quote:Op vrijdag 31 december 2004 08:29 schreef DIGGER het volgende:
O, en ik roep iedereen op om iets over te maken op Giro 555, ja ook voetbalhooligans doen dat, heb hier ivm de mooie top 2000 gekozen voor 2000 centjes p.p. ik laat er met liefde iets voor als ik zie wat miljoenen daar allemaal is overkomen en ik denk dat iedereen hier, arm of rijk, wel iets kan laten en dat geld naar Giro 555 kan overmaken (Dan maar geen of minder vuurwerk, minder of 'nep' champagne, een DVD laten liggen of wat dan ook).
Tiziano Ferro.quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:40 schreef DIGGER het volgende:
DD van Welke Italiaanse Zanger had jij nou laatst een CD gekregen met de feestdagen?
Zit nu toch ff wat te downloaden, dus dan kan ik eens ff checken of dat wat is.
Ja ik twijfelde ook bij hem, maar na diep nadenken denk ik toch Robbenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk Brayton Biekman
Ik wel.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
"I still haven't found what i'm looking for"
is die van jou niet zo lang?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar kan er op dit moment weer even niet bij
Dat is ook vervelend.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar kan er op dit moment weer even niet bij
Ja belachelijk die Nederlandstalige versie van Bohemian Rapsody.quote:
Ja, het altijd gezellige, vrijgevochten, progressieve Noord Veluwequote:Op vrijdag 31 december 2004 13:49 schreef Bluezz het volgende:
Wauw popo, gelukkig woon je lekker afgelegen
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:28 schreef tong80 het volgende:
Hier voelt iemand zich vreselijk genaaid
Geen erfenis voor Anna Nicole Smith
Hey, SCHobbejak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |