Inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2004 16:05 schreef mr_anonimous het volgende:
1. Danny de Vito - LA Confidential
2. Jack Elam - C'era una volta di West/Once upon a time in the west
3. John Belushi - Blues brothers
4. Will Smith - Ali
5. George Clooney - Oceans Eleven
oopsquote:Op donderdag 30 december 2004 16:07 schreef Atreidez het volgende:
Is James Caan dood ?Dean bedoel je..
Allemaal waren ze ongeloofelijk populair in de jaren 80quote:Op donderdag 30 december 2004 16:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat hebben Don Johnson, David Hasselhoff, Patrick Swayze en Eddie Murphy gemeen?
Ja, en door die populariteit probeerde ze ook een of ze succes via een andere weg konden behalen.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:17 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Allemaal waren ze ongeloofelijk populair in de jaren 80
Correct.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:18 schreef Atreidez het volgende:
Allemaal zangcarriere erbij?
So far, so good...quote:Op donderdag 30 december 2004 16:37 schreef mr_anonimous het volgende:
T-800? het was iets met 8 en moet lager zijn dan T- 1000, want dat was Robert Patrick
T-800 cyberdyne 101quote:Op donderdag 30 december 2004 16:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
De naam van het bedrijf moet ook nog ergens staan...
Dit is toch wel goed hoorquote:
Sweetquote:Op donderdag 30 december 2004 17:04 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dit is toch wel goed hoorT-800 Cyberdyne systems Model 101
Dopekoe +1
klopt, zoiets als: "ooh, aahh, that's how it all starts, but then later there's running and and screaming".quote:Op donderdag 30 december 2004 17:18 schreef Atreidez het volgende:
De oneliners van Goldblum in die film (en ook deel 2 trouwens) zijn hilarisch
edit: Patch, dat is dan dat ie zegt "but the pirates don't eat the tourists" ofzo
Kan ik niet goed rekenen......quote:Op donderdag 30 december 2004 17:17 schreef Patch het volgende:
Hij zegt toch: "Ja, maar de bezoekers van Pirates of the Caribbean-attractie werden niet aangevallen door de piraten".
zoiets...
ok dan, ruwe gok:quote:Op donderdag 30 december 2004 17:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kan ik niet goed rekenen......
* Dopekoe wil hem eigenlijk ook in het engels horen
Die reken ik dan maar wel goedquote:Op donderdag 30 december 2004 17:22 schreef Patch het volgende:
of:
"yeah, but the visitors of Pirates of the Caribbean weren't eaten by the pirates"
quote:But, John. But if the Pirates of the Caribbean breaks down, the pirates don't eat the tourists.
"I'm not making the same mistake again"quote:Op donderdag 30 december 2004 17:26 schreef Atreidez het volgende:
Dat ie tourists zegt weet ik wel zeker.. When Caribbean pirates break down the tourists don't get eaten by the pirates?
bijnaMe favoriet is trouwens uit 2, dat iemand zegt "I'm not making the same mistake again" en dat hij dan zegt "No, no, you are making all new ones"
quote:Op donderdag 30 december 2004 17:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bloemen?
quote:Op donderdag 30 december 2004 17:56 schreef Atreidez het volgende:
Critter?
quote:
Sommige hebben het inderdaad op kruishoogte, maar over het algemeen zit het ietsjes hoger...quote:Op donderdag 30 december 2004 18:20 schreef Atreidez het volgende:
Hij zit ongeveer op kruishoogte, maar ik durf de gok niet te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |