abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 december 2004 @ 22:04:39 #1
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24306649
Leuk of niet? Ik kijk er nu naar... en het ziet er allemaal erg gemaakt uit en niet grappig uit. Wat vinden jullie ervan?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  donderdag 30 december 2004 @ 22:06:51 #2
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_24306709
Ik lees in menig topic of Fok! leukere grappen.
  donderdag 30 december 2004 @ 22:07:21 #3
77898 EricusMaximus
A vicious fanfare cries...
pi_24306722
Niet
Audioscrobbler -[ A Nervous Tic Motion of the Head to the Left ]-
  donderdag 30 december 2004 @ 22:08:35 #4
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24306755
Ook echt dat applaus... eerst zo twijfelend omdat het niet grappig was, maar omdat hij even stopt klapt iedereen maar... echt triest...
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_24306756
Nederlanders en stand up
  donderdag 30 december 2004 @ 22:08:53 #6
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_24306766
Ik vond de trailers die de afgelopen dagen werden uitgezonden leuker...
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  donderdag 30 december 2004 @ 22:10:43 #7
95998 -DailaLama-
pi_24306820
quote:
Op donderdag 30 december 2004 22:08 schreef Pracissor het volgende:
Ook echt dat applaus... eerst zo twijfelend omdat het niet grappig was, maar omdat hij even stopt klapt iedereen maar... echt triest...
Van dat Jensen-publiek.
pi_24306825
von voorstukjes al niet leuk
pi_24306853
Niet leuk
Prepare, O little town! Uh prepare for the greatest supervillain you've ever seen! Professor Chaos!
pi_24306872
Niet leuk die gast. Allemaal erg gemaakt. Hij is ook erg zenuwachtig en komt onzeker over. En de grappen zijn niet leuk.......
pi_24306954
Grapjes maken over het Jensen publiek terwijl wat in de zaal zit samen nog niet het iq van een pinda lijkt te hebben. Niet leuk, voor de hand liggende en gestolen grapjes en er een beetje dom bij kijken.
Popi-jopi rondlopen en cru doen om het cru doen, dat is voor mij geen humor.

Schop hem maar snel terug naar Bos en Lommer..

*zap*
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_24306975
quote:
Op donderdag 30 december 2004 22:10 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Van dat Jensen-publiek.
Bij Jensen wordt er gebruik gemaakt van een lachband
  donderdag 30 december 2004 @ 22:17:37 #13
106856 MociN
Live your own legend
pi_24307032
Ik vind het ook maar een beetje matig! Hey, waar is dit eigenlijk opgenomen??
  donderdag 30 december 2004 @ 22:18:35 #14
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24307058
quote:
Op donderdag 30 december 2004 22:14 schreef Cheiron het volgende:
Grapjes maken over het Jensen publiek terwijl wat in de zaal zit samen nog niet het iq van een pinda lijkt te hebben. Niet leuk, voor de hand liggende en gestolen grapjes en er een beetje dom bij kijken.
Popi-jopi rondlopen en cru doen om het cru doen, dat is voor mij geen humor.

Schop hem maar snel terug naar Bos en Lommer..

*zap*
hehe ja idd, je moet wel lef hebben om dit uit te zenden... nu een mongool grapje...
pi_24307063
vooral dat ze hem zien als de nieuwe oudejaars conference man... belachelijk vind ik het....
don't give me that fucking bullshit
  donderdag 30 december 2004 @ 22:21:14 #16
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_24307138
Ik vind het maar ontzettend niet grappig.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_24307405
Zijn er eigenlijk wel mensen die het grappig vinden?
pi_24307491
Vind het tegenvallen, hopelijk wordt Lebbis en Janssen morgen leuker.
Ik vind het echt gemaakt en het lijkt wel of ie Javier Guzman probeert na te doen.
Wacht nog steeds op de grap.
MOKUM XXX RATED
pi_24307738
ik heb die gast (die nu op tv is) 2 jaar geleden live gezien. nu ben ik best wel een cabaret liefhebber en ken ik veel shows. hij had toen AL zijn grappen gejat. er was er geen 1 zelf verzonnen.
  donderdag 30 december 2004 @ 22:45:42 #20
102735 Zoot
12:50, press return..
pi_24307852
Is echt heel erg flauw en het zijn idd grappen die ik al eerder voorbij heb zien komen.
Zelfs zo saai dat ik maar wat anders op ga zetten.
pi_24307860
Lame...
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_24308277
Ik ben niet dol-enthousiast
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  donderdag 30 december 2004 @ 23:11:23 #23
106856 MociN
Live your own legend
pi_24308381
Wat een kutshow was dit zeg!
Gelukkig krijgen we morgen Lebbis en Janssen!!!
pi_24308656
quote:
Op donderdag 30 december 2004 22:32 schreef dronkeykong het volgende:
Vind het tegenvallen, hopelijk wordt Lebbis en Janssen morgen leuker.
Ik vind het echt gemaakt en het lijkt wel of ie Javier Guzman probeert na te doen.
Wacht nog steeds op de grap.
Ik had ook het idee dattie Guzman na probeerde te doen idd.
De meeste grappen zag je van mijlenver aankomen, en het was allemaal standaard. Bagger dus.
  donderdag 30 december 2004 @ 23:36:09 #25
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_24308695
quote:
Op donderdag 30 december 2004 22:32 schreef dronkeykong:
het lijkt wel of ie Javier Guzman probeert na te doen.
Dat is hem dan goed gelukt. De Sinterklaasshow van Guzman was namelijk ook op geen enkel moment leuk...
pi_24308764
Ik heb het wel vijf hele minuten volgehouden
pi_24308913
Vind ik wel jammer voor Yorin.
Zenden ze voor het eerst cabaret uit, is het niet grappig.
pi_24308995
Was het die Wilco Terwijn? Ik kan me niet voorstellen dat hij Javier Guzman probeert na te doen, hij gaat al een stuk langer mee, eerder andersom dus. Bovendien heeft hij een deel van de Sinterklaas conference geschreven.
pi_24309018
quote:
Op donderdag 30 december 2004 23:57 schreef _Boo_ het volgende:
Was het die Wilco Terwijn? Ik kan me niet voorstellen dat hij Javier Guzman probeert na te doen, hij gaat al een stuk langer mee, eerder andersom dus. Bovendien heeft hij een deel van de Sinterklaas conference geschreven.
Kijk, dat verklaart een hoop.
pi_24309057
quote:
Op donderdag 30 december 2004 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Kijk, dat verklaart een hoop.
Idd daarom vond ik beide niet grappig.
pi_24309148
Die Sinterklaasconference is inderdaad echt bagger, maar Javier Guzman met een theatershow vind ik wel echt leuk. Die Wilco Terwijn heb ik weleens gezien met zo'n Comedy Explosion show en daar was toen ookal niet veel aan.
pi_24315653
Beetje voorspelbaar allemaal,... wel een paar leuke grappen, maar echt geweldig was 't niet.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:18:05 #33
95998 -DailaLama-
pi_24315698
Javier Guzman als 100% AB ... dat was pas leuk ...

Ab de Inburgerman
pi_24316415
Ik vond die Wilko gisteren wel oké...moest erg lachen over o.a. dat stuk met Jerney Kaagman van Idols.....
bla bla bla......
pi_24317849
het was ontzettend bagger... en dat publiek
maar ik vind het wel goed van yorin dat ze het proberen met stand-up, alleen jammer genoeg hebben ze de goedkoopste genomen...
vanvond lekker lebbis en jansen

wilco terwijn
pi_24318418
Ik heb net Raw van Eddy Murphy op dvd gekocht...die is pas cool
bla bla bla......
pi_24318720
Niet leuk
Laten ze die Amerikaanse manier van toneel (lees rommel) maar mooi daar houden.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  vrijdag 31 december 2004 @ 13:21:44 #38
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_24318746
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:43 schreef Stiffmaster:
moest erg lachen over o.a. dat stuk met Jerney Kaagman van Idols
Dit zijn de momenten dat ik de Here op mijn blote knietjes bedank dat Hij in den beginne ook een aantal verschillende soorten gevoel voor humor schiep.

Het zou echt een bende zijn in de wereld als iedereen zomaar om allerlei stupide en achterhaalde onzin zou lachen...
pi_24318823
Was niet geslaagd:

-Hij bleef TE lang over elke grap doorgaan.
-TE voorspelbaar op een gegeven moment. (met dat Frans Bauer bed)
-Weinig nieuws te vertellen
-En het klappen van het publiek. Het moest er echt gedwongen uitgetrokken worden door hem om een applausje voor zijn niet grappige grap te krijgen.

Hoop dat de volgende beter is.
  vrijdag 31 december 2004 @ 13:26:14 #40
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_24318851
Ben benieuwd wat de kijkcijfers dan zullen worden. hehe
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_24320131
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 13:26 schreef Witchfynder het volgende:
Ben benieuwd wat de kijkcijfers dan zullen worden. hehe
Volgens kijkonderzoek.nl 363.000 mensen. Nog best veel eigenlijk.
Zullen dat ook de mensen zijn die 5 minuten hebben gezien?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 31 december 2004 @ 15:25:04 #42
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24321184
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 14:33 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Volgens kijkonderzoek.nl 363.000 mensen. Nog best veel eigenlijk.
Zullen dat ook de mensen zijn die 5 minuten hebben gezien?
moet wel...

of het waren die mensen die hun tv gewoon op yorin hadden staan met iets anders bezig waren want dit kijk je niet vrijwillig neem ik aan....
pi_24324301
Leuk geprobeerd van die gast, maar k heb alleen het voorstukje over de wielrenners gezien en ik besloot maar niet voor de tv te gaan zitten. Fuckin' nerd.
"If we knew they we're going to be this much trouble, we would've picked our own damn cotton"
pi_24331856
de 2de keer was ie nog slechter
  zaterdag 1 januari 2005 @ 02:03:14 #45
60908 G1ml1
Keep falling......
pi_24332071
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love
It is better to keep a friend from falling than to help him up
pi_24332377
beter dan lebbis en jansen
}]_*_Marinus is mijn makker_*_[{
"Hetzelfde, ero. Een geil 2005."
  zaterdag 1 januari 2005 @ 07:15:15 #47
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_24333774
Lebbis en Jansen vereisen denkvermogen, EternalSolstice. Niet zo veel. Dat weet ik wel. Maar toch een beetje.

Dat kon jouw totale misvatting wel eens verklaren...
pi_24333789
Lebbis en Jansen zijn ook niet grappig, dit kereltje al helemaal niet. Daar kan zelfs het irritante publiek niets aan veranderen.

Het is een beetje een Guzman-wannabe, met het verschil dat Guzman af en toe wel grappig is en deze kneus niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 12:25:48 #49
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24334925
Even over die Wilko:

Hij kan zich niet meten aan veel van zijn Amerikaanse collega's maar die grap over Guzman was wel leuk, al met al heb ik toch wel een paar keer gelachen alhoewel dat ook aan de drank heeft kunnen liggen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zaterdag 1 januari 2005 @ 12:35:07 #50
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24335025
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 12:25 schreef HarigeKerel het volgende:
Even over die Wilko:

Hij kan zich niet meten aan veel van zijn Amerikaanse collega's maar die grap over Guzman was wel leuk, al met al heb ik toch wel een paar keer gelachen alhoewel dat ook aan de drank heeft kunnen liggen
moet wel de drank geweest zijn
pi_24342354
ik ben bij het optreden geweest van wilco, er is heel veel geknipt in de show
de grap over javier was wel leuk
''is dit een grap, of zitten we naar javier te kijken"'
de rest kende ik allemaal al, was oud materiaal van wilco
pi_24343454
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:49 schreef chantaldominique het volgende:
ik ben bij het optreden geweest van wilco, er is heel veel geknipt in de show
de grap over javier was wel leuk
''is dit een grap, of zitten we naar javier te kijken"'
de rest kende ik allemaal al, was oud materiaal van wilco
Heb jij ook zo schaapachtig zitten lachen om die gast? Of viel wel mee? Want ik vond hem dus ECHT niet leuk. En ik weet als je ergens live bij bent lach je al sneller. Maar dit voorspelbare gedoe van die gast
pi_24350076
ik was er omdat mijn vriendje een collega van wilco is en daarom waren wij er
en nee ik heb niet schaapachtig zitten lachen, ik heb zijn materiaal al vaker gehoord.
er werd voordat wilco begon ook duidelijk gevraagd lekker te gaan lachen, en dat het werd opgenomen......
wilco was er niet blij mee kan ik je vertellen
  zondag 2 januari 2005 @ 15:17:39 #54
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_24355131
linkje is mischien wel zo handig.. Yorin Stand Up: Wilko Terwijn. Te zien aan die filmjes was het idd niet veel aan
quote:
Op donderdag 30 december 2004 22:08 schreef Duiveltja het volgende:
Nederlanders en stand up
Ok, deze Wilko Terwijn is een slecht voorbeeld. Maar alleen omdat je gewend bent aan engelstalige stand-up comedy, wil dat nog niet zeggen dat nederlanders het niet ook kunnen. In november was de Murphy's Comedy Night hier in Groningen. Daar traden ook 2 nederlanders op, Leon van de Zanden en Emile Gronert, en die waren echt wel goed bezig
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_24356245
murphy's comedy night is leuk
dat was zeker in simplon of niet?
  zondag 2 januari 2005 @ 20:54:55 #56
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_24360038
klopt, dat was in Simplon. Ik kan alleen nergens vinden of (en zo ja, wanneer) het dit jaar weer komt..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_24360791
quote:
Op zondag 2 januari 2005 15:17 schreef BdR het volgende:
linkje is mischien wel zo handig.. Yorin Stand Up: Wilko Terwijn. Te zien aan die filmjes was het idd niet veel aan
[..]

Ok, deze Wilko Terwijn is een slecht voorbeeld. Maar alleen omdat je gewend bent aan engelstalige stand-up comedy, wil dat nog niet zeggen dat nederlanders het niet ook kunnen. In november was de Murphy's Comedy Night hier in Groningen. Daar traden ook 2 nederlanders op, Leon van de Zanden en Emile Gronert, en die waren echt wel goed bezig
Leon van der Zanden is inderdaad superleuk, die ander ken ik niet.
pi_24361245
martijn koning is veel leuker, hij stond via murphys ook 2 keer in simplon
pi_24812622
he mensen,

Ik weet niet wie hier nu probeert andere mensen in de zeik te nemen maar ik zal proberen jullie allemaal eens even uit de droom te helpen.

punt 1 Wilko terwijn Schijft zijn teksten allemaal zelf, en gloof mij nu ik ken hem namelijk heel erg goed.

punt 2 Humor hoeft niet voor iedereen grapig te zijn als je hem niet grapig vindt kijk dan gewoon niet naar hem.

Punt 3 Als jullie het allemaal beter kunnen ga er dan eens staan dan weten jullie ook eens wat het is om mensen verplicht aan het lachen te maken.

punt 4 Wilko is echt de beste stand upper die Nederland heeft, hij staat aan het begin van een grote cariere. En gloof me daar kunnen jullie helemaal niets aan doen.....

punt 5 Ga een naar het comedy cafe in Amsterdam en schrijf je in voor een open avond kijken of jullie het beter kunnen laat me wel even weten waneer jullie gaan dan kom ik uit limburg ook even kijken hoe je afgaat !!! ik heb het gedaan en weet wat het is;.........

punt 6 Als iemand mij kan vertellen van wie dan orgineel de grappen zijn van wilko ben ik best bereid dait na te trekken. Maar ik heb hem zien schrijven, heb met hem gewerkt en hij heeft mij begeleid. deze man kan echt uit niets een grap maken, hij is een ADHD persoon met het hard op de juiste plek. Maar dat zal jullie niets zeggen.

vriendelijke groet

Patrick
pi_24812753
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:12 schreef anseltaler het volgende:
punt 6 Als iemand mij kan vertellen van wie dan orgineel de grappen zijn van wilko ben ik best bereid dait na te trekken. Maar ik heb hem zien schrijven, heb met hem gewerkt en hij heeft mij begeleid. deze man kan echt uit niets een grap maken, hij is een ADHD persoon met het hard op de juiste plek. Maar dat zal jullie niets zeggen.

vriendelijke groet

Patrick
Hey, u is Patrick uit KRO's De Vreemde Eend?
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  zaterdag 29 januari 2005 @ 12:27:00 #61
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_24812768
quote:
he mensen,

Ik weet niet wie hier nu probeert andere mensen in de zeik te nemen maar ik zal proberen jullie allemaal eens even uit de droom te helpen.

punt 1 Wilko terwijn Schijft zijn teksten allemaal zelf, en gloof mij nu ik ken hem namelijk heel erg goed.

punt 2 Humor hoeft niet voor iedereen grapig te zijn als je hem niet grapig vindt kijk dan gewoon niet naar hem.

Punt 3 Als jullie het allemaal beter kunnen ga er dan eens staan dan weten jullie ook eens wat het is om mensen verplicht aan het lachen te maken.

punt 4 Wilko is echt de beste stand upper die Nederland heeft, hij staat aan het begin van een grote cariere. En gloof me daar kunnen jullie helemaal niets aan doen.....

punt 5 Ga een naar het comedy cafe in Amsterdam en schrijf je in voor een open avond kijken of jullie het beter kunnen laat me wel even weten waneer jullie gaan dan kom ik uit limburg ook even kijken hoe je afgaat !!! ik heb het gedaan en weet wat het is;.........

vriendelijke groet

Patrick

Ik hoop dat je dyslectisch bent... maar ik moet het ergste vrezen, je bent zijn enige fan?
pi_24812971
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:25 schreef Meril het volgende:

[..]

Hey, u is Patrick uit KRO's De Vreemde Eend?
haha daar dacht ik inderdaad ook gelijk aan, ben benieuwd.
pi_24813091
he patrick... jouw stand-up-carriere was niet echt een succes geworden, he?

wat was die openingsgrap van je ook al weer? 'ik ben geen darter ik kom gewoon uit limburg' ofzo?
  zaterdag 29 januari 2005 @ 13:25:07 #64
95998 -DailaLama-
pi_24813683
quote:
he mensen,

Droom? Gewoon een kwestie van smaak.
quote:
Dat moest er nog es bij komen. Dat hij zijn teksten niet zelf scrijft.
quote:
punt 2 Humor hoeft niet voor iedereen grapig te zijn als je hem niet grapig vindt kijk dan gewoon niet naar hem.[/quote[
Nee, dat doen we dus ook straks niet meer.

[quote]
Daarom zitten wij ook vóór de tv ipv op het podium.
quote:
We houden hem helemaal niet tegen.
quote:
Nee.
quote:
Ik ken ook wel grappige mensen. Maar dat zijn nog geen stand-up comedians.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 13:37:59 #65
53267 TC03
pi_24813903
quote:
he mensen,

vriendelijke groet

Patrick

Hij is gewoon NIET grappig. Dat ik het niet beter kan wil niet zeggen dat ik hem grappig moet vinden. Hij is slecht, klaar.
pi_24814183
ja precies. je mag een film toch ook kut vinden terwijl je het zelf niet beter zou kunnen.
je bent zeker ook fan van K3? aangezien ik niet denk dat jij beter kan zingen dan hun.

die Wilco is gewoon een hele slechte stand up comedian, hij kan beter iets anders zoeken.
pi_24814357
Ik heb eerlijk gezegd wel eens slechtere gezien.
}]_*_Marinus is mijn makker_*_[{
"Hetzelfde, ero. Een geil 2005."
  zaterdag 29 januari 2005 @ 14:35:05 #68
53267 TC03
pi_24814864
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:50 schreef -Mo- het volgende:
wat was die openingsgrap van je ook al weer? 'ik ben geen darter ik kom gewoon uit limburg' ofzo?
Die vind ik best leuk
pi_28244225
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 14:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Die vind ik best leuk
Ik vond m ook leuk
  zondag 26 juni 2005 @ 11:14:38 #70
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_28244340
quote:
he mensen,

vriendelijke groet

Patrick
punt 1 als ik iets niet leuk vind betekent niet dat ik hetzelf moet kunnen mij zie je toch ook niet in een F1 auto omdat ik verstappen een prutser vind .
punt 2
amerikaanse stand-up is gewoon leuker

punt 2.5
Dave chappelle

punt 3
Ik vind hem gewoon flauwe grappen maken en ik ben niet de enige

groetjes stief-0
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_28506400
quote:
Op zondag 26 juni 2005 11:14 schreef Steve-O het volgende:

[..]

punt 1 als ik iets niet leuk vind betekent niet dat ik hetzelf moet kunnen mij zie je toch ook niet in een F1 auto omdat ik verstappen een prutser vind .
punt 2
amerikaanse stand-up is gewoon leuker

punt 2.5
Dave chappelle

punt 3
Ik vind hem gewoon flauwe grappen maken en ik ben niet de enige

groetjes stief-0
Hey, niet aan Limburger Patrick komen
Over je punt 3: Je bent idd niet de enige maar er zijn gelukkig ook mensen die m wel leuk vinden
pi_29080773
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:50 schreef -Mo- het volgende:
he patrick... jouw stand-up-carriere was niet echt een succes geworden, he?
Ik moet hier heel even om lachen :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')