Hee, pas op je woorden he?quote:
Ik ook, wat een gekkenwerk he! Maar het is gelukt!!quote:Op donderdag 30 december 2004 22:45 schreef peaceman het volgende:
zojuist ff geholpen met de 555 chatters... :-)
ja ik heb wel wat gezegd, maar vraag me af of iemand het gelezen heeft, moet je wel supersnelle ogen voor hebben...hahaquote:Op donderdag 30 december 2004 22:47 schreef Jane het volgende:
Heb je ook wel ff wat gezegd dan, peaceman? Want anders ben je eigenlijk natuurlijk geen chatter geweest.
He hou op dat wil ik helemaal niet wetenquote:Op donderdag 30 december 2004 22:50 schreef ondeugend het volgende:
Was het ook niet de begintune van wondere wereld van Chriet ?
Bij B&A hadden ze heel vaak gave achergrondmuziekquote:Op donderdag 30 december 2004 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
Dat intro'tje ken ik van Bassie en Adriaan.
Nou, dat zou idd best wel eens kunnen...quote:Op donderdag 30 december 2004 22:50 schreef ondeugend het volgende:
Was het ook niet de begintune van wondere wereld van Chriet ?
Het werd bij B&A ook altijd gebruikt op de spannende momentenquote:
Ik wel ! Anders zit mij dat de komende dagen dwars en ga ik een heel vervelend uiteinde hebbenquote:Op donderdag 30 december 2004 22:51 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
He hou op dat wil ik helemaal niet weten![]()
jammer dat het nummer niet van hem is....quote:Op donderdag 30 december 2004 22:54 schreef Jane het volgende:
Robbie Williams
Tja, het is niet iets dat je makkelijk toegeeft in het Muziekforum, maar ik vind dit een mooi nummer. Zeker sinds ik de versie op de Knebworth dvd heb gezien.dus
Ja, I knowquote:Op donderdag 30 december 2004 23:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
jammer dat het nummer niet van hem is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |