Van dat Jensen-publiek.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:08 schreef Pracissor het volgende:
Ook echt dat applaus... eerst zo twijfelend omdat het niet grappig was, maar omdat hij even stopt klapt iedereen maar... echt triest...
hehe ja idd, je moet wel lef hebben om dit uit te zenden... nu een mongool grapje...quote:Op donderdag 30 december 2004 22:14 schreef Cheiron het volgende:
Grapjes maken over het Jensen publiek terwijl wat in de zaal zit samen nog niet het iq van een pinda lijkt te hebben. Niet leuk, voor de hand liggende en gestolen grapjes en er een beetje dom bij kijken.
Popi-jopi rondlopen en cru doen om het cru doen, dat is voor mij geen humor.
Schop hem maar snel terug naar Bos en Lommer..
*zap*
Ik had ook het idee dattie Guzman na probeerde te doen idd.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:32 schreef dronkeykong het volgende:
Vind het tegenvallen, hopelijk wordt Lebbis en Janssen morgen leuker.
Ik vind het echt gemaakt en het lijkt wel of ie Javier Guzman probeert na te doen.
Wacht nog steeds op de grap.![]()
Dat is hem dan goed gelukt. De Sinterklaasshow van Guzman was namelijk ook op geen enkel moment leuk...quote:Op donderdag 30 december 2004 22:32 schreef dronkeykong:
het lijkt wel of ie Javier Guzman probeert na te doen.
Kijk, dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:57 schreef _Boo_ het volgende:
Was het die Wilco Terwijn? Ik kan me niet voorstellen dat hij Javier Guzman probeert na te doen, hij gaat al een stuk langer mee, eerder andersom dus. Bovendien heeft hij een deel van de Sinterklaas conference geschreven.
Idd daarom vond ik beide niet grappig.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk, dat verklaart een hoop.
Dit zijn de momenten dat ik de Here op mijn blote knietjes bedank dat Hij in den beginne ook een aantal verschillende soorten gevoel voor humor schiep.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:43 schreef Stiffmaster:
moest erg lachen over o.a. dat stuk met Jerney Kaagman van Idols
Volgens kijkonderzoek.nl 363.000 mensen. Nog best veel eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:26 schreef Witchfynder het volgende:
Ben benieuwd wat de kijkcijfers dan zullen worden. hehe
moet wel...quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Volgens kijkonderzoek.nl 363.000 mensen. Nog best veel eigenlijk.
Zullen dat ook de mensen zijn die 5 minuten hebben gezien?
moet wel de drank geweest zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:25 schreef HarigeKerel het volgende:
Even over die Wilko:
Hij kan zich niet meten aan veel van zijn Amerikaanse collega's maar die grap over Guzman was wel leuk, al met al heb ik toch wel een paar keer gelachen alhoewel dat ook aan de drank heeft kunnen liggen![]()
![]()
Heb jij ook zo schaapachtig zitten lachen om die gast? Of viel wel mee? Want ik vond hem dus ECHT niet leuk. En ik weet als je ergens live bij bent lach je al sneller. Maar dit voorspelbare gedoe van die gastquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:49 schreef chantaldominique het volgende:
ik ben bij het optreden geweest van wilco, er is heel veel geknipt in de show
de grap over javier was wel leuk
''is dit een grap, of zitten we naar javier te kijken"'
de rest kende ik allemaal al, was oud materiaal van wilco
Ok, deze Wilko Terwijn is een slecht voorbeeld. Maar alleen omdat je gewend bent aan engelstalige stand-up comedy, wil dat nog niet zeggen dat nederlanders het niet ook kunnen. In november was de Murphy's Comedy Night hier in Groningen. Daar traden ook 2 nederlanders op, Leon van de Zanden en Emile Gronert, en die waren echt wel goed bezigquote:
Leon van der Zanden is inderdaad superleuk, die ander ken ik niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:17 schreef BdR het volgende:
linkje is mischien wel zo handig.. Yorin Stand Up: Wilko Terwijn. Te zien aan die filmjes was het idd niet veel aan
[..]
Ok, deze Wilko Terwijn is een slecht voorbeeld. Maar alleen omdat je gewend bent aan engelstalige stand-up comedy, wil dat nog niet zeggen dat nederlanders het niet ook kunnen. In november was de Murphy's Comedy Night hier in Groningen. Daar traden ook 2 nederlanders op, Leon van de Zanden en Emile Gronert, en die waren echt wel goed bezig
Hey, u is Patrick uit KRO's De Vreemde Eend?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:12 schreef anseltaler het volgende:
punt 6 Als iemand mij kan vertellen van wie dan orgineel de grappen zijn van wilko ben ik best bereid dait na te trekken. Maar ik heb hem zien schrijven, heb met hem gewerkt en hij heeft mij begeleid. deze man kan echt uit niets een grap maken, hij is een ADHD persoon met het hard op de juiste plek. Maar dat zal jullie niets zeggen.
vriendelijke groet
Patrick
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:12 schreef anseltaler het volgende:
he mensen,
Ik weet niet wie hier nu probeert andere mensen in de zeik te nemen maar ik zal proberen jullie allemaal eens even uit de droom te helpen.
punt 1 Wilko terwijn Schijft zijn teksten allemaal zelf, en gloof mij nu ik ken hem namelijk heel erg goed.
punt 2 Humor hoeft niet voor iedereen grapig te zijn als je hem niet grapig vindt kijk dan gewoon niet naar hem.
Punt 3 Als jullie het allemaal beter kunnen ga er dan eens staan dan weten jullie ook eens wat het is om mensen verplicht aan het lachen te maken.
punt 4 Wilko is echt de beste stand upper die Nederland heeft, hij staat aan het begin van een grote cariere. En gloof me daar kunnen jullie helemaal niets aan doen.....
punt 5 Ga een naar het comedy cafe in Amsterdam en schrijf je in voor een open avond kijken of jullie het beter kunnen laat me wel even weten waneer jullie gaan dan kom ik uit limburg ook even kijken hoe je afgaat !!! ik heb het gedaan en weet wat het is;.........
punt 6 Als iemand mij kan vertellen van wie dan orgineel de grappen zijn van wilko ben ik best bereid dait na te trekken. Maar ik heb hem zien schrijven, heb met hem gewerkt en hij heeft mij begeleid. deze man kan echt uit niets een grap maken, hij is een ADHD persoon met het hard op de juiste plek. Maar dat zal jullie niets zeggen.
vriendelijke groet
Patrick
haha daar dacht ik inderdaad ook gelijk aan, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:25 schreef Meril het volgende:
[..]
Hey, u is Patrick uit KRO's De Vreemde Eend?
Droom? Gewoon een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:12 schreef anseltaler het volgende:
he mensen,
Ik weet niet wie hier nu probeert andere mensen in de zeik te nemen maar ik zal proberen jullie allemaal eens even uit de droom te helpen.
Dat moest er nog es bij komen. Dat hij zijn teksten niet zelf scrijft.quote:punt 1 Wilko terwijn Schijft zijn teksten allemaal zelf, en gloof mij nu ik ken hem namelijk heel erg goed.
Daarom zitten wij ook vóór de tv ipv op het podium.quote:punt 2 Humor hoeft niet voor iedereen grapig te zijn als je hem niet grapig vindt kijk dan gewoon niet naar hem.[/quote[
Nee, dat doen we dus ook straks niet meer.
[quote]
Punt 3 Als jullie het allemaal beter kunnen ga er dan eens staan dan weten jullie ook eens wat het is om mensen verplicht aan het lachen te maken.
We houden hem helemaal niet tegen.quote:punt 4 Wilko is echt de beste stand upper die Nederland heeft, hij staat aan het begin van een grote cariere. En gloof me daar kunnen jullie helemaal niets aan doen.....
Nee.quote:punt 5 Ga een naar het comedy cafe in Amsterdam en schrijf je in voor een open avond kijken of jullie het beter kunnen laat me wel even weten waneer jullie gaan dan kom ik uit limburg ook even kijken hoe je afgaat !!! ik heb het gedaan en weet wat het is;.........
Ik ken ook wel grappige mensen. Maar dat zijn nog geen stand-up comedians.quote:punt 6 Als iemand mij kan vertellen van wie dan orgineel de grappen zijn van wilko ben ik best bereid dait na te trekken. Maar ik heb hem zien schrijven, heb met hem gewerkt en hij heeft mij begeleid. deze man kan echt uit niets een grap maken, hij is een ADHD persoon met het hard op de juiste plek. Maar dat zal jullie niets zeggen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:12 schreef anseltaler het volgende:
he mensen,
punt 1 Wilko terwijn Schijft zijn teksten allemaal zelf, en gloof mij nu ik ken hem namelijk heel erg goed.
punt 2 Humor hoeft niet voor iedereen grapig te zijn als je hem niet grapig vindt kijk dan gewoon niet naar hem.
punt 4 Wilko is echt de beste stand upper die Nederland heeft, hij staat aan het begin van een grote cariere. En gloof me daar kunnen jullie helemaal niets aan doen.....
punt 5 Ga een naar het comedy cafe in Amsterdam en schrijf je in voor een open avond kijken of jullie het beter kunnen laat me wel even weten waneer jullie gaan dan kom ik uit limburg ook even kijken hoe je afgaat !!! ik heb het gedaan en weet wat het is;.........
vriendelijke groet
Patrick
Die vind ik best leukquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:50 schreef -Mo- het volgende:
wat was die openingsgrap van je ook al weer?'ik ben geen darter ik kom gewoon uit limburg' ofzo?
![]()
punt 1 als ik iets niet leuk vind betekent niet dat ik hetzelf moet kunnen mij zie je toch ook niet in een F1 auto omdat ik verstappen een prutser vindquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:12 schreef anseltaler het volgende:
he mensen,
vriendelijke groet
Patrick
Hey, niet aan Limburger Patrick komenquote:Op zondag 26 juni 2005 11:14 schreef Steve-O het volgende:
[..]
punt 1 als ik iets niet leuk vind betekent niet dat ik hetzelf moet kunnen mij zie je toch ook niet in een F1 auto omdat ik verstappen een prutser vind.
punt 2
amerikaanse stand-up is gewoon leuker
punt 2.5
Dave chappelle
punt 3
Ik vind hem gewoon flauwe grappen maken en ik ben niet de enige
groetjes stief-0
Ik moet hier heel even om lachen :pquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:50 schreef -Mo- het volgende:
he patrick... jouw stand-up-carriere was niet echt een succes geworden, he?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |