Buiten.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:20 schreef Hugster het volgende:
zoek je nou een handgreep voor binnen of buiten de Fiesta voordeur?
Stijl die bij je pastquote:Op donderdag 30 december 2004 16:22 schreef sdk het volgende:
http://www.jwf.demon.nl/Opel_Kadett_Reclame_1988.avi
quote:Op donderdag 30 december 2004 16:19 schreef D-Devil het volgende:
Fipo.
Hertog Jan, Brand Bier. Maakt niet uit, bier is bier.
Sneeuw spuiten is nergens voor nodig, we hebben snowworld, 500 meter lang sneeuw.
En zelfs Mark mag bij mij thuis komen.
Nee, ik zie nog steeds spywarequote:Op donderdag 30 december 2004 16:45 schreef Fwnk het volgende:
Back, met een verse pc
Merken jullie het?
Is dat mét of zonder mayoquote:Op donderdag 30 december 2004 16:45 schreef Fugie het volgende:
is er dan ook een vrouw des huizes die voor het bier en voedsel zorgt?
zo'n lekkere receptionistequote:Op donderdag 30 december 2004 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet 2januari werkenen moet een vrouwelijke
collega ophalen, moet dr zodadelijk maar eens bellen
Ze is of hiker of chauffeuze, maar gezien dat er alleen maar mannen op de planning werken ben ik niet bang voor haar uiterlijikquote:
ik zal even loerenquote:Op donderdag 30 december 2004 17:14 schreef Fwnk het volgende:
Wie heeft er Soundblaster Live. 5.1 Digital drivers?
Op de creative site staan ze niet
Het formaat zegt meestal al genoeg.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:15 schreef Fugie het volgende:
ik ga ff mijn reserveband erop leggen, hoe kan ik zien of dat een thuiskomertje is of niet ?
Over het algeem is een thuiskomertje niet veel groter dan een wiel van een steek wagenquote:Op donderdag 30 december 2004 18:15 schreef Fugie het volgende:
ik ga ff mijn reserveband erop leggen, hoe kan ik zien of dat een thuiskomertje is of niet ?
Doordat er dan met joekels van stickers op staat dat je er maar max 80km en met 80km/h mee mag rijden. En hij is een stuk kleiner en smaller als je gewonen bandquote:Op donderdag 30 december 2004 18:15 schreef Fugie het volgende:
In de quote race is er een team geweest met een porsche 911 cabrio die hele stukken op zo een thuis komertje gereden hebben. Met een top van 221KMquote:Op donderdag 30 december 2004 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doordat er dan met joekels van stickers op staat dat je er maar max 80km en met 80km/h mee mag rijden. En hij is een stuk kleiner en smaller als je gewonen band
Ga met de trein, dan heb je vierkante wielenquote:Op donderdag 30 december 2004 18:21 schreef Fugie het volgende:
hih wat een hulp, dan is het gewoon een goeie band denkikIk ga natuurlijk niet 80 rijde he, 140 ofoz eerder. Is het erg als ik even 70 km rij met 2 verschillende banden op me aandrijfas, anders moeti k weer mijn band van achter eraf halen enzo, zoveel werk
neeik moet me band naar de kwikfit brengen, en daarna door naar me werkquote:Op donderdag 30 december 2004 18:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga met de trein, dan heb je vierkante wielen![]()
Ik zie in de auto ook vaak zat lekkere wijve hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 18:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
neeik moet me band naar de kwikfit brengen, en daarna door naar me werkMet de trein is koud enzo, kzie met de trein wel een lekker wijf maja
Liever warm en geen lekker wijf dan kou lije
met 140 op de donkere vroege morgen zie ik nooit zoveel, kan aan me ogen liggenquote:Op donderdag 30 december 2004 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie in de auto ook vaak zat lekkere wijve hoor* PeuRac vindt file rijden helemaal niet erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |