ik heb van de wijze goede Farao hier geleerd dat je juist niet koud water moet doen maar warm/lauw water omdat met koud water het veel sneller gaat opzwellen oidquote:Op donderdag 30 december 2004 17:59 schreef piere het volgende:
wehehehe kneus!
hand in water met ijsblokjes stoppen wil wel eens helpen
Omg!quote:
Wat ik van eerdere topics heb begrepen is een helmjosti zo's aso op een scooter die z'n helm wel op heeft maar niet helemaal.quote:
Wat is dat voor een breezertaal? Dan is hij toch gewoon een mongool, randdebiel of idiootquote:Op donderdag 30 december 2004 19:23 schreef Eveli het volgende:
[..]
Wat ik van eerdere topics heb begrepen is een helmjosti zo's aso op een scooter die z'n helm wel op heeft maar niet helemaal.Oftewel hij heeft zn helm boven op z'n hoofd maar niet voor z'n gezicht. Maar wat dat met dit verhaal te maken heeft, is denk ik dat de TS bedoelt dat ie dom of onwetend is ofzoiets.
Zo noem jij het (ik ook), hij noemt zichzelf een helmjosti....quote:Op donderdag 30 december 2004 19:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Wat is dat voor een breezertaal? Dan is hij toch gewoon een mongool, randdebiel of idioot![]()
Met koud water sluiten de porieen in je huid zich en kan de warmte er minder goed inquote:Op donderdag 30 december 2004 18:18 schreef lj_lightning het volgende:
ik heb van de wijze goede Farao hier geleerd dat je juist niet koud water moet doen maar warm/lauw water omdat met koud water het veel sneller gaat opzwellen oid
Ik hoop dat die gozer nooit meer kan zitten, wat een eikel zegquote:
Waar dan? Bryan Adams: Run to you is toch goed?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:07 schreef ThE_ED het volgende:
Er staat nog steeds een typvaud in je ondertitel TS.
Byan moet Bryan zijn gok ik zoquote:Op donderdag 30 december 2004 21:33 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Waar dan? Bryan Adams: Run to you is toch goed?
of bedoel je Bryan Adams dat Brian Adams moet zijn?
quote:Op donderdag 30 december 2004 17:53 schreef Pukke het volgende:
What the hell is een "helmjosti"??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |