abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24313079
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 01:52 schreef I_LOVE_MATH het volgende:

[..]

Juistm, als je nou voor iedere strijker/flapdrolscheet 1 van deze naar buiten flikkert..

[afbeelding]

dan blijft er weinig van hun (en je huis ) over
Op 1 Januari zijn deze pilen vast in t nieuws.
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 05:56:56 #103
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_24313413
omfg dit is nog erger dan mijn verhaal... om te huilen, zo walgelijk zijn die (*@*!_!*(~ tokkies
:')
pi_24313427
Vragen of ze weg willen gaan

Ik hou van naïeve mensen
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  vrijdag 31 december 2004 @ 06:51:48 #105
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_24313440
Ik wil wel eens weten wat ze vandaag gaan doen, tvp dus.

Sterkte TS.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_24313452
TVfuckingP!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
  vrijdag 31 december 2004 @ 07:23:32 #107
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24313501
Gezellige buurt ja
  vrijdag 31 december 2004 @ 07:44:08 #108
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24313539
Fok! knokploeg nodig?
Sterkte vandaag en vanavond!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 31 december 2004 @ 07:47:43 #109
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_24313548
Jezus wat een aso's .

Ja, dit is een tvp .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_24313554
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 01:01 schreef cerror het volgende:
Mwanatabu, je woont zeker in Holtenbronx? (Holtenbroek)
Nope. Geloof het of niet, daar proberen we naartoe te verhuizen omdat het idee van een centraal verwarmde flat op 10 hoog en waar de halve buurt geen Nederlands spreekt ons een betere optie lijkt dan hier wonen (Wipstrik) zodat dat tuig hier niet meer voor de ramen staat.
Maar goed, we hebben dit huis op grond van urgentie gekregen, en dat is zo'n beetje de enige manier om hier een huis te krijgen, dus ik gok dat we hier nog minstens een jaar vastzitten.

Vorig jaar is het hier volgens de buurman helemaal uit de hand gelopen met hetzelfde scenario: politie die niet kwam kijken of alleen dat deed. Ze konden toch niet bewijzen wie het gedaan had, zeiden ze. Toen hadden ze enorme vuren aangestoken waar op een gegeven moment tuinmeubilair en fietsen uit de buurt op verdween. Dat duurde dagenlang. Toen is de buurman naar buiten gelopen met een fototoestel. Politie gebeld dat hij nu kon laten zien wie het waren (dezelfde families als die er nu bij betrokken zijn overigens, die terroriseren hier de handel al vanaf de oplevering in 1930). Politie wou nóg niet komen, ook niet toen hij dreigde dan maar naar de krant te stappen met die foto's en dit verhaal. Wie wél langskwam was de vader van één van die sletjes, om zijn voordeur in te slaan, welteverstaan. Politie nu wel langs en zowaar: ze gingen maar weer eens praten. (pappen...nathouden...pappen...nathouden...ogen dicht dan gaat het goed). De volgende dag was de tuin van buurman kort en klein geslagen. Geen politie. Toen is buurman bij één van die families gegaan met het verzoek of alle mannen even naar buiten wilden komen, dan kon hij ze afmaken. Er verscheen alleen een vrouw en...de politie. Hij mocht niet voor eigen rechter spelen (oude liedje). Pas toen er toen nóg een heleboel geëmotioneerde buurtbewoners naar buiten kwamen om te zeggen dat ze buurman met liefde zouden helpen dit tuig af te maken kwam er Grote Actie. Er zitten nu twee Tokkies in de bak, geloof ik.

Of ze er nu nog zitten weet ik niet, ik woon hier pas, maar ik weet wel dat die mongolen van gisteravond stil zijn geweest tot nu toe. Eigenlijk heb ik zin om carbid te gaan schieten op hun stoep nu zíj proberen te slapen, maar ik denk dat dat niks oplost he.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24313869
Het wordt tijd om de FOK!-knokploeg nieuw leven in te blazen
pi_24313922
Ik vind het altijd zo goor dat de politie altijd wil praten, @+(_$@*$()$* schiet ze gewoon af.
Maar goed, bij mijn vriendin wonen ook van die mensen in de buurt.
Om de zoveel tijd is het weer eens raak, maar ja de politie doet natuurlijk geen fuck!!!!
Waarschijnlijk mogen ze ook zo weinig...., konden ze maar meer
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24313928
Succes aan de ts.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24313931
OF je laat je fiets niet zomaar in de hens zetten? Slapjanus... Mep ze kapot man die tokkies!
JOHNNY HEITINGA
pi_24313951
Edit: gore link

[ Bericht 90% gewijzigd door teknomist op 31-12-2004 11:55:31 ]
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  vrijdag 31 december 2004 @ 09:27:40 #116
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24313953
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 09:23 schreef Camplo het volgende:
OF je laat je fiets niet zomaar in de hens zetten? Slapjanus... Mep ze kapot man die tokkies!
makkelijk lullen he op een forum
fok you ja!
pi_24313969
Het is dat je zo ver uit de buurt woont, anders was ik ze wel even met wat vrienden komen opzoeken .. wat een zielige gasten zeg. Kijken of ze nog zo van vuurwerkhouden met een loop tegen hun slaap. Misschien dat ze dan ineens wel weten hoe het hoort.

Ja, ik erger me ook blauw groen en geel aan puberale kutgastjes die zichzelf stoer vinden door de hele buurt te laten weten dat ze al vuurwerk hebben gekocht. De volgende die ik te grazen krijgt tape ik die strijker tegen zijn reet alvorens aan te steken.

Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  vrijdag 31 december 2004 @ 09:32:06 #118
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_24313991
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 09:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het is dat je zo ver uit de buurt woont, anders was ik ze wel even met wat vrienden komen opzoeken .. wat een zielige gasten zeg. Kijken of ze nog zo van vuurwerkhouden met een loop tegen hun slaap. Misschien dat ze dan ineens wel weten hoe het hoort.

Ja, ik erger me ook blauw groen en geel aan puberale kutgastjes die zichzelf stoer vinden door de hele buurt te laten weten dat ze al vuurwerk hebben gekocht. De volgende die ik te grazen krijgt tape ik die strijker tegen zijn reet alvorens aan te steken.

ik weet niet of ze zich wat aantrekken van een paar 12 jarige gastjes....
pi_24314003
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 09:32 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

ik weet niet of ze zich wat aantrekken van een paar 12 jarige gastjes....
Wou jij zeggen dat je het gedrag van dat tuig goedkeurt, gezien het feit dat je mij nu aanvalt?
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  vrijdag 31 december 2004 @ 09:37:47 #120
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_24314034
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 09:33 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Wou jij zeggen dat je het gedrag van dat tuig goedkeurt, gezien het feit dat je mij nu aanvalt?
haha

gozer does een beetje relaxed. Je gaat altijd zo geweldig loeihard in de verdediging als je wordt tegengesproken.

Als je de hele thread nu eens doorleest kom je wel achter mijn standpunt.
  vrijdag 31 december 2004 @ 09:41:43 #121
27929 piere
doe mij maar bier
pi_24314073
neem een jointje HTT, word je misschien wat rustiger van

valiumpje mag ook
fok you ja!
pi_24314251
Sick bastards. Ik heb het met jullie te doen. Al een andere buurt aan het zoeken?
  vrijdag 31 december 2004 @ 10:04:14 #123
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_24314274
Als ze echt bij de krijgsmacht werken dan zou ik de MP eens inseinen. Die lusten wel pap van zulke jochies.

Serieus, ik heb op een landmachtbasis gewerkt en kreeg daat ruzie met een soldaat. Die werd handtastelijk en is letterlijk door de MP een busje ingeslagen. Leuk om te zien.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_24314277
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 09:29 schreef HTT-Thalan het volgende:

Dank voor de steun, maar ik kies er maar voor om die zooi zelf te negeren en de politie maar plat te bellen (als *klopperdeklop*) er weer iets gebeurt. Hopen dat wij ons hoofd koelhouden dus anders gebeuren en ongelukken.

Het probleem is hier dus vooral dat het niet eens pubers zijn, maar onder andere een gast van een jaar of 21, 22 die in het leger zit. Vooral van dat soort gasten zou je toch mogen verwachten dat ze iets meer fatsoen in hun donder hebben, of op zijn minst de ballen om toe te geven dat hij het was (alsof ik hem niet gezien heb) "Ik deed niks hoor, ik stond hier de hele avond gewoon te kletsen.
Overigens werden de "kinders" door die lekkere ouders van ze net naar binnen gebonjourd toen ik voor de laatste keer kwam vertellen dat het op moest houden. ("Nu is het genoeg hoor, geen vuurwerk meer afsteken bij die mensen" )
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24314290
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 10:01 schreef Alcyone het volgende:
Sick bastards. Ik heb het met jullie te doen. Al een andere buurt aan het zoeken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')