Dat van die brievenbus of voor dat van vorig jaar? Want met die brievenbus is natuurlijk nooit te bewijzen dat het die megaulen waren. Die rellen van vorig jaar eindigden met de arrestatie van twee Tokkies. Die hebben ook gezeten, maar of dat daarvoor was of omdat ze nog iets hadden uitstaan weet ik niet. Geen van beiden zou mij verbazen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:54 schreef XiChico het volgende:
Wow .. dat is echt niet normaal. Erg dom dat de politie in zo'n geval niets kan / wil of mag doen .. zeker niet als er meerdere mensen uit de buurt bellen. Naja heel veel succes dan maar vannacht.
Zijn die gasten ook opgepakt ofzo voor hetgene wat ze hebben geflikt bij je buurman?
Eerder 10.000 maar zorg dat het amparage onder de 0.5 blijft. Een amparage van 1.0 is dodelijk, al heb je maar 12 volt. Het voltage zorgt alleen voor de snelheid van de stroom. Vanaf 0.5 kan je blijven in coma raken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:03 schreef MrUber het volgende:
brieven bus onder 100volt ofzo zetten goed id!
Wheheehehe, ik denk dat als je dat doet dat je je huis de volgende keer met rust latenquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Eerder 10.000 maar zorg dat het amparage onder de 0.5 blijft. Een amparage van 1.0 is dodelijk, al heb je maar 12 volt. Het voltage zorgt alleen voor de snelheid van de stroom. Vanaf 0.5 kan je blijven in coma raken.
allebei, anders vliegt de aardlekschakelaar meteen uit als ze em aanrakenquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat van die brievenbus of voor dat van vorig jaar? Want met die brievenbus is natuurlijk nooit te bewijzen dat het die megaulen waren. Die rellen van vorig jaar eindigden met de arrestatie van twee Tokkies. Die hebben ook gezeten, maar of dat daarvoor was of omdat ze nog iets hadden uitstaan weet ik niet. Geen van beiden zou mij verbazen.
@Aurelius: moet je de plus- of de mindraad op de brievenbus zetten?![]()
En dat kan toch niet de bedoeling zijnquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:28 schreef Aurelium het volgende:
[..]
allebei, anders vliegt de aardlekschakelaar meteen uit als ze em aanraken
Dat is bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:13 schreef TrustNo het volgende:
[/url]http://frontpage.fok.nl/nieuws/49757[url]
Een woning in Amsterdam-Osdorp is donderdagavond volledig uitgebrand door vuurwerk. Volgens omwonenden gooiden een aantal jongens vuurwerk door een open balkondeur van de woning aan Beek en Hoff, waarna er brand uitbrak in het huis. Hierbij viel één zwaargewonde.
De zwaargewonde bewoner is met ernstige brandwonden aan zijn armen in het ziekenhuis opgenomen. De andere bewoners van het pand raakten niet gewond. De politie is nog op zoek naar de daders.
![]()
quote:Mijn vriend heeft de bijl uit de schuur gehaald.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Serieus... als ik jou zo hoor vraag ik me drie dingen af:Waarom komen jullie niet met de hele straat in opstand tegen die asocialen? Waarom laat jij je huis belegeren? Ik bedoel... het blijft jouw eigendom...? Waarom wóón je nog in die buurt?
Ros 'm bij die Tokkies in hun fontanel!quote:Mijn vriend heeft de bijl uit de schuur gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |