wat is er?quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:13 schreef mschol het volgende:
die hebben we nou al gezien....
nog 135...dat word even doorzetten vrees ikquote:
word een lange nachtquote:
quote:
is best te doen kijk maar de posting van gister of eergister..quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
nog 135...dat word even doorzetten vrees ik
maar ik help je
sorry hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoef niet 2x te zien dat je 10000 posts hebt...
1x is genoeg...
oke dat kloptquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:15 schreef mschol het volgende:
[..]
is best te doen kijk maar de posting van gister of eergister..
Dat red ik niet, dan moet ik alles als de gek gaan vol spammenquote:
niet moeilijk, neem dat maar aan van de meesterquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat red ik niet, dan moet ik alles als de gek gaan vol spammen![]()
wij zijn er dus het is een gesprekquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat red ik niet, dan moet ik alles als de gek gaan vol spammen![]()
ik blijf nogwel een uurtje denk ik ofzoquote:
Moet ik zelfs morgen door blijfen postenquote:
quote:
juist ja...quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
oke dat klopt
we gaan gewoon door
ik max een 15 minutenquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:17 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik blijf nogwel een uurtje denk ik ofzo
je valt in de herhaling...quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moet ik zelfs morgen door blijfen posten
Maar morgen haal ik nog wat vuurpijlen op,daarnaast moet ik ook nog booschappen doen en een kerstpakket voor mijn moeder ophalen
Ja en dan weer een dikke discussie van de modjes aanhoren zekerquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:16 schreef mschol het volgende:
[..]
niet moeilijk, neem dat maar aan van de meester
Ik hoef vandaag bijna niks te doen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moet ik zelfs morgen door blijfen posten
Maar morgen haal ik nog wat vuurpijlen op,daarnaast moet ik ook nog booschappen doen en een kerstpakket voor mijn moeder ophalen
je weeet nooit wat de modjes vinden...quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja en dan weer een dikke discussie van de modjes aanhoren zeker![]()
Zie dit is nou nuttige post, hebben ze niks over te zeggen![]()
Nee tochquote:
doe jij maar...quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:16 schreef SHERMAN het volgende:
wie maakt trouwens het volgende deeltje?
Heb jij even geluk.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag bijna niks te doen.
dan moet ik me vuurwerk al gehaald hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heb jij even geluk.
Ik moet om 8 uur al op![]()
Als ik om 8 uur op zou moeten zou ik nu allang slapen. Anders zou ik door de wekker heen slapen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heb jij even geluk.
Ik moet om 8 uur al op![]()
Die vinden alles toch nooit goedquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:18 schreef mschol het volgende:
[..]
je weeet nooit wat de modjes vinden...
pas maar op wat je zegtquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die vinden alles toch nooit goed
Zelfs dit gaan ze afkeuren
Ik heb het grooste gedeelte alquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet ik me vuurwerk al gehaald hebben
Oke danquote:
heb nog helemaal niks...quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb het grooste gedeelte alals die vuurpijlen er niet meer zijn dan houd het op
Dat is niet zo slim aangezien minstens 70% al helemaal doorheen isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |