quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:56 schreef Zwansen het volgende:
hoi
Ik hoop dat het lukt. Ze hadden hem natuurlijk ook gewoon kunnen doodschieten.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:34 schreef Ruis het volgende:
proberen ze hiermee Stuart van het forum te pesten ofzo?
ik heb gehoord dat ze hem een plastic zak over de kop hadden getrokken om m te laten stikken, maar daar werd hij blijkbaar alleen maar geil van...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lukt. Ze hadden hem natuurlijk ook gewoon kunnen doodschieten.
een goede zaak!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:48 schreef Maanvis het volgende:
Goedendag. Ik kan nie in #onz
ja, idd, een goede dag!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:50 schreef Zwansen het volgende:
goedendag!
Ik zou er niet om treuren als je doodgaat in je eigen kots. Ha!quote:
ik zou er ook niet om treuren als jij dood zou gaan in mijn kots!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zou er niet om treuren als je doodgaat in je eigen kots. Ha!
let maar op, voor je het weet stik je in mijn diarree!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:54 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik zou er ook niet om treuren als jij dood zou gaan in mijn kots!
Feli daarmee iig...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:12 schreef Nouk het volgende:
Trouwens. Mette en ik hebben waarschijnlijk woonruimte! Wel maar voor een half jaar, maar toch.
Rock Am Ring.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:53 schreef Ruis het volgende:
rar?
Op de radio was maar 1 minuut, en toen brulde mijn pa de kas in dat het schafttijd wasquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:20 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb dus helemaal niks meegekregen van die 3 minuten stilte... Buiten het feit dat ik het onzin vind wist ik het niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |