andersom...quote:Op donderdag 30 december 2004 18:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
EURO cent ja
maar 1 gulden cent
Eigenlijk niks he...quote:Op donderdag 30 december 2004 18:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Geen idee. Maar kijk eens naar je eigen posts, en echt, wat voegt die smiley nou toe?
ja gewoon, hij heeft wat speciaals, kijk iemand maakt een opmerking wat niet klopt of dom is, dan zeg je , dat klopt toch niet , sukkelquote:Op donderdag 30 december 2004 18:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Geen idee. Maar kijk eens naar je eigen posts, en echt, wat voegt die smiley nou toe?
nee (quote:
Feitelijk voegt geen enkele smilie iets toe. Ik bedoel, je gebruikt ze om je zin iets mee te geven van sarcasme, een vrolijke noot, een boze bui, zoiets. Maar dequote:
mss daarmee dat iedereen er hem bijzet ?quote:
nog een idee, mozilla heeft Adblock, stel je ff emo.gif in als block en zie je hem nooit meer!!!quote:Op donderdag 30 december 2004 18:10 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Feitelijk voegt geen enkele smilie iets toe. Ik bedoel, je gebruikt ze om je zin iets mee te geven van sarcasme, een vrolijke noot, een boze bui, zoiets. Maar deis zo ontzettend nietszeggend, bah.
dat zal het hem zijnquote:Op donderdag 30 december 2004 18:10 schreef Jump het volgende:
[..]
mss daarmee dat iedereen er hem bijzet ?
Mjah, ik weet wel wat ie "heeft" hoor. Hij heeft voor de dwangmatige neuroten als jij, een mooi excuus in zich om eens lekker smilies te gebruiken, zonder dat je je bang hoeft te maken over "wat beeld deze smilie nou uit?". Immers, de smilie beeldt helemaal niks uit. Nog een spatje emotie komt er vanaf, en het ding heet nogwel emo.gif. Het is hét toonbeeld van gebrek aan hersencapaciteit. Als je geen smilie kan verzinnen die bij je bericht past, dan gebruik je emo.gif! En als je te stom bent voor wat dan ook, dan gebruik je hem altijd!!quote:Op donderdag 30 december 2004 18:09 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ja gewoon, hij heeft wat speciaals, kijk iemand maakt een opmerking wat niet klopt of dom is, dan zeg je , dat klopt toch niet , sukkeldan lach je om zn opmerking
tis gwoon een verslavende smilie...
idee:
als je nu eens een smilie contest houd, als vervaning op, dus een nieuwe die minstens zo koel is!
Daarom juist!quote:Op donderdag 30 december 2004 18:10 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Feitelijk voegt geen enkele smilie iets toe. Ik bedoel, je gebruikt ze om je zin iets mee te geven van sarcasme, een vrolijke noot, een boze bui, zoiets. Maar deis zo ontzettend nietszeggend, bah.
Je leert het wel. Zie je wel dat je die smilie helemaal niet nodig hebt? En je maakt nog een zinnige opmerking ook!quote:Op donderdag 30 december 2004 18:11 schreef cygnusx het volgende:
[..]
nog een idee, mozilla heeft Adblock, stel je ff emo.gif in als block en zie je hem nooit meer!!!![]()
![]()
![]()
is dat een hint richting hem?quote:Op donderdag 30 december 2004 18:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En als je te stom bent voor wat dan ook, dan gebruik je hem altijd!!
whoooo...das een mooi moment, je hebt het echt gezegdquote:Op donderdag 30 december 2004 18:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je leert het wel. Zie je wel dat je die smilie helemaal niet nodig hebt? En je maakt nog een zinnige opmerking ook!
En nu eten
En daar is af en toe niets mis meequote:Op donderdag 30 december 2004 18:12 schreef Slarioux het volgende:
een mooi excuus in zich om eens lekker smilies te gebruiken, zonder dat je je bang hoeft te maken over "wat beeld deze smilie nou uit?".
24 + 6 = 30?quote:
nee, 32 uur tot nieuwe banquote:Op donderdag 30 december 2004 18:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
24 + 6 = 30?
Het is zooooo gezellig op IRC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
die smileyquote:
dat zoek ik ff op...quote:Op donderdag 30 december 2004 18:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mjah, ik weet wel wat ie "heeft" hoor. Hij heeft voor de dwangmatige neuroten als jij, een mooi excuus in zich om eens lekker smilies te gebruiken, zonder dat je je bang hoeft te maken over "wat beeld deze smilie nou uit?". Immers, de smilie beeldt helemaal niks uit. Nog een spatje emotie komt er vanaf, en het ding heet nogwel emo.gif. Het is hét toonbeeld van gebrek aan hersencapaciteit. Als je geen smilie kan verzinnen die bij je bericht past, dan gebruik je emo.gif! En als je te stom bent voor wat dan ook, dan gebruik je hem altijd!!
ik denk uberhaupt niet na als ik een smilie plaatsquote:neu·root (de ~ (m.), -roten)
1 neurotisch persoon [ook als scheldwoord] => zenuwlijer
en wij gebruiken zequote:Op donderdag 30 december 2004 18:17 schreef cygnusx het volgende:
[..]
dat zoek ik ff op...
[..]
ik denk uberhaupt niet na als ik een smilie plaatsmar goed. om jou een plezier te doen doe ik het met mate..
![]()
eet ze![]()
B.t.w. wat expresseren deze smilies meer dan emo.gif dan?
![]()
![]()
![]()
naast
![]()
![]()
![]()
zie je? dr zijn dr nog meer.. tis een ziekte!!! tis de schuld van breuls!!! hij plaatste ze [emo.gif]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |