote:
    Op maandag 7 februari 2005 08:06 schreef Sater het volgende:
    Hoogervorst [volksgezondheid] verkondigt dat vrouwenbesnijdenis voor de wet strafbaar is.
    Strafbaar zijn: degene die de operatie [illegaal] uitvoert. Ouders, familieleden en andere betrokkenen. Het slachtoffer uiteraard niet. Het gelijk van Ayaan Hirsi Ali ondersteunt.
    Het staat je volkomen vrij een deel twee aangaande het gelijk van Ayaan Hirsi Ali te openen.
    Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
    pi_24986295
    Wederom kansloos PvdA bashen met een openingspost die nog minder inhoud heeft dan de graanschuren in Darfur. Paul Scheffer wil strijd Wouter Bos aan
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_24988265
    quote:
    Op dinsdag 8 februari 2005 12:14 schreef du_ke het volgende:
    Wederom kansloos PvdA bashen met een openingspost die nog minder inhoud heeft dan de graanschuren in Darfur. Paul Scheffer wil strijd Wouter Bos aan
    De OP had beter gekund ja. Gelukkig wordt er wel inhoudelijk over doorgegaan, waardoor een slotje de discussie kan frustreren. Maar het gaat nu wel de goede kant op.
    "I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
    pi_24988867
    Ook goed .

Ergerde me een beetje aan de nieuwe topic diaree van berends . (Vooral in C&H dan).
    pi_24988904
    Pff hoe ik dit voor elkaar gekregen heb . Maar de laatste klopt.
    pi_24989473
    Zeg eens du_ke, kun jij vermelden uit welk land je afkomstig is, en/of in welk land een van jouw ouders geboren zijn?
    Verwijderd door Admin.
    pi_24990073
    Waarom hier? Maar vooruit Nederland, Nederland en Nederland . Voor buitenlands bloed (Pruisisch) moet je een paar generaties verder terug.
      vrijdag 11 februari 2005 @ 07:00:03 #187
    66444 Lord_Vetinari
    Si non confectus non reficiat
    pi_25034933
    Melkert op homotoer Nutteloze topickick
    De pessimist ziet het duister in de tunnel
    De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
    De realist ziet de trein komen
    De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
      † In Memoriam † vrijdag 11 februari 2005 @ 07:06:57 #188
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_25034945
    quote:
    Op vrijdag 11 februari 2005 07:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
    Melkert op homotoer Nutteloze topickick
    opgelost
    pi_25037891
    quote:
    Op vrijdag 11 februari 2005 07:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

opgelost
    Dank.
    pi_25038116
    Ik snap wel dat mijn opmerking over een kloon in het AIVD-topic is veranderd maar is het dan niet beter dat de moderator niet zelf de aanzet geeft en over een kloon begint?

Ik geef het maar even mee
    pi_25115093
    Wat moet iemand in z'n leven nog meer voor de politiek in Nederland betekend hebben voor hij bij z'n dood een topic verdient?

En waarom is elke scheet van een (ex) lpf adept dan wel een topic waard?
    pi_25115134
    quote:
    Politiek
    Discussies en diepgaande gesprekken over de politiek in de breedste zin van het woord kun je hier voeren
    Maar als iemand dood is geldt dat niet meer?
    pi_25115210
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2005 18:43 schreef du_ke het volgende:
    Wat moet iemand in z'n leven nog meer voor de politiek in Nederland betekend hebben voor hij bij z'n dood een topic verdient?

En waarom is elke scheet van een (ex) lpf adept dan wel een topic waard?
    Omdat de discussie geen politieke insteek had. Dan hoort het meer in SHO of NWS. Als een topic over de geaardheid van Bos wordt geopend gaat dat ook naar SHO. Ik had hem kunnen verplaatsen, maar wilde de keuze aan IR overlaten: ofwel copy-pasten in een nieuw POL-topic met wél een politieke insteek, of copy-pasten in een ander subforum.
    pi_25115321
    Tsjongejonge, er is een politicus overleden man. Wat is daar niet POL aan? Het gaat over het verleden van de PvdA, over diverse kabinetten enz. Je kan het niet menen dat je het in SHO thuis vindt horen.

Wordt het niet eens tijd dat je ermee stopt sizzler, je lijkt het allemaal niet zo serieus te nemen
    pi_25115453
    .

Ik vind dit bijzonder zwak.

Zeker als je ziet wat voor baggertopics wel gewoon moet kunnen blijkbaar.
    pi_25115500
    En weinig consequent.

Of is er sinsdien een andere richting ingeslagen?

http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=overleden&member=&order=relevance&fora%5B%5D=56
    pi_25115509
    Dit is het dieptepunt: een overleden politicus van 104, waar echt alleen mensen in zijn geinteresseerd die in POLITIEK zijn geinteresseerd van hebben gehoord of van willen horen, wordt verwezen naar een subforum waar hij tussen Lucille Werner en Marco Borsato mag staan.

Wat wil je dan met dit subforum? Het zou zo leuk zijn als je nou eens een vergissing toegaf wnat het wordt wel erg moeilijk de moderatie nog serieus te nemen op deze manier. Welke redacties hebben het im van deze man gemaakt denk je? De show-redacties? Kom op man, een topic rond zijn overlijden heeft automatisch een politieke insteek. Een historische politieke insteek in dit geval.
    pi_25115656
    Als er hier zoveel vraag naar is dan wil ik hem met alle liefde weer openen hoor du_ke.

SCH moet er meteen weer een drama van maken dus daar ga ik niet serieus meer op in
    pi_25115693
    Tja nu loopt er al een topic in NWS .

Maar het gaat me ook meer om het idee, naar mijn idee is het juist een goed onderwerp voor POL en wat afwisseling van het standaard werk .
    pi_25115785
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2005 19:30 schreef sizzler het volgende:
    Als er hier zoveel vraag naar is dan wil ik hem met alle liefde weer openen hoor du_ke.

SCH moet er meteen weer een drama van maken dus daar ga ik niet serieus meer op in
    Waarom maak ik er een drama van? Het gaat om jouw argumentatie - en je doet nu weer erg vervelend door er een flauw dingetje van te maken met je "als er zoveel vraag naar is". Waarom lukt het je toch niet gewoon serieus op de klachten in te gaan.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')