Van dat Jensen-publiek.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:08 schreef Pracissor het volgende:
Ook echt dat applaus... eerst zo twijfelend omdat het niet grappig was, maar omdat hij even stopt klapt iedereen maar... echt triest...
hehe ja idd, je moet wel lef hebben om dit uit te zenden... nu een mongool grapje...quote:Op donderdag 30 december 2004 22:14 schreef Cheiron het volgende:
Grapjes maken over het Jensen publiek terwijl wat in de zaal zit samen nog niet het iq van een pinda lijkt te hebben. Niet leuk, voor de hand liggende en gestolen grapjes en er een beetje dom bij kijken.
Popi-jopi rondlopen en cru doen om het cru doen, dat is voor mij geen humor.
Schop hem maar snel terug naar Bos en Lommer..
*zap*
Ik had ook het idee dattie Guzman na probeerde te doen idd.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:32 schreef dronkeykong het volgende:
Vind het tegenvallen, hopelijk wordt Lebbis en Janssen morgen leuker.
Ik vind het echt gemaakt en het lijkt wel of ie Javier Guzman probeert na te doen.
Wacht nog steeds op de grap.![]()
Dat is hem dan goed gelukt. De Sinterklaasshow van Guzman was namelijk ook op geen enkel moment leuk...quote:Op donderdag 30 december 2004 22:32 schreef dronkeykong:
het lijkt wel of ie Javier Guzman probeert na te doen.
Kijk, dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:57 schreef _Boo_ het volgende:
Was het die Wilco Terwijn? Ik kan me niet voorstellen dat hij Javier Guzman probeert na te doen, hij gaat al een stuk langer mee, eerder andersom dus. Bovendien heeft hij een deel van de Sinterklaas conference geschreven.
Idd daarom vond ik beide niet grappig.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kijk, dat verklaart een hoop.
Dit zijn de momenten dat ik de Here op mijn blote knietjes bedank dat Hij in den beginne ook een aantal verschillende soorten gevoel voor humor schiep.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:43 schreef Stiffmaster:
moest erg lachen over o.a. dat stuk met Jerney Kaagman van Idols
Volgens kijkonderzoek.nl 363.000 mensen. Nog best veel eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:26 schreef Witchfynder het volgende:
Ben benieuwd wat de kijkcijfers dan zullen worden. hehe
moet wel...quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Volgens kijkonderzoek.nl 363.000 mensen. Nog best veel eigenlijk.
Zullen dat ook de mensen zijn die 5 minuten hebben gezien?
moet wel de drank geweest zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:25 schreef HarigeKerel het volgende:
Even over die Wilko:
Hij kan zich niet meten aan veel van zijn Amerikaanse collega's maar die grap over Guzman was wel leuk, al met al heb ik toch wel een paar keer gelachen alhoewel dat ook aan de drank heeft kunnen liggen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |