De Illuminati, een geheim genootschap. Als je samenzweringen en complottheoriën leuk vindt is dat erg intressantquote:Op donderdag 30 december 2004 21:49 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja idd een erg goed boek.. ik ben er ook net aan begonnen.. Ergens in het begin staat iets geschreven.. ik weet nie echt meer wat..zo iets van iliminatie ofzo.. Moet je het boek maar s op zn kop houden.. dan ziet het er het zelfde uit! Erg gaaf..![]()
Die staat wel op de plank, die ga ik hierna lezen.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:59 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat je het over de Da Vinci code had
Mijn huisgenoot heeft m dus ik ga hem ook hierna lezen..quote:Op donderdag 30 december 2004 21:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die staat wel op de plank, die ga ik hierna lezen.
Het gekke is, ik heb het nu niet zo op complottheorietjes.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
De Illuminati, een geheim genootschap. Als je samenzweringen en complottheoriën leuk vindt is dat erg intressant.
Agh het is leuk vermaak en je kan er leuk over pratenquote:Op donderdag 30 december 2004 22:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het gekke is, ik heb het nu niet zo op complottheorietjes.
Ach ja, house is toch de muziek des duivels. Volgens Naar House dan.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Als de refo's uit Spijk tenminste niet moeilijk gaan doen
En ze staan nog braaf met hun rode bus bij elk feestje....quote:Op donderdag 30 december 2004 22:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ach ja, house is toch de muziek des duivels. Volgens Naar House dan.
Tubular Bells is goed.
Rood = Vuur = Duivel.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En ze staan nog braaf met hun rode bus bij elk feestje....
dus je zit nu hele dagen buiten?quote:Op donderdag 30 december 2004 23:52 schreef Bluezz het volgende:
Hoe vinden jullie ons nieuwe kunstwerk in de tuin?
http://movies.plsthx.com/pictures/big_shlong.jpg
quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:00 schreef pascalheister het volgende:
dus je zit nu hele dagen buiten?
ik heb er een neus voorquote:Op donderdag 30 december 2004 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En waarom ben jij er weer als de kippen bij om te klikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |